Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom za dvije osobe

Uživajte u najromantičnijem mjestu u Istri od 1.019kn!

Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom


	            
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
Novigrad - 4 ili 8 dana s polupansionom - slika 9
-50%
2.052kn
Od 1.019kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
2.052kn
Od 1.019kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 3

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje: 3 ili 7 noćenja s polupansionom za dvije osobe u pansionu Emaus*** u Novigradu
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Polupansion: buffet doručak i večera
  • Možete kupiti 3 ponude na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Besplatan Internet
  • Gostima je osiguran besplatan parking
  • Udaljenost od mora: 100m
  • Boravišna pristojba se nadoplaćuje 5,50kn po osobi/danu
  • Djeca od 12 do 18 god plaćaju 50% cijene za boravišnu pristojbu
  • Djeca do 12 god ne plaćaju boravišnu pristojbu
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 10h
  • Opremljenost soba: bračni krevet, TV, hladnjak, klima, fotelja na razvlačenje
  • Jedno dijete do 6 godina: gratis smještaj
  • Djeca 6 - 15 god na osnovnom ležaju (u sobi s jednim roditeljem): 50% popusta na redovnu cijenu
  • Djeca 6 - 15 god na pomoćnom ležaju (u sobi s dva ležaja): 50% popusta na redovnu cijenu
  • Pansion nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 30.6.2013.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Kontakt:
    052 726 339
    099 683 50 52
  • Adresa: Vincenta iz Kastva 8, Novigrad
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pansion EMAUS smješten je na samom ulazu u istarski biser - Novigrad, nedaleko nove marine Nautica te usred prostranog parka. Od plaže ćete biti udaljeni svega 100 metara, a samo 10 min šetnje će Vam biti potrebno do centra grada koji slovi kao jedno od najromantičnijih mjesta u Istri.

Priuštite si odmor u kojem će Vas buditi šum valova i gdje ćete navečer uživati u najljepšem zalasku sunca.
Ispunite si te dane nezaboravnim trenutcima u ugodnom drruštvu te uz ljepote koje nudi samo naš Jadran.

Pansion Emaus***
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 726 339
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
MAVAR d.o.o.
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad

Apartman Novi Benedikt***
Dajla bb, Novigrad, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 726 339
E-mail:
Web: http://bit.ly/1HvvzGV

Detalji o partnerovom sjedištu:
MAVAR d.o.o.
Vincenta iz Kastva 8, Novigrad

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat