[NJEGA PASA DO 15 KG] Kompletan tretman za kratkodlake i dugodlake pse uz kupanje, šišanje, čišćenje ušiju i skraćivanje noktiju za 99 kn!

Čista njuška, blistavo krzno i nova frizura garancija su zadovoljstva i ljubimca i vlasnika :)

Njega pasa do 15 kg - kupanje, šišanje, skraćivanje noktiju za 99 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 14
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (11) »

    		
				    		
	            
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 2
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 3
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 4
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 5
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 6
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 7
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 8
Njega pasa do 15 kg -34% Maksimir - slika 9
-34%

[NJEGA PASA DO 15 KG] Kompletan tretman za kratkodlake i dugodlake pse uz kupanje, šišanje, čišćenje ušiju i skraćivanje noktiju za 99 kn!

Čista njuška, blistavo krzno i nova frizura garancija su zadovoljstva i ljubimca i vlasnika :)

Njega pasa do 15 kg - kupanje, šišanje, skraćivanje noktiju za 99 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 14
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (11) »
  • Ponuda uključuje:
    njegu kratkodlakih i dugodlakih pasa do 15 kg - kupanje, šišanje, ispuhivanje i feniranje dlake, čišćenje ušiju, skraćivanje noktiju u
    Zara salonu za šišanje i njegu pasa
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 11.6.2019.
  • Nadoplata za veće pse (iznad 15 kg): 50 - 100 kn (ovisno o zapetljanosti dlake i drugim faktorima)
  • Za pse s jako zapetljanom dlakom potrebno je prije kupovine kontaktirati salon radi dogovora oko nadoplate
  • Marka proizvoda: Pet Silk
  • Po želji možete biti s ljubimcem za vrijeme tretmana, no prema iskustvu salona preporuka je da psa ostavite i dođete po njega nakon tretmana
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Jeste li već našli savršenog frizera za vašeg šnjofavca?

Ako niste, svakako navratite u novootvoreni Zara salon za šišanje i njegu pasa. Tamo vas čekaju veseli dog groomeri koji će vašeg ljubimca maziti, paziti i urediti tako da ga nećete prepoznati. ;)

Vaš četveronožni ljubimac izaći će iz salona čiste njuške i uheka, s novom frizurom i blistavim krznom, sretno mašući repom.

Kupanje pasa

Kupanje psa radi se nakon dobrog raščešljavanja. Psa se stavlja u kadu s mlakom vodom, krzno se kompletno namoči te se pazi da voda ne uđe u uši i nos. Prilikom šamponiranja upotrebljava se primjeren šampon ovisno o tipu dlake. 

Nakon šamponiranja, ostavi se da proizvod djeluje nekoliko minuta pa se potom ispire. Nakon toga se pas prebriše ručnikom, pazeći da se ne rade kružni pokreti kako se dlaka ne bi zapetljala.

Nakon kupanja slijedi sušenje tijekom kojeg je jako bitno koristiti četku. 

Čišćenje ušiju

Čišćenje ušiju važan je tretman za održavanje higijene vašeg ljubimca. Redovitim čišćenjem ušiju sprječava se nastanak infekcije ušnog kanala. Najprije se odstrane dlačice iz uha, a potom se unutarnji dio očisti vatom namočenom u posebnu tekućinu upravo za tu namjenu.

Rezanje noktiju

Posebno se preporučuje kućnim i manje aktivnim psima. Rezanju noktiju pristupa se s velikom pažnjom, rez se radi tri milimetra ispred živca. Svakako se preporučuje odlaziti u salon na rezanje noktiju, jer kod kuće može doći do ozljede tkiva i krvarenja.

Zara salon za šišanje i njegu pasa
Harambašićeva ulica 12, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 092 5020 003
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/zarasalonzapse/

Detalji o partnerovom sjedištu:
NENA I ZARA j.d.o.o.
Harambašićeva 60, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama