Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 od 49 kn!

Neka vaš najveći ukras doma ponovo zablista, čist i obnovljen

Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (13) »

    		
				    		
	            
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 2
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 3
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 4
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 5
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 6
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 7
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 - slika 8
-51%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2 u samoposlužnoj autopraonici Aqua Niteo
  • Tepih možete samostalno dostaviti i doći po njega ili nadoplatiti 50kn za dolazak po tepihe i vraćanje istih
  • Klikom na „kupi“ birate:
    - pranje tepiha do 4m2 za 49 kn
    - pranje tepiha do 8m2 za 99 kn
    - pranje tepiha do 16m2 za 199 kn
  • Redovnu cijenu možete pogledati na CJENIKU
  • Preko portala kupujete rezervaciju, ostatak iznosa plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Ukoliko imate kućne ljubimce, potrebno je kontaktirati servis telefonski i napomenuti isto radi korištenja posebnih sredstava za čišćenje (koje je, sukladno dogovoru s pružateljem, potrebno nadoplatiti)
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Rok iskoristivosti: 2.9.2016.
  • Nije potrebna prethodna najava
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Pranje tepiha 4m2, 8m2 ili 16m2

Pranje tepiha - postupak

1. Namakanje tepiha demineraliziranom vodom

2. Šamponiranje tepiha pomoću posebne šamponirke i šampona koji odstranjuju sva uprljanja s tepiha. Ovaj se proces vrši s jedne i s druge strane tepiha kako bi sva nečistoća u potpunosti bila odstranjena.

3. Četkanje tepiha - samo za one tepihe koji nisu na to osjetljivi te kojima je ova faza potrebna zbog velike nečistoće.

4. Ispiranje tepiha osmoznom vodom. Osmozna voda je proizvedena procesom reverzibilne osmoze do čistoće 99,5%. Osmozna voda ne sadrži kamenac niti preostale minerale te tako djeluje nježno na niti tkanine tepiha.

5.Usisavanje vode iz tepiha hydro čistačem



Za osjetljivije tepihe koristi se proces injekcijsko/ekstrakcijskog čišćenja. Injekcijsko/ekstrakcijsko čišćenje je proces tzv. kemijskog čišćenja.

Pomoću hydro čistača pod visokim tlakom, šampon se ušpricava u tepih te se odmah usisava sa svom prljavštinom. Postupak se ponavlja toliko dok tepih ne bude u potpunosti čist.

Sušenje tepiha

U komori za sušenje tepiha, cirkulacijom toplog i suhog zraka kroz cijelu strukturu opranog tepiha postiže se apsolutno sušenje. Neovisno od godišnjeg doba i vremenskih uvjeta isporuka suhih tepiha je u roku od najviše 2 dana od dana preuzimanja.

Aqua Niteo d.o.o.
Matijevićka 1, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 099 213 7877 , 01 245 6775
E-mail:
Web: http://www.aquaniteo.comxa.com/index.php

Detalji o partnerovom sjedištu:
AQUA NITEO d.o.o.
Matijevićka 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 12
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama