Voditelj prodaje - verificirani program s upisom zvanja u e - radnu knjižicu za 5.050kn!

Rad na projektima, terenska nastava i konzultacije u trajanju 200 sati

Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu


    		
				    		
	            
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu - slika 2
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu - slika 3
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu - slika 4
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu - slika 5
Voditelj prodaje - program s upisom u e-knjižicu - slika 6
-64%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    verificirani program s upisom zvanja u e - radnu knjižicu - Voditelj prodaje u trajanju 200 školskih sati u
    Poslovnom učilištu Filaks
  • Redovne cijene i kompletan opis programa možete pogledati na CJENIKU
  • Pogledajte Facebook Poslovnog učilišta Filaks
  • Sve obrazovne programe Poslovnog učilišta Filaks je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta
  • Uz redovnu nastavu, polaznike očekuje rad na projektima, terenska nastava i individualne konzultacije s voditeljicom programa
  • Na kraju programa polaznici će polagati pismeni ispit, pisati završni rad i prezentirati ga pred komisijom
  • U cijenu su uključeni radni materijali, upisnina, polaganje ispita, praktični radovi i mentorstvo
  • Predviđeni početak programa: 27.10.2014.
  • Predviđeni kraj programa: veljača 2015.
  • Potrebno se javiti na mail radi formiranja grupa
  • Nastava: 2x tjedno od 18h do 21h
  • Broj polaznika u grupi: 18
  • Minimalna dob za pohađanje tečaja:
    18 god
  • Potrebno obrazovanje:
    - minimalno srednja škola
  • Dokumenti potrebni za upis:
    - kopija osobne
    - kopija domovnice
    - kopija potvrde o zadnjoj završenoj školi
    (svjedodžba ili diploma)
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti u navedenom terminu programa
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    091 502 0231
    elvira@filaks.hr
  • Adresa:
    Đure Szaba 4, Črnomerec
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Plan i program

- znanost i umjetnost prodaje
- menadžment i vođenje
- upravljanja sastancima
- komunikacijske i prezentacijske vještine
- vještine pregovaranja
- politike proizvoda/usluga i dizajna
- unapređenje prodaje
- istraživanje tržišta za potrebe prodaje
- Ponašanja potrošača
- Etika u prodaji



Voditelj prodaje

Prodaja kao funkcija tvrtke najvažniji je pokretač kreiranja ekonomskih vrijednosti, a samo ispravno postavljena prodajna strategija i koordinacija aktivnosti dovodi tvrtku do generiranja prodajnih rezultata.



Program Voditelj prodaje polaznike uči tržišnom razmišljanju i osposobljava ih za razumijevanje potrošača, prepoznavanje njihovih želja i potreba i uočavanje promjenjivog ponašanja potrošača, novih navika kupnje i motivacijskih okidača.



Dugoročni ciljevi u prodaji

Prodaja nije utrka na kratke staze, već maraton. Mnogi prodavači u početku imaju prednost. Oslanjajući se na povjerenje, dogodi se da počnu nuditi ono sto kupcu ne koristi.

Kad kupac uoči što se događa, prednost se topi, a neiskusan prodavač ne vidi svoj problem. Dugoročni odnosi s kupcima su puno pametnija strategija. Tko nema vremena za korektan odnos, poslije će morati pronaći vremena da shvati gdje je zapelo.

Poslovno učilište Filaks
Gjure Szaba 4, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 091 502 0231
E-mail:
Web: http://www.filaks.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poslovno učilište Filaks
Filipovićeva 4, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata