Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i desert za samo 59kn!

Počastite se menijem u 3 slijeda u centru grada

Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 55
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (20) »

	            
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser - slika 9
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser - slika 9
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser - slika 9
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser - slika 9
Pečena patka, restani krumpir, zagorska juha, salata i deser - slika 9
-50%
118kn
59kn
Cijena uključuje PDV
118kn
59kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    meni u 3 slijeda za jednu osobu u Restoranu Frankopan
  • Meni uključuje:
    - zagorsku juhu
    - pečenu patku
    - restani krumpir
    - pirjani crveni kupus
    - miješanu salatu
    - domaću zljevanku
  • Za korištenje ponude potrebno je isprintati potvrdu koja je dostupna na vašem profilu pod "Moje kupovine"
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Dodatnu konzumaciju jela i pića možete nadoplatiti u restoranu prema
    redovnom cjeniku
  • Rok iskoristivosti: 29.11.2014.
  • Obavezna rezervacija termina
    24h unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 22h
    sub: 8h - 15h
  • Kontakt:
    01 4848 547
    091 4646 670
  • Adresa:
    Frankopanska ulica 8, Centar
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Patka - kraljica svečanog stola

U gastronomsku su selidbu patke davno krenule iz stare Kine i vrlo se brzo udomaćile u lokalnim kuhinjama, pa mnogi narodi imaju svoja autohtona jela s njom.

Vole ih u Kini, vole ih u Francuskoj, uživaju u njima u Americi, ali i u svim dijelovima naše zemlje. Po načinu na koji se priprema patka, jedna od namirnica po kojima se poznaje blagdanski stol, ocjenjuje se umješnost kuhara ili kuharice, a postala je i nadahnućem mnogih pisaca. Iako su mnogi prekrižili patku na modernim jelovnicima jer je premasna za mnoge koje muče zdravstvene tegobe, gurmani se nikad neće odreći njezina specifičnog punog okusa.



Recepti za njihovu pripremu su mnogi. Jedan je od najpoznatijih - pritisnuta patka, jelo koje je početkom 19. stoljeća smislio Mechenet iz Rouena za jednog vojvodu, a potom ga je preuzeo glasoviti pariški kuhar Federic. Zanimljivo je da je počeo brojiti svaku tako pripremljenu patku u svom restoranu Srebrna kula, pa se zna da je 1996. prodana je milijunta pritisnuta patka.



U nas se najčešće uživa u patki s mlincima ili kiselim zeljem koje donekle ublaži njezinu masnoću, a omiljena je i patka punjena kestenima, jabukama ili heljdom.
Ali oni koji žele iznenaditi svoje goste, neka puste mašti na volju. Izvor: 24sata.hr

Restoran Frankopan
Frankopanska ulica 8, Centar, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4848 547 , 091 4646 670 , 091 5542 020
E-mail:
Web: http://restoran-frankopan-zagreb.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
UGOSTITELJSKO-TURISTIČKO UČILIŠTE
Kombolova 2 A, ZAGREB

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 55
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 3

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat