Opatija - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu u Grand Hotelu Adriatic**** za 799kn!

Korištenje spa zone i ogrtača, koktel dobrodošlice i ulaz u casino

Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu


	            
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
Opatija*** - 3 wellness dana s polupansionom za 1 osobu - slika 9
799kn
Cijena uključuje PDV
KUPI REZERVACIJU

Sad plati 159kn, a ostatak od 640kn prilikom korištenja.

799kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 159kn, a ostatak od 640kn prilikom korištenja.

Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s polupansionom u dvokrevetnoj sobi za jednu osobu s pogledom na park u Grand Hotelu Adriatic****
  • Dodatne pogodnosti koje ostvarujete:
    - Adriatic koktel piće dobrodošlice
    - ulaz u casino uz piće dobrodošlice
    - 4 sata jednokratno spa programa (bazen s toplom morskom vodom, whirlpooli, finska sauna, turska kupelj, kneipp, aromatizirani tuševi za hlađenje, topla klupa, relaks zona - mediteranski čajevi i košara s voćem, terasa za sunčanje)
    - korištenje ogrtača
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Možete iskoristiti 2 ponude na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Hotel se nalazi u neposrednoj blizini centra Opatije
  • Doručak i večera: švedski stol
  • Besplatan parking (do popunjenja)
  • Besplatan internet i WiFi
  • Djeca do 3god gratis
  • Moguće nadoplate:
    - djeca 3 - 12god:500kn/paket na pomoćnom ležaju ili 703kn/paket na osnovnom ležaju
    - jednokrevetna soba: 76kn/noćenje
  • Boravišna pristojba: 7kn/osoba/dan
  • Hotel trenutno nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Moguće nadoplate pogledajte ovdje
  • Check in: od 13h
  • Check out: do 11h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Nakon kupovine termin je potrebno rezervirati
  • Rok iskoristivosti: do 20.5.2014.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kontakt:
    051 719 000, 051 719 010
    info@hotel-adriatic.hr
  • Adresa: Ulica maršala Tita 200
  • Možete kupiti 2 ponude na poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Kao gost Opatije svakako iskoristite priliku da upoznate bogatu povijest i slikovito okruženje ovoga grada.

U Opatiji imate mnogo toga za vidjeti - bilo da šećete plažom ili razgledavate grad.

Renesansa, Venecija, gotika, bogato dekorirana secesija, razigrani barok, klasicizam, alpski barok.



Zgrade potpuno drukčijih arhitektonskih stilova izgrađene su tijekom godina u ovom popularnom turističkom mjestu.

Otkrijte sami zbog čega je Opatija tako popularna destinacija još od 19. stoljeća.

Od doba kada su je Habsburgovci pretvorili u omiljeno odredište gdje su pripadnici europske aristokracije i plemstva mogli uživati u trenucima mira i tišine daleko od dvora i dnevne politike.



Djevojka s galebom - skulptura postavljena 1956. koja je ubrzo postala simbol Opatije.

Nalazi se na stijeni pored obalnog šetališta Lungomare. Skulpturu je izradio akademski kipar Zvonko Car.



Noću je Opatijska nimfa, kako se ova skulptura popularno naziva, obasjana svjetlošću reflektora ugrađenih u stijenu, a njezina se silueta nalazi u mnogim foto-albumima diljem svijeta, pozivajući turiste da posjete Opatijsku rivijeru. Izvor: Visitopatija.net

Opremljenost soba: komforno uređene i klimatizirane standardne sobe, tuš/WC ili kada/WC, SAT-TV, kabelska TV, mini bar, sušilo za kosu, izravna telefonska linija.

Grand hotel Adriatic****
Ulica Maršala Tita 200, Opatija, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 00385 51 719 010 , 051 719 000
E-mail:
Web: http://www.hotel-adriatic.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
GRAND HOTEL ADRIATIC d. d.
Ulica Maršala Tita 200, Opatija

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat