Odrezak punjen šunkom i sirom ili pileći medaljon s rižotom, salata, štrukle, juha i kolač za 120kn!

Meni u 4 slijeda za dvoje uz 50% popusta na butelju vina

Meni 4 slijeda - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (16) »

    		
				    		
	            
Meni 4 slijeda - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom
Meni 4 slijeda - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom - slika 2
Meni 4 slijeda - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom - slika 3
Meni 4 slijeda - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom - slika 4
-51%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    2 menija po izboru za 2 osobe u Taverni Grič koji se nalazi u sklopu Hotela Holiday*** u Zagrebu
  • Meni 1 sadržava:
    - goveđu juhu s rezancima
    - zapečene zagorske štrukle
    - svinjski odrezak punjen šunkom i sirom u umaku od gljiva
    - zelenu salatu
    - dnevni kolač
  • Meni 2 sadržava:
    - goveđu juhu s rezancima
    - zapečene zagorske štrukle
    - pileće medaljone u sezamu s rižotom od povrća
    - zelenu salatu
    - dnevni kolač
  • Dodatna pogodnost koju ostvarujete: 50% popusta na butelju vina po izboru
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Restoran ima terasu
  • Besplatan parking
  • Dodatnu konzumaciju možete nadoplatiti u restoranu prema redovnom cjeniku
  • Rezervacijom ponude uplaćujete dio iznosa, a ostatak iznosa plaćate gotovinom ili karticama prilikom korištenja ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti ponude: 24.9.2014.
  • Dolazak je potrebno najaviti 2 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme Taverne:
    pon - ned: 7h - 23h
  • Kontakt: 099 253 1970
    sales@hotel-holiday.hr
  • Adresa: Jankomir 27, Zagreb
  • Vodimo vas u virtualnu 3D šetnju do Hotela Holiday
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Taverna Grič

U svom ugodnom i prepoznatljivom rustikalnom stilu već dugi niz godina oduševljava svoje goste jednostavnim pristupom domaćoj hrvatskoj i mediteranskoj kuhinji.

Ukusni i bogati meni u Taverni Grič by chef Marko Mikulčić.



Zagorski štrukli

Štrukli ili zagorski štruklji su tradicijsko hrvatsko jelo koje je dio kuhinje u većini kućanstava diljem Hrvatskog zagorja i Zagreba.

Štrukli se mogu pripremati na dva osnovna načina, kuhanjem i pečenjem.

Tijesto se razvalja na srednju debljinu, a sir se pomiješa s vrhnjem te se doda sol.



Tijesto se dva puta zarola.

Štrukle se potapaju u vrelu vodu i kuhaju dok ne isplivaju na površinu.

Obično im treba oko 2 min. Kiselo vrhnje i vrhnje za kuhanje promiješaju se u glatku smjesu i preliiju preko štrukli.



Peče se u zagrijanoj pećnici oko 50min
na 200 °C. U slast! Izvor: Coolinarka.com

Restoran Taverna Grič (Hotel Holiday)
Jankomir 27, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01 3496 621
E-mail:
Web: http://www.hotel-holiday.hr/index.php/hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
SUNČANA STAZA ZAGREB d.o.o.
Jankomir 27, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama