Zašto gubiti vrijeme na peglanje? Prepustite svoju odjeću profesionalcima koji će ovaj kućanski posao odraditi za vas za već od 159 kn!

Izaberite omiljeni paket i jednom tjedno brigu oko odjeće prepustite drugima

PEGLANJE ODJEĆE - Zagreb -39%


    		
				    		
	            
PEGLANJE ODJEĆE - Zagreb -39%
PEGLANJE ODJEĆE - Zagreb -39% - slika 10
-39%
  • Ponuda uključuje:
    usluga peglanja odjeće u peglani Moj čarobni štapić
  • Klikom na "kupi" birate:
    - MALI PAKET (mjesečno ili 1x tjedno po max 5kg rublja) za 159 kn
    - SREDNJI PAKET (mjesečno ili 1x tjedno po max 8 kg rublja) za 239 kn
    - VELIKI PAKET (mjesečno ili 1x tjedno po max 11 kg rublja) za 336 kn
    - XXXL PAKET (mjesečno ili 1 tjedno po max 15 kg veša) za 448 kn
  • Kako funkcionira usluga peglanja:
    Odaberete termin i način prikupljanja vaše odjeće
    Potvrđuje se narudžbu, te se dolazi po nju u dogovoreno vrijeme
    Prikupljanje se može obaviti na vašoj kućnoj adresi, radnom mjestu ili dolaskom u radionicu
    Nakon što se odjeća ispegla, narudžba se vraća na kućnu adresu, radno mjesto ili je možete preuzeti u radionici
  • Mjesečni paket ne uključuje odjeću namijenjenu za kemijsko čišćenje (odjela, kostime, kapute, jakne i sl.)
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Tjedni paket se ugovara mjesec dana prije
  • Rok iskoristivosti: 20.2.2020.
  • Dostava ili preuzimanje osobno na adresi VII Retkovec II odvojak br.1, Zagreb
  • Dostava za područje Poljanica, Retkovca, Dubca i Novog Brestja je besplatna. Za ostale kvartove u Dubravi dostava je 10 kn. Ostali dijelovi grada 2 kn po 1 kilometru.
  • Za osobno preuzimanje potrebna je prethodna najava na 099 20 22 080
  • Radno vrijeme: 08 h - 21 h / po dogovoru
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Posjetite Facebook stranicu i Instagram
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupitit neograničen broj ponuda
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

MOJ ČAROBNI ŠTAPIĆ, VL. SNJEŽANA ŠTEFINOVEC
Retkovec ulica VII II odvojak 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 2022 080
E-mail:
Web: https://moj-carobni-stapic.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
MOJ ČAROBNI ŠTAPIĆ obrt za proizvodnju, trgovinu, uslugu i dizajn
VII Retkovec II odvojak 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama