Sat - keramički Sinobi uz gratis dostavu za 99kn!

Odličan modni dodatak za elegantan izgled

Sat - keramički Sinobi uz gratis dostavu

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 122
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 21
3 zvjezdice: 19
2 zvjezdice: 13
1 zvjezdica: 36
Pogledaj iskustva drugih (7) »

	            
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu - slika 9
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu - slika 9
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu - slika 9
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu - slika 9
Sat - keramički Sinobi  uz gratis dostavu - slika 9
-67%
300kn
99kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
300kn
99kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti samo karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    keramički Sinobi sat iz asortimana tvrtke Popust dana
  • Dostava je gratis i odnosi se na
    cijelu Hrvatsku
  • Redovne cijene usluga i modele pogledajte na linku CJENIK
  • Sat je namijenjen ženama i muškarcima
  • Boje: kristal bijela ili crna, obična bijela ili crna
  • Proizvod se preuzima samo dostavom
  • Nakon kupovine potrebno je proizvod naručiti putem obrasca
  • Dostavu vrši: HP
  • Rok za dostavu:
    7 radnih dana
    nakon ispunjavanja obrasca
  • Proizvod je potrebno naručiti najkasnije do 11.8.2014.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 4 ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Keramički satovi su otporniji

Prošlo desetljeće bilo je desetljeće keramike, barem kada je riječ o satnoj industriji.

Keramika dolazi od grčke riječi keramikos - glina, koja se koristila za lončarske predmete.

Dizajneri satova otkrili su keramiku kao iznimno otporan i kvalitetan materijal, ali i ugodan za nošenje.



Keramički satovi su iznimno otporni na ogrebotine, lakši od čeličnih i onima koji ih nose daju sjajan osjećaj kao da imaju svilu na koži.

Isto tako za razliku od metalnih satova, keramički satovi nisu hladni već vrlo ugodni za nošenje.

Kada se uzmu u obzir sve ove prednosti, nije nimalo čudno da se u posljednje vrijeme satni brendovi natječu tko će izbaciti više keramičkih modela. Izvor: Limun.hr

Popust dana d.o.o.
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon:
E-mail:
Web: http://satovi-premium.weebly.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POPUST DANA d.o.o. u likvidaciji
Ivana Šibla 9, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 122
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 21
3 zvjezdice: 19
2 zvjezdice: 13
1 zvjezdica: 36

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat