Otok Hvar, Stari Grad 8 dana s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Roko s pogledom na more!

Ljetovanje s pogledom na more od 31.7. do 8.9.2012. od 2.695kn

Otok Hvar, Stari Grad 8 dana s polupansionom za 2 osobe

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe - slika 2
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe - slika 3
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe - slika 4
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe - slika 5
Otok Hvar, Stari Grad  8 dana s polupansionom za 2 osobe - slika 6
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    7 noćenja s polupansionom za dvije osobe u Hotelu Roko na otoku Hvaru
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Ponudu možete iskoristiti:
    od 31.7. do 18.8.2012.
    od 18.8. do 8.9.2012.
  • Polupansion: buffet doručak i večera
    organizirani u Hotelu Lavanda udaljenom 50m od Hotela Roko
  • Udaljenost plaže od hotela: 50 metara
  • U sklopu ponude ostvarujete i sljedeće pogodnosti:
    korištenje sportskog centra (igralište za košarku, mali nogomet, teniske terene, mini golf, odbojka na pijesku, stolni tenis)
    korištenje otvorenih bazena u hotelu Lavanda
    korištenje fitness centra u hotelu Arkada
    transfer iz luke do hotela (uz obaveznu prethodnu najavu)
    20% popusta u restoranu Vala i taverni Arkada
  • Restoran Vala nalazi se u centru Starog grada
  • Taverna Arkada nalazi se u sklopu Hotela Arkada
  • Osiguran besplatan parking
  • Boravišna pristojba nadoplaćuje se:
    7 kn osoba/dan
    Djeca 12 - 18 god: 3,5 kn osoba/dan
  • Sve sobe imaju pogled na more
  • Nadoplate:
    - Dijete do 2 god: gratis
    - Dijete 2 -12 god: od 31.7. do 18.8. - 2415kn
    od 18.8 do 8.9. - 1499,5kn
    - Za osobe starije od 13 god (pomoćni ležaj): od 31.7. do 18.8.2012. - 2415kn
    od 18.8 do 8.9. - 2099,3kn
  • Predrezervaciju se preporuča napraviti i prije same kupovine
  • Kontakt: 021 765 866, 021 306 341
  • Adresa: Priko bb, Stari Grad
  • Možete iskoristiti jednu ponudu na svoje ime
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Odmor na predivnom Hvaru 8 dana za dvoje u Hotelu Roko udaljenom svega 50 metara od mora sa mogućnosti korištenja sportskog i fitness centra te otvorenih bazena.

Hotelske sobe:
- dvokrevetne sobe
- pogled na more
- balkon/terasa
- kupaonica

Dodatne mogućnosti:
- korištenje masaža i sauna u Hotelu Arkada
- doplata za razne izlete

Hoteli Helios Faros
Priko bb, Stari Grad, Otok Hvar, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 021 765 866 ili 021 306 341
E-mail:
Web: http://www.heliosfaros.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
TELLIN-HOTELI d.o.o.
Naselje Helios 5, Stari Grad

Hotel Issa
Šetalište Apolonija Zanelle 5, Vis, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 021 711 124 , 021 711 164 , 021 711 443
E-mail:
Web: http://www.hotelsvis.com/index.php?show=10729

Detalji o partnerovom sjedištu:
TELLIN-HOTELI d.o.o.
Naselje Helios 5, Stari Grad

Bungalovi Jurjevac
Njiva bb, Stari Grad, Hvar, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 021 765 866 , 021 306 341
E-mail:
Web: http://www.heliosfaros.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
TELLIN-HOTELI d.o.o.
Naselje Helios 5, Stari Grad

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 10
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata