iPhone popravak - zamjena baterije ili tipke home u servisu za mobitele Haven od 119kn!

Produljite vrijeme rada na modelima 4, 4s, 5, 5s i 5c

iPhone popravak - zamjena baterije i tipke home

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
iPhone - zamjena baterije -50% Trešnjevka
iPhone - zamjena baterije -50% Trešnjevka - slika 2
iPhone - zamjena baterije -50% Trešnjevka - slika 3
iPhone - zamjena baterije -50% Trešnjevka - slika 4
-50%

iPhone popravak - zamjena baterije ili tipke home u servisu za mobitele Haven od 119kn!

Produljite vrijeme rada na modelima 4, 4s, 5, 5s i 5c

iPhone popravak - zamjena baterije i tipke home

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    zamjenu baterije i/ili home tipke na iPhone uređajima po izboru u
    Servisu za mobitele Haven
  • Klikom na ''kupi'' birate:
    - zamjenu baterije na iPhone 4 i 4s za 145kn
    - zamjenu baterije na iPhone 5, 5s i 5c za 159kn
    - zamjenu home tipke za iPhone 4, 4s, 5, 5s i 5c za 119kn
  • Redovne cijene možete pogledati na CJENIKU
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Trajanje usluge: 45 - 60min
  • Ostali popravci naplaćuju se prema redovnom cjeniku
  • Na linku posjetite
    Web stanicu Servisa za mobitele i fotokopiraone Haven
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 22.4.2015.
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 17h
  • Kontakt:
    01 5520 618, 097 7903 894
    Ulica Dragutina Golika 28, Trešnjevka
  • Vodimo vas u virtualnu šetnju do Servisa za mobitele Haven
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponudu možete poklanjati priajteljima
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Kako uključiti automatsko brisanje poruka?

Mnogi početnici u iOS svijetu nisu svjesni koliko prostora na njihovom uređaju mogu zauzeti same poruke. Bilo da se šalju obične poruke, iMessage te multimedijalni sadržaji kao fotke, video, glasovne poruke, nakon par mjeseci korištenja taj sadržaj može zauzeti gigabajte slobodnog prostora. Srećom, iOS 8 ima novu opciju koja automatski briše poruke nakon isteka nekog zadanog vremena.



Evo kako je uključiti:

1. Pokrenite Settings aplikaciju na vašem iPhoneu
2. Tapnite na Messages odjeljak
3. Tapnite na Keep Messages opciju u Message History odjeljku
4. Zavisno što želite tapnite na 1 year (1 godina) ili 30 days (30 dana)
5. Tapnite na opciju Delete u pop - up prozoru i iOS 8 će obrisati poruke koje su starije od perioda odabranog u prethodnom koraku
Izvor: Omizio.com


Znate li da iPhone ima Night Mode, za čitanje po noći?

Poznata je činjenica da svijetlo mobilnih zaslona spušta nivoe melatonina te vas još budi umjesto uspavljuje pošto vam mozak misli da je dan. Sam Safari browser nema ovu opciju, ali kao dio pristupačnosti u postavkama možete obrnuti boje, tako da sve što je bijelo postaje crno, a sve crno bijelo. Odite u Postavke, Općenito, Pristupačnost te upalite Obrni Boje.

Ako mislite ovo češće koristi, postoji još jedna bolja opcija, gdje ove obrnute boje možete aktivirati sa troduplim klikom na home gumb. Odite u Postavke, pa Općenito, pa Pristupačnost pa skorz na dnu Prečac pristupačnosti. Kliknite to i onda odaberite “Obrni boje”. Sada možete aktivirati ovu funkciju s troduplim klikom na home gumb. Izvor: Omizio.com

Servis za mobitele Haven
Ulica Dragutina Golika 28, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5520 618 , 097 7903 894
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/ServisHaven

Detalji o partnerovom sjedištu:
LMD USLUGE j.d.o.o.
Zagrebačka cesta 78c, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama