Veliki servis vozila, pregled u 19 točaka te 30% popusta na sve daljnje usluge za samo 98kn umjesto 492kn - pripremite se za putovanja

Veliki servis vozila, pregled u 19 točaka te 30% popusta na sve daljnje usluge za samo 98kn umjesto 492kn - pripremite se za putovanja

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 71
5 zvjezdica: 36
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 2

    		
				    		
	            
-80%

Veliki servis vozila, pregled u 19 točaka te 30% popusta na sve daljnje usluge za samo 98kn umjesto 492kn - pripremite se za putovanja

Veliki servis vozila, pregled u 19 točaka te 30% popusta na sve daljnje usluge za samo 98kn umjesto 492kn - pripremite se za putovanja

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 71
5 zvjezdica: 36
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 2
  • Ponuda uključuje veliki servis vozila, pregled u 19 točaka te 30% popusta na sve daljnje usluge
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti više potvrda - jednu potvrdu po automobilu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti u Zagrebu ili Sisku
  • Uslugu možete iskoristiti do 29.06.2012.
  • Potrebno je prethodno najaviti svoj dolazak na broj 01 6222 228
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
BERTOL AUTOMOBILI ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Bertol Automobili: Ponuda uključuje paket usluga velikog redovnog servisa, pregled kompletnog vozila u 19 točaka i jednokratan popust od 30% na usluge popravaka ili idućeg redovnog servisa. Također naglašavamo kako se ponuda odnosi isključivo na usluge i uz uvjet kupnje rezervnih dijelova u našem servisu po povoljnim i unaprijed dogovorenim cijenama za čiji se upit korisnici slobodno mogu obratiti putem maila i telefona. Ponuda uključuje usluge za sve marke osobnih i lakih komercijalnih vozila.
Ponuda dana: Imate li cjenik i internet stranicu?
Bertol Automobili: Cjenik možete provjeriti na na našoj internet stranici klikom na link CJENIK.
Ponuda dana: Na što se odnosi veliki servis vozila?
Bertol Automobili: Veliki servis podrazumijeva redovno servisiranje vozila i odnosi se na izmjenu ulja, izmjenu filtera ulja, izmjenu filtera zraka, izmjenu filtera klime i izmjenu filtera goriva. Ponuda se odnosi isključivo na navedene usluge i ne uključuje rezervne dijelove.
Ponuda dana: Što je to pregled u 19 točaka?
Bertol Automobili: Pregled u 19 točaka uključuje sljedeće; provjera tekućina u motornom prostoru: motorno ulje, elektrolit akumulatora, kočiona tekućina, rashladna tekućina, tekućina za pranje vjetrobranskog stakla, ulje za servo volan te tragovi curenja. Provjera vanjskog dijela vozila; gume (uključujući rezervni kotač) – istrošenost, vjetrobransko staklo, kontrola prednjih brisača, kontola zadnjih brisača i mlaznice za pranje vjetrobranskog stakla. Provjera donjeg postroja; krajnici, spone, ispušni sustav, potrošenost prednjih kočnica, potrošenost stražnjih kočnica. Kontrola klima uređaja; provjera ispravnosti rada klima uređaja. Kontrola dijelova motora; kontrola pogonskog remena razvoda motora. Kontrola karoserije; stanje karoserije.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici 30% popusta na sve daljnje usluge?
Bertol Automobili: Popust od 30% se odnosi na sve usluge popravaka ili zamjene dotrajalih rezervnih dijelova koji ne ulaze u navedeni veliki redovan servis, a za koje se ustanovi potreba prilikom pregleda vozila. Ako se pregledom ne ustanovi kvar, popust od 30% se može iskoristiti na prvom slijedećem servisu. Pri tome naglašavamo da je navedeni popust jednokratan i nije vezan za nosioca kupona od Ponude dana te ga isti može uručiti trećoj osobi. Kupon za popust od 30% korisniku će biti uručen prilikom dolaska u naš servis nakon obavljenih usluga iz ove ponude.
Ponuda dana: Odnosi li se popust od 30% isključivo na usluge ili i na proizvode?
Bertol Automobili: Popust od 30% se odnosi isključivo na usluge i pod uvjetom da se kod nas kupe rezervni dijelovi po povoljnim i unaprijed dogovorenim cijenama. Upit za cijenu određenog dijela korisnici mogu poslati mailom ili nas mogu kontaktirati telefonskim putem.
Ponuda dana: Na kojoj adresi se nalazi Vaš autoservis?
Bertol Automobili: Autoservis se nalazi na adresi Pavlinska 32, Velika Mlaka, Zagreb, a uslugu možete iskoristiti i na adresi Barice Rapić bb, Sisak.

Bertol automobili
Pavlinska 32, Velika Mlaka - Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 62 22 228 , 01 622 2144
E-mail:
Web: http://www.bertol-automobili.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bertol d.o.o.
Pavlinska 32, Velika Mlaka

Barice Rapić bb, Sisak, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 044 5266 66 , 091 622 2229
E-mail:
Web: http://www.bertol-automobili.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bertol d.o.o.
Pavlinska 32, Velika Mlaka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama