Upis u katastar i zemljišne knjige - završite legalizaciju uz voucher za 99kn u vrijednosti 800kn!

Uz tvrtku Kul Geo d.o.o. upišite rješenje o izvedenom stanju nekretnine

Upis u katastar i zemljišne knjige - završite legalizaciju


    		
				    		
	            
Upis katastar/zemlj 99kn Zg žup
Upis katastar/zemlj 99kn Zg žup - slika 2
Upis katastar/zemlj 99kn Zg žup - slika 3
Upis katastar/zemlj 99kn Zg žup - slika 4

Upis u katastar i zemljišne knjige - završite legalizaciju uz voucher za 99kn u vrijednosti 800kn!

Uz tvrtku Kul Geo d.o.o. upišite rješenje o izvedenom stanju nekretnine

Upis u katastar i zemljišne knjige - završite legalizaciju

  • Ponuda uključuje:
    upis u katastar i zemljišne knjige uz voucher za 99kn u vrijednosti 800kn u izvedbi tvrtke Kul Geo d.o.o.
  • Kupnjom vouchera od 99kn ostvarujete 800kn popusta na redovne cijene usluga tvrtke Kul Geo d.o.o.
  • Ponuda vrijedi za grad Zagreb i Zagrebačku županiju (Samobor, Zaprešić, Velika Gorica, Stupnik, Sesvete) te bližu okolicu (Zabok, Ivanić Grad)
  • Veće udaljenosti nadoplata po dogovoru
  • Nakon kupovine, a najkasnije do 13.12.2014. potrebno je kontaktirati Kul Geo d.o.o. radi dogovora oko upisa
  • Kontaktiranjem na 091 528 5418 možete saznati okvirne cijene upisa, ovisno o nekretnini
  • Cijena ovisi o veličini predmetne nekretnine koja se upisuje i stanju katastra i zemljišnih knjiga
  • Za upis je potrebno: rješenje o izvedenom stanju i prateća dokumentacija (arhitektonski i geodetski snimak ili ovjereni katastarski plan)
  • Rok za obradu zahtjeva za upis:
    - katastar do 45 radnih dana
    - gruntovnica do 60 radnih dana
  • Svaki klijent dobiva potvrdu od katastra na potpisanom zahtjevu kojeg Kul Geo d.o.o. izrađuje
  • Voucher se po dogovoru može koristiti i za ostale usluge
  • Tvrtka Kul Geo vam nudi mogućnost plaćanja svih poslova na rate, uz prethodan dogovor
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko se do navedenog datuma niste javili tvrtki za dogovor oko upisa
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Adresa: Selska 62, Zagreb
  • Radno vrijeme: pon - ned: 0 - 24h
    izlazak na teren po dogovoru
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime (jedan kupon - jedna usluga)
  • Možete pokloniti 1 ponudu prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Završite svoju legalizaciju

Kada ste obavili sve prethodne radnje, za završetak legalizacije potrebno je nekretninu upisati u katastar i zemljišne knjige (gruntovnicu).

To će vam olakšati ova ponuda i tvrtka Kul Geo d.o.o.

Preporučena cijena je 4.000kn, no iste nisu specificirane na stranicama Ministarstva ni geodetske komore, a ovise o više čimbenika.

Ukoliko još niste dovršili sve potrebno za legalizaciju, svakako pogledajte našu ponudu za geodetski snimak.



Legalizirati se mogu građevine i rekonstrukcije postojećih ako su vidljive na digitalnoj ortofoto karti Državne geodetske uprave.

Vaša građevina mora biti izgrađena najmanje u grubim konstruktivnim građevinskim radovima jedne etaže.



Mogu se prikazati i objekti nastali poslije sukladno zahtjevu lokalnih ureda prostornog uređenja, a u svrhu legalizacije.



Nemojte više čekati - riješite stanje svoje nekretnine!

Ponuda vam omogućuje da uz stručnu pomoć i savjetovanje napokon riješite zadatak koji dugo odgađate.

Kul Geo d.o.o.
Selska 62, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 528 5418
E-mail:
Web: http://kulgeo.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
KUL GEO d.o.o.
Selska 62, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama