Pregled za lasersko skidanje dioptrije za 349kn umjesto 750kn - iskoristite i akciju laserskog skidanja dioptrije za oba oka po cijeni jednog

Pregled za lasersko skidanje dioptrije za 349kn umjesto 750kn


    		
				    		
	            
Pregled za lasersko skidanje dioptrije za 349kn
-53%

Pregled za lasersko skidanje dioptrije za 349kn umjesto 750kn - iskoristite i akciju laserskog skidanja dioptrije za oba oka po cijeni jednog

Pregled za lasersko skidanje dioptrije za 349kn umjesto 750kn

  • Ponuda uključuje pregled za lasersko skidanje dioptrije
  • Iskoristite i posebnu akciju koju je za vas pripremila Poliklinika - Lasersko skidanje dioptrije za oba oka po cijeni jednoga.
  • Uslugu je moguće iskoristiti na adresi: Ksaverska cesta 45
  • Kontakt telefon: 01 4678 444
  • E-mail: [email protected]
  • Redovne cijene možete pogledati u CJENIKU
  • Uslugu možete iskoristiti do 29.2.
  • Ukoliko izostanak ne prijavite barem 12h unaprijed usluga se smatra iskorištenom
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda na poklon prijatelju
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
POLIKLINIKA BILIĆ VISION ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Poliklinika Bilić Vision: Ponuda uključuje pregled za lasersko skidanje dioptrije. Iskoristite i posebnu akciju koju je za vas pripremila Poliklinika - Lasersko skidanje dioptrije za oba oka po cijeni jednoga.
Ponuda dana: Kome je pregled namijenjen?
Poliklinika Bilić Vision: Pregled je namijenjen osobama koje imaju poteškoća s vidom i koje su zainteresirane za lasersku korekciju vida. Laserskom se korekcijom vida odstranjuju kratkovidnost, dalekovidnost i astigmatizam.
Ponuda dana: Uključuje li pregled i savjetovanje?
Poliklinika Bilić Vision: Naravno. Pacijent od vodećih hrvatskih oftalmologa doznaje sve što ga zanima o laserskoj korekciji vida. Među preporukama koje dobiva, je i ona da meke leće treba prestati nositi dva tjedna, a polutvrde između četiri i šest tjedana prije zahvata.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Poliklinika Bilić Vision: Našu internet stranicu možete pregledati na linku Poliklinika Bilić Vision.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o Poliklinici Bilić Vision?
Poliklinika Bilić Vision: Poliklinika Bilić Vision osnovana je 2002. godine iz privatne očne ordinacije Dr.sc. Nadežde Bilić dr.med. koja je nakon dvadesetogodišnjeg kliničkog staža u Kliničkoj bolnici “Sestre milosrdnice” u Zagrebu, 1996. godine otvorila samostalnu privatnu ordinaciju. Ulaganjem u specijalizacije i pridruživanjem novih liječnika proširen je opseg usluga uz vrhunsku kvalitetu i standard oftalmoloških usluga koje oduvijek pružamo našim pacijentima. U našoj Poliklinici obavljamo dijagnostiku i liječenje najrazličitijih očnih bolesti najsuvremenijim metodama i modernom aparaturom uz visokospecijalizirane stručnjake za pojedine segmente oka.
Ponuda dana: Boli li pregled?
Poliklinika Bilić Vision: Ne. Baš kao ni lasersko skidanje dioptrije. Ono je kratko i bezbolno jer se izvodi u lokalnoj anesteziji pomoću očnih kapi.
Ponuda dana: Koliko traje pregled za lasersko skidanje dioptrije ?
Poliklinika Bilić Vision: Cijeli pregled traje od 30 do 45 minuta.
Ponuda dana: Koliko je lasersko skidanje dioptrije uspješno?
Poliklinika Bilić Vision: Uspješnost zahvata je iznad 99%. Nakon operacije čak 90% operiranih nema nikakvih problema s dioptrijom.
Ponuda dana: Kako to da se mnoge poznate osobe odlučuju na lasersko skidanje dioptrije?
Poliklinika Bilić Vision: LASIK-om, suvremenom metodom laserskog skidanja dioptrije, u svijetu je operirano više od 35 milijuna ljudi. Mnoge su poznate osobe među prvima otkrile prednosti te operacije, ali operacija je namijenjena svima – od studenata do poslovnih ljudi. Zbog toga smo trenutačno za operaciju uveli i posebnu akcijsku cijenu zahvaljujući kojoj se oba oka mogu operirati po cijeni jednoga. Naime, operacija uvelike poboljšava kvalitetu života. Jasan vid pospješuje poslovnu učinkovitost, a zahvaljujući novom pogledu na svijet i u privatnom se vremenu uživa više.
Ponuda dana: Koje se dioptrije uspješno korigira?
Poliklinika Bilić Vision: Kratkovidnost do -10,0 dioptrija (D), dalekovidnost do +5,0 D, astigmatizam do 4,0 Dcyl, mogu se uspješno korigirati navedenim laserskim metodama. Važno je naglasiti da će osobe iznad 40. godine života nakon laserskog skidanja dioptrije dobro vidjeti na daljinu, dok će za čitanje morati nositi naočale kao i svi njihovi vršnjaci.
Ponuda dana: Tko nije dobar kandidat za lasersko skidanje dioptrije?
Poliklinika Bilić Vision: Apsolutna kontraindikacija je bolest keratokonus kod koje je rožnica tanka i deformirana pa bi daljnje stanjivanje rožnice prilikom laserskog skidanja dioptrije dovelo do mogućih komplikacija.Ostale kontraindikacije su: autoimune bolesti vezivnog tkiva, trudnoća, dojenje, nestabilna dioptrija u razdoblju od godine dana, dob ispod 20 godina života.
Ponuda dana: Je li korekcija vida laserom sigurna? Poliklinika Bilić Vision: Svaka kirurška procedura nosi određene minimalne rizike. Ozbiljnije komplikacije nakon LASIKa su iznimno rijetke. Brojne kliničke studije pokazale su da su komplikacije nakon LASIKa ispod 1%. One su u pravilu prolaznog karaktera. Najčešće je izražena suhoća oka, zablješćivanje te krugovi oko svjetla. Ovakve smetnje u pravilu nestaju nakon nekoliko tjedana do mjeseci.Ne postoji zabilježeni slučaj gubitka vida zbog LASIK operacije.

Poliklinika Bilić Vision
Ksaverska cesta 45, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4678 444
E-mail:
Web: http://www.bilicvision.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika Bilić Vision
Ksaverska cesta 45, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate