Otok Gangaro blizu Murtera – 8 dana za do 4 osobe u stoljetnoj ribarskoj kući kraj plaže za 3.351kn!

Nenaseljeni biser Kornatskog otočja u idili mira i tišine do 3.10.

Otok Gangaro blizu Murtera – 8 dana za do 4 osobe u stoljetn


    		
				    		
	            
Gangaro  8 dana -30%
Gangaro  8 dana -30% - slika 2
Gangaro  8 dana -30% - slika 3
Gangaro  8 dana -30% - slika 4
Gangaro  8 dana -30% - slika 5
Gangaro  8 dana -30% - slika 6
Gangaro  8 dana -30% - slika 7
Gangaro  8 dana -30% - slika 8
Gangaro  8 dana -30% - slika 9
-30%

Otok Gangaro blizu Murtera – 8 dana za do 4 osobe u stoljetnoj ribarskoj kući kraj plaže za 3.351kn!

Nenaseljeni biser Kornatskog otočja u idili mira i tišine do 3.10.

Otok Gangaro blizu Murtera – 8 dana za do 4 osobe u stoljetn

  • Ponuda uključuje:
    otok Gangaro - 7 noćenja za do 4 osobe u ribarskoj kućici Tihana
  • Klikom na "kupi" birate:
    - termin 22. - 29.8.2015.
    - termin 29.8. - 5.9. 2015.
    - termin 5.. - 12.9.2015.
    - termin 12. - 19.9.2015.
    - termin 19.. - 26.9.2015.
    - termin 26.9. - 3.10.2015.
  • Besplatan prijevoz od Murtera do otoka na dolasku te do Murtera na povratku
    Dopremanje potrebnih namirnica jednom tjedno
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Preko portala kupite rezervaciju, ostatak iznosa plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Opremljenost:
    spavaća sobe sa dva bračna kreveta, kuhinja sa kaminom i dnevnim boravkom, WC, dvorište
  • Boravišna pristojba uključena u cijenu
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Besplatan parking
  • Kućni ljubimci su dozvoljeni besplatno
  • Check in: od 14h
    Check out: do 10h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Prije kupovine potrebno provjeriti raspoloživost termina na
    098 423 987
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kontakt:
    [email protected]
    Bašina 12, Murter
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala www.ponudadana.hr , u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Otok Gangaro - ribarska kućica Tihana

Kućica stara preko 100 godina u predivnom ribarskom i maslinarskom naselju na otoku Gangarolu u Kornatskom arhipelagu.



Prostor ispred kućice omogućava vam uživanje u pogledu na more koje je svega par metara udaljeno.



Prilikom prijevoza na otok uživajte u pogledu na gusto zbijene otoke i otočiće.



Rivica i plaža pred kućom idealni su za odmor obitelji sa malom živahnom djecom.



U naselju je stalno prisutan netko od lokalnih murterina.



Daleko od civilizacije i nametnutog dnevnog rasporeda i uživati u predivnoj slici Kornata a da praktično iz kreveta možete skočiti u more, ovo je ono što tražite.

Kućica je smještena u naselju od dvadesetak sličnih, tako da je idealna za one koji vole društvo.

Izvor: Gangaro.com

Ribarska kućica Tihana
Bašina 12, Murter, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 423 987
E-mail:
Web: http://www.gangaro.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Boris Bašić
Bašina 12, Murter

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata