Solarij za samo 60kn umjesto 156kn - priuštite si vrhunsku kombinaciju MegaSun, Infinity i Q-Med solarija za savršen ten

Solarij za samo 60kn umjesto 156kn - priuštite si vrhunsku kombinaciju MegaSun, Infinity i Q-Med solarija za savršen ten


    		
				    		
	            
-62%

Solarij za samo 60kn umjesto 156kn - priuštite si vrhunsku kombinaciju MegaSun, Infinity i Q-Med solarija za savršen ten

Solarij za samo 60kn umjesto 156kn - priuštite si vrhunsku kombinaciju MegaSun, Infinity i Q-Med solarija za savršen ten

  • Ponuda uključuje 2 puta po 6 minuta MegaSun solarija, 2 puta po 6 minuta Infinity solarija, 2 po 6 minuta Q-Med solarija
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potrvdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
KOZMETIČKO PEDIKERSKI SALON MARTINA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Vlasnica salona: Ponuda uključuje 2x6 minuta MegaSun solarija koij služi za pojačano tamnjenje lica, 2x6 minuta u Infinity solariju koji služi za pojačano tamnjenje nogu i 2x6 minuta u stojećem Q-Med solariju koji onda ujednačava tamnjenje svih dijelova tijela kako bi Vaše tijelo jednolično potamnilo i kako biste bili potpuno spremni za ljeto.
Ponuda dana: U kojim terminima se ponuda može iskoristiti?
Vlasnica salona: Ponuda se može iskoristiti po vlastitim željama, sami odlučujete o rasporedu dolazaka.
Ponuda dana: Koliko solarija postoji u salonu?
Vlasnica salona: Postoje tri solarija, to su MegaSun, Infinity i stojeći Q-Med.
Ponuda dana: Koja je razlika između solarija navedenih u ponudi?
Vlasnica salona: MegaSun služi za pojačano tamnjenje lica, Infinity za pojačano tamnjenje nogu, a stojeći Q-Med služi za ujednačavanje tena i postizanje savršene boje kože.
Ponuda dana: Koje se lampe koriste i kada su mijenjane?
Vlasnica salona: Koriste se Megasun lampe, odobrene od Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi. Lampe se redovito mijenjaju i provjeravaju u okvirima zakonskih odredbi.
Ponuda dana: Mogu li se kreme za pospješenje tamnjenja kupiti u salonu?
Vlasnica salona: Mogu se kupiti kreme za pospješenje tamnjenja, a mogu se i ponijeti vlastite.
Ponuda dana: Moraju li se klijentice prethodno najaviti i rezervirati termin?
Vlasnica salona: Nije potrebna prethodna najava, samo dođite, čekamo Vas. :)
Ponuda dana: Postoji li ograničenje ponude?
Ponuda je ograničen na 200 Potvrda zato budite brzi. :)
Ponuda dana: Radno vrijeme salona?
Vlasnica salona: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do subote od 09 do 22 sata i nedjeljom od 15 do 22 sata.
Ponuda dana: Koje su cijene Vaših usluga?
Cijene naših usluga možete pogledati na sljedećem linku CJENIK ili na našoj web stranici.

Kozmetičko pedikerski salon Martina
Lovački put 1a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/3455-565
E-mail:
Web: http://www.kozmetickisalonmartina.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kozmetičko pedikerski salon Martina
Lovački put 1a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama