Servis skija i snowboarda - brušenje rubnika, podmazivanje vezova, voskanje, poliranje, brušenje i četkanje klizne plohe od 99 kn!

Izaberite između velikog servisa ili race servisa - koristi se isključivo specijalizirani alat i kozmetika Holmekol

Servis skija i snowboarda

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Servis skija i snowboarda
-59%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    servis skija i snowboarda u bike shopu i servisu Hohnjec sportu
  • Klikom na "kupi" birate:
    - veliki servis skija i snowboarda za 99 kn
    - race servis skija i snowboarda za 119 kn
  • Servis se radi ručno , znatno kvalitetnije od strojnog te se koriste isključivo specijalizirani alati i kozmetika svjetski poznatog proizvođača Holmekol
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Nije potrebna najava
  • Servis traje 3 - 4 radna dana
  • Marka proizvoda: alat i vosak Holmenkol
  • Rok iskoristivosti: 16.3.2018.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko servis niste obavili do navedenog roka
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
    sub: 9h - 14h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, odnosno potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 5 ponuda na svoje ime
  • Prijateljima možete pokloniti 5 ponuda
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Servis skija i snowboarda

Veliki servis uključuje:
✔ Četkanje i krpanje klizne plohe ručno
✔ Brušenje klizne plohe strojno
✔ Brušenje rubnika strojno
✔ Voskanje klizne plohe strojno
✔ Poliranje klizne plohe ručno
✔ Kontrolu i podmazivanje vezova

Race servis uključuje:
✔ Četkanje i krpanje klizne plohe ručno
✔ Brušenje klizne plohe strojno
✔ Brušenje rubnika ručno
✔ Brušenje rubnika dijamantom
✔ Voskanje klizne plohe ručno
✔ Mazanje natjecateljskim voskovima
✔ Poliranje klizne plohe ručno
✔ Kontrolu i podmazivanje vezova

servis skija

Skijanje

Gotovo svi imamo jednaku reakciju na prvi snijeg. Preplavi nas onaj osjećaj neke djetinje sreće, uzbuđenja i blagog naleta adrenalina.

Osim uživanja u ugođaju i uživanje u fizičkim aktivnostima na snijegu ima svoju čar. Da ne pričamo o učinku na kondiciju i jačanje mišića koje nam te aktivnosti donose.

Kako bi vrijeme provedeno u snježnim fizičkim aktivnostima bilo što kvalitetnije, izuzetno je bitno da vam je oprema u najboljem mogućem stanju.

Obratite se profesionalcima u Hohnjec sportu i budite potpuno spremni za svoju dozu zimskog adrenalina.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Hohnjec sport
Ogulinska 66, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 8896 200
E-mail:
Web: http://www.hohnjecsport.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOHNJEC SPORT d.o.o.
II. Trebevićki ogranak 19, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice