IKARUS j.d.o.o.

Ikarus j.d.o.o.

Zagreb, Hrvatska

Ocjena naših korisnika:
Dobro!
3,36 od 5
Ukupno glasova: 14
Dobro! Ukupno glasova: 14
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 0
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 5
"Prigodan (malo uranjeni) poklon za Bozic, ali pun pogodak :)"
Lovorka Durdevic 09.03.2020.
"Naručio sam 3 šalice: 2 imaju bijelu liniju na sebi (jedna gore, jedna dolje, greška prilikom tiska) a treća je dobra. Obratili smo se vlasniku s smsom i mailom zbog navedenog problema, nismo dobili nikakvu povratnu informaciju. Inače kad sam uplatilo ponudu odmah se sutradan javio. Tako da NE PREPORUČUJEM drugima. Petar"
Petar Ćurko 16.12.2019.
"Sama ponuda je ok,ali salice mi jos uvijek nisu stigle na adresu..Svi me vozaju okolo naokolo.Kupila sam 4 salice i ne mogu se pomiriti da je 116 kn otislo u vjetar.Svakako cu se konzultirati sa Udrugom za zastitu potrosaca i vidjeti sto mozemo poduzeti. Sve pohvale jedino ponudi dana na korektnosti i.pozrtvovnosti..ostalo sve koma.Ne preporucujem.definitivno.!!! Lp"
Jadranka Savic 13.12.2019.
"Jedna šalica je stigla razbijena na komadiće. Odmah sam obavijestila pošiljatelja sa fotografijama kutije, a tvrtka Ikarus mi odgovara da sama to riješim s poštom!? Vrlo loše i neprofesionalno, ne preporučam. Tako da nisam nikoga obradovala, kako su to naveli u ponudi :("
tanja žaja 22.10.2019.
"Šalica nije stiggla"
Kaja Šegvić 05.09.2019.
"Super ponuda, cijena prihvatljiva, usluga extra brza, sve pohvale."
Ozren Marinković 13.06.2019.
"Naručila sam u sub, poslala mail kakav natpis želim i ut je stigla na kucnu adresu. Bas kako sam poslala u mailu , super je :)"
Matea Šitum 12.06.2019.
"Dostava je kasnila više od 10 dana a za to vrijeme pružatelj usluge uopće nije odgovarao na mailove. Zatim je tvrdio da je poslao ponovo, a gdje je onda završio prvi paket ne zna se. Fotografije na šalici su spojene, ni približno kvalitetno izvedeno kako bi trebalo biti ili kako je na njihovim slikama. Ne preporučujem."
Ilija Kukolj 27.12.2018.
"Salica je super a jos je bolja usluga, salica je nazalost stigla razbijena ali vrlo brzo smo dobili novu. Sve pohvale!!!"
Žana Galić 10.11.2018.
"Odlicna kvaliteta i jako brza usluga (stigle su postom vec drugi dan od narudzbe)"
vesna golik gruber 24.10.2018.
"Proslo je deset dana od kupnje, salice nisu stigle "
Marija Roso 12.10.2018.
"odlicno!"
Ana Lovreković 09.10.2018.