Stomatološke usluge po izboru - plomba, pregled, čišćenje, poliranje i premaz tooth pastom od 99kn!

Osmijeh je ono što ljudi prvo primijete na vama, osigurajte si da vaš blista

Stomatološke usluge po izboru - plomba, pregled i čišćenje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 46
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Stomatološke usl. -78% Oranice
Stomatološke usl. -78% Oranice - slika 2
Stomatološke usl. -78% Oranice - slika 3
Stomatološke usl. -78% Oranice - slika 4
Stomatološke usl. -78% Oranice - slika 5
-78%

Stomatološke usluge po izboru - plomba, pregled, čišćenje, poliranje i premaz tooth pastom od 99kn!

Osmijeh je ono što ljudi prvo primijete na vama, osigurajte si da vaš blista

Stomatološke usluge po izboru - plomba, pregled i čišćenje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 46
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    stomatološke usluge po izboru u Privatnoj ordinaciji Denta-optic
  • Klikom na "kupi" birate:
    - pregled, konzultaciju, čišćenje kamenca, interdentalno čišćenje, poliranje i premazivanje tooth mouse pastom za 99kn
    - zamjenu tamnog ispuna za estetsku bijelu plombu uz pregled, konzultaciju, čišćenje kamenca, interdentalno čišćenje, poliranje i premazivanje tooth mouse pastom za 149kn
    - dvije plombe (jednoplošne ili dvoplošne) i pregled za 195kn
  • Moguća nadoplata za troplošnu plombu: 100kn
  • Pregled uključuje pregled usne šupljine, svih zubi, jezika te svih struktura koje se u ustima nalaze
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Pogledajte Facebook stranicu Privatne ordinacije Denta-optic
  • Trajanje tretmana: oko 1h do 1,5h
  • Pregled obavlja: dr. dent. med. Mirna Matić
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 8.10.2014.
  • Dolazak je potrebno najaviti 2 dana unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Radno vrijeme:
    po dogovoru
  • Kontakt:
    091 3866 455, 01 3891 021
  • Adresa:
    Oranice 34
  • Vodimo vas u virtualnu šetnju do
    Privatne ordinacije Denta-optic
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Lijepi, bijeli i prije svega zdravi zubi!



Imati bijele blistave zube imperativ je današnjeg društva, a promjenu boje zuba mogu uzrokovati endogeni (unutarnji) čimbenici (stari amalgamski ispuni, lijekovi, liječenja zuba) i egzogeni (vanjski) čimbenici (kava, čaj, crno vino, pušenje, hrana, traume zuba).



Dr.dent.med. Mirna Matić pobrinut će se za vaš osmijeh. Diplomirala je 2001. godine na Stomatološkom Fakultetu u Zagrebu.

Ukoliko ste jedni od onih koji svoj osmijeh skrivaju rukom zbog sitnih nedostataka koji ruše vaše samopouzdanje vrijeme je da to promijenite.



Poliklinika Denta Optic pripremila je ovu super ponudu samo za vas!



Obratite im se s povjerenjem i ne dozvolite da više išta nagrdi vaš osmijeh.

Privatna ordinacija Denta-optic
Oranice 34, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 3866 455 , 01 3891 021
E-mail:
Web: http://www.denta-optic.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Denta-optic d.o.o.
Oranice 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama