Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici ili kockice od 39 dijelova od 55kn!

Razveselite dijete i potaknite njegovu maštu i zanimaciju

Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici


	            
Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici
Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici - slika 9
Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici - slika 9
Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici - slika 9
Rasplesani autić, autić robot, kockice vojnici - slika 9
-53%
117kn
Od 55kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
117kn
Od 55kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje: igračku po izboru iz Svijeta poklona
  • Prilikom kupnje možete odabrati igračku po izboru:
    Rasplesani autić (55kn umjesto 117kn)
    Autić koji se transformira u robota (65kn umjesto 137kn)
    Kockice vojnici (65kn umjesto 137kn)
    Kockice 39 dijelova (89kn umjesto 196kn)
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK, CJENIK II, CJENIK III, CJENIK IV
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Ponuda se odnosi na djecu od 3 godine pa na više
  • Preuzimanje proizvoda isključivo putem dostave
  • Poštarina nije uključena u cijenu, a iznosi cca 35kn za cijelu Hrvatsku
  • Mogućnost nadoplate za žurnu dostavu (stiže drugi dan)
  • Nakon kupnje potrebno je poslati e-mail sa osobnim podacima, brojem telefona, adresom te odabranom igračkom proslijediti na e-mail: info@svijetpoklona.hr
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 27.4.2013.
  • Kontakt broj: 098 912 7765
  • Radno vrijeme: pon - sub: 9h - 17h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pojam igračke automatski nas povezuje s djecom i njihovim razigranim pogledima i osmijesima! S obzirom da su one bitne za razvoj djece svakako bi ih s vremena na vrijeme trebali priuštiti svojoj djeci kako bi nesmetano učila i vježbala svoje vještine i sposobnosti!

Sigurni smo kako ste već imali prilike primijetiti kako Vašoj djeci sjaje okice onog trenutka kada mu priuštite novu igračku koju si već neko vrijeme priželjkuje! Drvena, krpena, gumena - svaka igračka je važna, stoga ne razmišljajte i odaberite jednu, najdražu Vašem djetetu, koju je Svijet poklona pripremio samo za Vas!

Prepustite se svijetu mašte! Odaberite igračku po izboru i uljepšajte dan svome djetetu!

Svijet poklona
Braće Domany 8, Zagreb, Hrvatska, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 912 7765
E-mail:
Web: http://www.svijetpoklona.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
SVIJET POKLONA d.o.o.
Vrisnička 20, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat