Slovenija - 3 romantična dana s doručkom za dvoje u Hotelu Jasmin za 599kn umjesto 1.200kn!

Nezaboravan odmor uz popust na wellness u Termama Olimia

Slovenija - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu


    		
				    		
	            
Slovenija 3d/2osob -50%
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 2
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 3
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 4
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 5
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 6
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 7
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 8
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 9
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 10
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 11
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 12
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 13
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 14
Slovenija 3d/2osob -50% - slika 15
-50%

Slovenija - 3 romantična dana s doručkom za dvoje u Hotelu Jasmin za 599kn umjesto 1.200kn!

Nezaboravan odmor uz popust na wellness u Termama Olimia

Slovenija - 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu

  • Ponuda uključuje:
    2 noćenja s doručkom za dvoje u
    Hotelu Jasmin
  • Dodatni popusti u Wellness centru Termalija u Termama Olimia:
  • 15% popusta na cjelodnevnu kartu za Wellness centar Termalija, udaljen 10 minuta pješice, uz čiju kupnju ostvarujete i 50% popusta za korištenje sauna
    te bon za masažu za samo 5€ u vrijednosti iznad 30€
  • Legenda kaže da su izvori vode u blizini Podčetrtka još prije četiri stoljeća privlačili posjetitelje. Od prvog drvenog bazena do danas Terme Olimia potpuno su promijenile izgled, ali je njihova voda ostala onakva kakva je bila
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Sobe su dvokrevetne, a sve imaju svoju kupaonicu, TV i sef
  • Besplatan WIFI u aperitiv baru
  • Besplatan smještaj za jedno dijete do 5 godina
  • Dijete od 5 do 12 godina na dodatnom ležaju 10€
  • Boravišnu pristojbu plaćate na licu mjesta
  • Boravišna pristojba 1,01 € po osobi na dan za odrasle
  • Boravišna pristojba 0,50 € po osobi na dan za djecu 7-18 godina
  • Djeca mlađa od 7 godina ne plaćaju pristojbu
  • Osiguran parking
  • Ponudu možete koristiti u dva ponuđena termina:
    7.12. - 23.12.2012.
    2.1. - 31.3.2013.
  • Doručak: švedski stol
  • Mogućnost nadoplate za večeru (redovna cijena 10€, naši korisnici imaju popust 20%)
  • Kućni ljubimci po dogovoru 5,00€ po danu
  • Kontakt:
    00386 41 684 330
  • E-mail:
    [email protected]
    [email protected]
  • Adresa:
    Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek
  • Potrebna je provjera raspoloživosti termina prije kupovine
  • U slučaju kupovine 3 ponude za 6 noćenja, 1 noćenje je GRATIS!
  • Gdje se hotel nalazi pogledajte na karti
  • Možete iskoristiti 10 ponuda na svoje ime, a 10 ponuda možete pokloniti prijateljima
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao termin, a nije došao ili otkazao termin 3 dana prije dolaska
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Jasmin se nalazi na atraktivnoj lokaciji, u neposrednoj blizini zabave, Aqualuna termama, Terme Olimia (150 m), u Podčetrtku. Manji obiteljski hotel nudi ugodan i opuštenoj atmosferi i ukusnu, domaću hranu. Hotel ima aperitiv bar, hotelski restoran, a la carte restoran, višenamjensku sobu, sobu za sastanke, recepciju. Hotel ima vlastiti vrt, prostor za bicikle i veliki vanjski prostor za različite aktivnosti, dječje igralište.

Termalna voda sa svojim blagotvornim karakteristikama. Kupanje u ugodno toploj vodi bazena Termi Olimia dobro utječe na svakoga. Uz bogatu vodu i zrak je bogatiji pa ga ćete ga opuštenije udisati. Umjereno sunčanje jača tijelo. Na suncu ćete se oraspoložiti.

Hotel Jasmin
Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek, Slovenija

Kontakt podaci
Telefon: 00386 41 684 330
E-mail:
Web: http://www.jasmin.si

Detalji o partnerovom sjedištu:
Jasmin d.o.o.
Zdraviliška cesta 7, Podčetrtek

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata