Pranje, pakung, šišanje, fen frizura + 3 dodatne fen frizure za 121kn umjesto 320kn - pružite Vašoj kosi potrebnu njegu i zablistajte

Njega kose, šišanje i 4 fen frizure za 121kn


    		
				    		
	            
Njega kose, šišanje i 4  fen frizure za 121kn
-62%

Pranje, pakung, šišanje, fen frizura + 3 dodatne fen frizure za 121kn umjesto 320kn - pružite Vašoj kosi potrebnu njegu i zablistajte

Njega kose, šišanje i 4 fen frizure za 121kn

  • Ponuda uključuje pranje, pakung, šišanje, fen frizuru + 3 dodatne fen frizure
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Radno vrijeme salona:
  • pon-sri-pet: 13h-20h
  • uto-cet: 9h-16h
  • sub:9h-15h
  • Potrebna je prethodna najava 4 dana ranije na brojeve telefona 01 78 99 789 i 091 128 5885
  • Rok iskoristivosti ponude je do 1.11.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Nakon silnih morskih uživancija, kupanja i sunčanja vratili ste se preporođeni i spremni za nove pobjede. Ali, zato je Vaša kosa izgubila svoj pobjednički sjaj, suha je, oštećena i hitno joj treba obnova. Ponuda dana i Frizerski studio S&N donose Vam izvrsnu ponudu uz koju ćete vratiti sjaj svojoj kosi, ali i osmjeh na lice kada sve oko sebe zadivite novom frizurom.

FRIZERSKI STUDIO S&N ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Frizerski studio S&N: Ponuda uključuje pranje, pakung, šišanje, fen frizuru + 3 dodatne fen frizure.
Ponuda dana: Mogu li se umjesto ovih kombinirati neke druge usluge u vrijednosti od 320kn?
Frizerski studio S&N: Ne, ovaj put se mogu koristiti samo tretmani navedeni u ponudi.
Ponuda dana: Mogu li korisnici, ukoliko žele, nadoplatiti usluge?
Frizerski studio S&N: Naravno, ukoliko žele, korisnice mogu nadoplatiti dodatne usluge prema redovnim cjenama navedenim u cjeniku.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Frizerski studio S&N: Na našem facebook profilu možete se pobliže upoznati sa našim uslugama Frizerski studio S&N.
Ponuda dana: Koje proizvode koristite u salonu?
Frizerski studio S&N: U salonu koristimo boje za kosu marke Dixon i proizvode za njegu kose marke Rene Blanche.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Frizerski studio S&N: Tretman u prosjeku traje oko sat vremena, ovisno o dužini kose.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Frizerski studio S&N: Ponuda se u cjelosti može iskoristiti u 4 dolaska.
Ponuda dana: Na kojoj lokaciji se nalazi Vaš salon?
Frizerski studio S&N: Adresa našeg salona je Božidara Magovca 129, Travno.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme Vašeg salona?
Frizerski studio S&N: Naše radno vrjeme je ponedjeljkom, srijedom i petkom od 13h do 20h, utorkom i četvrtkom od 9h do 16h te subotom od 9h do 15h.
Ponuda dana: Koliko potvrda može iskoristiti jedna osoba na svoje ime?
Frizerski studio S&N: Osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu, ali može kupiti neograničen broj potvrda za svoje prijatelje.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava?
Frizerski studio S&N: Potrebna je prethodna najava 4 dana ranije na brojeve telefona 01/78 99 789 i 091/128 5885.
Ponuda dana: Može li se otkazati prethodno rezervirani termin?
Frizerski studio S&N: Termin se može otkazati najmanje 12 sati ranije. Ukoliko se termin ne otkaže na vrijeme, usluga se smatra iskorištenom.

Zeleno oko d.o.o.
Božidara Magovca 149, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 78 99 789
Rezervacije: 01 78 99 789
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Zelno oko d.o.o.; Salon S&N
Božidara Magovca 149, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama