ELES TURIZAM j. d. o. o.

Hotel Mozart 5*

Maršala Tita 138, Opatija, Hrvatska

Telefon: 051 718 260
Ocjena naših korisnika:
Vrlo dobro!
4,47 od 5
Ukupno glasova: 19
Vrlo dobro! Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
"Usluga izvrsna polozaj odlican Provod super"
Jasminka Cuckovic 30.06.2019.
"Što se tiče samog smještaja svake pohvale, sve je bilo uredno i čisto, no djelatnici nisu bili baš simpatični i gostoljubivi.smatram da jedan hotel sa tradicijom i 5 zvjezdica si to nebi smio dopustiti."
Erna Treska Sorić 24.06.2019.
"Izuzetno ljubazno osoblje , lokacija vrlo dobra, opremljenost hotela nikako ne zaslužuje pet zvjezdica."
Borka Kovač 14.05.2019.
"Još nisam iskoristila ponuda pa ne mogu dati komentar."
Vesna Vukić 08.04.2019.
"Hotel je maksimalo 3 zvjezdice"
Branko Škara 07.01.2019.
"Hotel predivan, elegantan, vrhunski...Osoblje preljubazno, sve pohvale. Hrana, sobe, wellness...ma jednostavno ne znamo šta bismo prije izdvojili. Boravak iz snova koji ćemo pamtiti :). Svi komplimenti i topla preporuka od srca."
Žana Kožul 25.12.2018.
"Sve je bilo zaista odlično. Smještaj uredan i lijep, hrana zaista ukusna. Velika pohvala i za osoblje hotela, na nivou. :)"
Nina Knežević 23.12.2018.
"Odlična usluga, izvanredan smještaj i vrhunski doručak. Hotel Mozart je moja nova destinacija za odmor u Opatiji. Svakako preporuka."
DRAŽEN ČAPO 10.12.2018.
"Odlična ponuda, super vrijednost za novac. Velika soba u kojoj je jako toplo. Hrana je bila odlična. Sve pohvale od nas, vidimo se opet!"
Božo Teskera 26.11.2018.
"Hotel je prekrasan, osjećaj je kao da si u dvorcu s početka dvadesetog stoljeća. Osoblje je ljubazno i uslužno. Krevet je jako udoban u sobi 205 "
Slavica Vukić 01.11.2018.
"Bilo je super jako lijepo od osoblja do hotela lijep pozdrav."
Marijo Karpov 07.07.2018.
"Prekrasan hotel,ljubazno osoblje!Sobe uredne! Upravo na prekrasnoj terasi s pogledom na more uživamo!"
Romana Kereži 04.07.2018.
"Smještaj nikako ne odgovara kategorizaciji hotela s 5 zvjezdica. Osim začepljenog sifona koji je uzrokovao poplavu u cijeloj kupaonici, zaflekanih ručnika, balkonskih vrata koja nije moguće zaključati,mini bara bez otvaraca za boce, razina usluge osoblja nije na nivou. U hotelu ovog ranga gost nikako ne bi trebao sam silaziti po kolica i voziti prtljagu do recepcije. Razina usluge i opremljenost smještaja odgovara hotelu s 3 zvjezdice."
Vedran Židić 29.06.2018.
Javi nam se :) Chat