Skijalište Nassfeld - uživajte u snježnim radostima na jednodnevnom izletu u poznatom austrijskom skijalištu za 135kn

Jednodnevni izlet - Skijalište Nassfeld

Skijalište Nassfeld - uživajte u snježnim radostima na jednodnevnom izletu


	            
Skijalište Nassfeld - uživajte u snježnim radostima na jednodnevnom izletu
-25%
180kn
135kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
180kn
135kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje jednodnevni izlet u Nassfeld, skijalište u Austriji
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Cijene ulaska na skijalište možete pogledati na sljedećem linku ski pass
  • Termin putovanja je 28.01.
  • Polazak je u 04:00h ujutro sa Autobusnog kolodvora u Zagrebu
  • Nakon kupovine potrebno je poslati svoje ime, prezime, kontakt broj te OIB (u slučaju da se odlučite za putno osiguranje) na mail adresu info@azurtours.hr
  • Moguća je nadoplata za putno zdravstveno osiguranje Allianz - 16,00kn po osobi
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Bitno je naglasiti da kupnjom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvijetima putovanja koja mogu pogledati na sljedećem linku opći uvijeti putovanja
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
AZUR TOURS ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Azur tours: Ponuda uključuje jednodnevni izlet u Nassfeld, skijalište u Austriji. Cijena uključuje prijevoz do skijališta te natrag do Zagreba, a cijene ulaska na skijalište možete pogledati na sljedećem linku ski pass.
Ponuda dana: Kada je planiran termin putovanja?
Azur tours: Termin putovanja je 28.01.2012.
Ponuda dana: Je li potrebna putovnica za ovo putovanje ili je dovoljna i osobna iskaznica?
Azur tours: Za ovo putovanje potrebna je putovnica te nije moguće granicu preći samo uz predočenje osobne iskaznice.
Ponuda dana: Je li potrebno da se korisnici jave u agenciju nakon što izvrše kupovinu?
Azur tours: Nakon kupovine molimo korisnike da na mail info@azurtours.hr pošalju svoje ime, prezime, kontakt broj te OIB (u slučaju da se odluče za putno osiguranje). Korisnicima je ponuđeno i putno osiguranje koje iznosi 16kn po osobi.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Azur tours: Naravno, našu Internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Azur Tours.
Ponuda dana: Kako izgleda program putovanja, odnosno koliko slobodnog vremena korisnici imaju te kada je planiran dolazak i povratak?
Azur tours: Polazak je planiran u 04:00h ujutro sa Autobusnog kolodvora u Zagrebu. Planirani dolazak u Nassfeld je oko 8:30 – 09:00h. Nakon dolaska korisnici imaju slobodno vrijeme za skijanje i bordanje do 16:00h. Za Zagreb se polazi u 16:30h.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o samom skijalištu?
Azur tours: Skijalište Nassfeld je jedno je od najpoznatijih austrijskih skijališta i najbolje skijalište u pokrajini Koruška (Kärnten). Proteže se na nadmorskoj visini od 600 – 2020m te su staze dovoljno duge i pružaju vrlo ugodno skijanje. Samo skijalište ima deklariranih 110km staza što omogućava svakome da nađe kutak te stazu koja će odgovarati njegovim željama. Također, skijalište ima 1 gondolu, 5 kabinskih žičara, 8 sjedežnica i 17 vučnica.
Ponuda dana: Je li potrebno da korisnici ponesu svoju skijašku opremu ili postoji i mogućnost najma skija na skijalištu?
Azur tours: Korisnici mogu ponijeti svoju skijašku opremu, ali i na samom skijalištu postoji mogućnost najma skija i potrebne opreme.

Azur Tours, HR-AB-01-080326927
Trg bana Josipa Jelačića 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 481 9805 , 01 558 9740 , 01 481 1389
E-mail:
Web: http://www.azurtours.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Azur Tours d.o.o.
Trg bana Josipa Jelačića 4, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat