[ŠVEDSKI STOL] Nedjeljom odmorite od kuhanja i počastite se ukusnim ručkom u restoranu Zagi u Oroslavju, nedaleko od Zagreba za samo 55 kn!

All you can eat - 6 ili 7 glavnih jela, 6 vrsta priloga, 2 vrste juhe, 10 vrsta salata i 6 ili 7 deserata

Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
4,78 od 5
Ukupno glasova: 32
5 zvjezdica: 25
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (26) »

	            
RASPRODANO
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 2
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 3
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 4
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 5
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 6
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 7
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 8
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 9
Švedski stol - nedjeljom uživajte u velikom izboru jela - slika 10
-21%
70kn
55kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 11kn, a ostatak od 44kn prilikom korištenja.

70kn
55kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 11kn, a ostatak od 44kn prilikom korištenja.

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    švedski stol za jednu osobu u Restoranu Zagi koji se nalazi u sklopu hotela Zagi***
  • Vrijeme korištenja ponude: nedjelja od 12h do 16h
  • Svaku nedjelju očekuje vas drugačiji menu
  • Švedski stol sadrži:
    - 6 ili 7 glavnih jela
    - 6 priloga
    - 2 vrste juhe
    - 10 vrsta salata
    - 6 ili 7 vrsta deserta
  • Djeca do 7 godina gratis ponuda
  • Možete kupiti 4 ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Rok iskoristivosti: 18.3.2019.
  • Stol je potrebno prethodno rezervirati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Švedski stol u restoranu Zagi


Restoran Zagi poznat je po ukusnoj i kvalitetnoj hrani koja izaziva zadovoljstvo gostiju. 

Smješten je u gradu Oroslavju, udaljen od Zagreba svega 30 minuta odnosno 30-ak kilometara. Njegovi počeci sežu od 1986. godine, kada je otvoren kao skroman restoran.

Radom, požrtvovnošću i ljubaznim odnosom prema gostima stečen je ugled i ime o kojem se zna i čuje mnogo dalje od Oroslavja i Hrvatskog zagorja. U ugodnom ambijentu restorana, kapaciteta cca 120 mjesta organiziraju se razne proslave i prigodne svečanosti.

S posebnim ponosom ističu raznoliku i bogatu ponudu domaćih i internacionalnih specijaliteta te široku ponudu biranih pića i domaćeg vina, koja uz ljubazno i stručno osoblje doprinose tome da je restoran Zagi rado posjećivan tijekom cijele godine kako od strane individualnih gostiju iz bliže i dalje okolice.

Hotel Zagi***
Milana Prpića 46, Oroslavje, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 049 284 666 , 099 2283 919
E-mail:
Web: http://www.zagi.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
UGOSTITELJSTVO ZAGI, VL. STANKO ČMAREC
MILANA PRPIĆA 46, OROSLAVJE

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
4,78 od 5
Ukupno glasova: 32
5 zvjezdica: 25
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice
Pričaj s nama :) Chat