Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu u Helmondu za 979kn umjesto 1.960kn!

Tulipani, vjetrenjače, klompe i čar novog grada sve do 1.6.2013.

Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu


	            
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
Nizozemska - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu - slika 9
-50%
1.960kn
979kn
Cijena uključuje PDV
1.960kn
979kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 3

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s doručkom za dvoje u
    Golden Tulip West Ende Hotelu u Helmondu u Nizozemskoj
  • Golden Tulip West Ende nalazi se u samom centru grada Helmond
  • Znamenitosti: Tehnološko sveučilište Eindhoven, Muzej DAF-a i Frits Philips Music Center
  • Ne propustite posjetiti:
  • Kasteel Helmond
  • Piet Blom's Cube Homes
  • Museum Asten
  • Theme parc Efteling
  • Feel Good Market
  • Hotel raspolaže s dva kafića, restoranom i barom/salonom
  • Besplatne novine u hotelu
  • Sušilo za kosu u kupaonici
  • Sve sobe su klimatizirane i opremljene lcd satelitskom televizijom
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Uključena boravišna pristojba
  • U hotelu Vam se nude neke dodatne usluge koje ukoliko se za njih odlučite, možete nadoplatiti na licu mjesta:
  • Boca vina u sobi: 18,00€
    Najam bicikla 7,95€
    Večera u 5 slijedova 39€
    Večera u 3 slijeda 22,5€
  • Djeca do godinu dana koja spavaju u krevetu s roditeljima gratis
  • Nadoplata za dječji krevetić za djecu do 2 godine: 10€ noć/dijete
  • Dodatni krevet za treću osobu: 20€ noć/osoba
  • Sobe imaju maksimalni kapacitet za 4 osobe
  • Prijevoz u vlastitom aranžmanu
  • Parking je moguć uz nadoplatu od 12.50€ po danu i plaća se na licu mjesta
  • Doručak: švedski stol: 7h - 10h ujutro
  • Sobe imaju bračni krevet, na upit moguće je rezervirati sobu s dva odvojena kreveta
  • Samo 30 minuta dijeli Vas od Eindhovena, grada u kojem se nalazi slavno Tehnološko sveučilište Eindhoven
  • Vožnju ćete platiti 3€
  • Kao najveći grad u južnoj Nizozemskoj i svojim posjetiteljima nudi velik spektar zanimljivosti te odličan i povoljan shopping, bogat noćni život i niz sportskih događanja
  • Ponudu možete iskoristiti do 1.6.2013.
  • Rezervaciju je potrebno obaviti maksimalno 10 dana nakon kupovine ponude putem linka za rezervaciju
  • Ukoliko rezervirani termin ne otkažete najmanje 7 dana ranije, usluga se smatra iskorištenom
  • Kontakt:
    +31(0)492 524151
  • Adresa:
    Steenweg 1, Helmond
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 11h
  • Vodimo Vas u virtualnu šetnju do
    Vašeg hotela
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Golden Tulip West Ende Hotel
Steenweg 1, 5707 CD Helmond, Helmond, Nederland

Kontakt podaci
Telefon: +31(0)492 524151
Web: http://www.goldentulipwestende.nl/reservation/rates.aspx

Detalji o partnerovom sjedištu:
EP Networks AB
Styrmansgatan 17, Stockholm

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat