Selo Čigoč - noćenje s doručkom u tradicionalno uređenim sobama za dvije osobe za 199kn!

Posjetite europsko selo roda u samom srcu Parka prirode Lonjsko Polje

Selo Čigoč - noćenje s doručkom


    		
				    		
	            
Selo Čigoč -50% Sisak
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 2
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 3
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 4
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 5
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 6
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 7
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 8
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 9
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 10
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 11
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 12
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 13
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 14
Selo Čigoč -50% Sisak - slika 15
-50%

Selo Čigoč - noćenje s doručkom u tradicionalno uređenim sobama za dvije osobe za 199kn!

Posjetite europsko selo roda u samom srcu Parka prirode Lonjsko Polje

Selo Čigoč - noćenje s doručkom

  • Ponuda uključuje:
    noćenje s doručkom za 2 osobe u turističko-ugostiteljskom objektu „Tradicije Čigoč“
  • Moguće je kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak ovisno o smještajnom kapacitetu
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Djeca do 10 godina ostvaruju gratis smještaj
  • Djeca od 10 do 18 godina - 99,50 kn
  • U sklopu tradicionalne drvene kuće smještene su dvije dvokrevetne sobe
  • Sobe su uređene na tradicionalan način sa starim originalnim krevetima koji su stari preko 150 godina
    - opremljene su klima uređajima, toaletima i tuševima, televizijom i izuzetno udobnim krevetima
  • Doručak za jednu osobu uključuje: omlet od 2 jaja ili dva jaja na oko, domaću kobasicu, domaći špek, domaći dimljeni kravlji sir, sir i vrhnje, maslac; domaći pekmez od šljiva, marmelada, med, domaći kruh, kava, čaj ili cappuccino, 0,25 l prirodni sok od naranče
  • Tradicionalna jela iz izuzetno velike ponude možete degustirati u restoranu turističko-ugostiteljskog objekta „Tradicije Čigoč“
  • Korisnici ove ponude dobivaju piće dobrodošlice po izboru
  • Check in: 12h
  • Check out: 12h
  • Mogućnost korištenja besplatnog Interneta (wireless)
  • Boravišna pristojba naplaćuje se 5kn/odrasli/noćenje, 2,5kn kn/djeca/noćenje
  • Kućni ljubimci dozvoljeni su uz prethodnu najavu uz nadoplatu 40kn/dan
  • Rezervacija termina obvezna nakon kupovine na navedeni kontakt
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu možete koristiti do 15.9.2013.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, odnosno potvrde nije potrebno printati
  • Kontakt:
    044 715 124
    099 26 44 555
    [email protected]
  • Adresa:
    Čigoč 7a, Sisak
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Od stare, skoro srušene, drvene kuće iz susjednog sela, koju su preselili na sadašnju lokaciju i prenamijenili u turističke svrhe, obitelj Barić uspjela je sačuvati kuću od daljnjeg propadanja i izgraditi prelijepu tradicionalnu drvenu kuću sa zavidnom okućnicom.

Turističko-ugostiteljski objekt „Tradicije Čigoč“ raspolaže i restoranom kapaciteta 80ak sjedećih mjesta gdje možete doživjeti potpuni ugođaj uz tradicionalna jela iz Posavine u okruženju masivnih hrastovih stolova i stolica.

Rezervirajte svoj termin već danas i zaputite se u prekrasan Park prirode Lonjsko polje i selo Čigoč, doživite klopotanje prekrasnih bijelih roda te degustirajte tradicionalne a i moderne proizvode iz kuhinje „Tradicije Čigoč“!

Turističko-ugostiteljski objekt Tradicije - Čigoč
Čigoč 7a, Sisak, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 044 715 124
E-mail:
Web: http://www.tradicije-cigoc.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Tradicije - Čigoč ugostiteljski obrt
Čigoč 2, Sisak

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate