Punjenje auto klime za 149kn umjesto 300kn!

+50% popusta na dezinfekciju klime i besplatna zamjena filtera klime/kabine kupljene u servisu Ulja Direkt

Auto klima - punjenje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 58
5 zvjezdica: 28
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (7) »

    		
				    		
	            
Auto klima punjenje -50% Dubrava
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 2
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 3
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 4
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 5
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 6
Auto klima punjenje -50% Dubrava - slika 7
-50%

Punjenje auto klime za 149kn umjesto 300kn!

+50% popusta na dezinfekciju klime i besplatna zamjena filtera klime/kabine kupljene u servisu Ulja Direkt

Auto klima - punjenje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 58
5 zvjezdica: 28
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (7) »
  • Ponuda uključuje:
    punjenje auto klime u
    Servisu Ulja Direkt
  • Dodatne usluge:
    50% popusta na dezinfekciju klime za 75kn (umjesto 150kn)
    - besplatna zamjena filtera klime/kabine kupljene u Ulja Direkt
    - popravak propusnosti plina sustava uz nadoplatu
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na osobna i laka dostavna vozila
  • Ponuda uključuje 500 grama plina (količina dovoljna za 90% vozila) i ulje za kompresor
  • Za količine iznad 500 gr, nadoplata 50 lipa po gramu
  • Trajanje servisa: 45 min
  • Potrebna je najava 2 dana unaprijed
  • Rok iskoristivosti: 13.5.2015.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao, a nije otkazao termin barem 5 sati prije
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kontakt:
    01 555 9080
    Oporovečka ulica 14
    (Centar Garden Mall)
  • Radno vrijeme:
    pon - sub: 8h - 21h
    ned: 9h - 21h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našustranicu na
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
U Ulja Direktu tehničari će:

- izvaditi stari plin i ulje u kompresoru
- vakumirati cijeli sustav od zaostalog plina, vlage i nečistoće
- testirati eventualnu propusnost plina (sredstvo za hlađenje) iz sustava
- nadopuniti plin (sredstvo za hlađenje) i ulje za kompresor
- po želji zamijeniti filter klime/kabine kupljene u Ulja Direkt i dezinficirati kompletni sustav klime uz nadoplatu



Klima uređaj u automobilu vrlo je koristan, a da bi vozaču pružio ono što od njega očekuje zahtijeva redovnu brigu.

Sve topliji dani čine klima uređaj vašim najboljim prijateljem u automobilu.



Vrijeme je za zamjenu guma na Vašem limenim ljubimcu!

Kada temperature skoče iznad 30˚C klima uređaj u automobilu postaje nezamjenjiv.



Klima uređaj mora se održavati, a sad je pravi čas da ga provjerite i pripremite za vrućine. izvor: Oryx-grupa.hr

Servis Ulja Direkt
Oporovečka ulica 14 (Centar Garden Mall), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 555 9080
E-mail:
Web: http://www.uljadirekt.com/autoservis/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
U.D. BRZI AUTO SERVIS j.d.o.o.
Karasova 5, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama