MEGA BAR d.o.o.

Studio Nice

Barčev trg 6, Zagreb, Hrvatska

Telefon: 01 7077 225
E-mail: /
"Tretman posvjetljavanja je loše proveden (tj. uništili su mi kosu do tjemena...iako sam tražila posvljetljivanje za samo 2 nijanse..) a farbanje još lošije (otpuštena sam doma "ko fazan"). Tražila sam povrat novca ali mi vlasnica ne uvažava pritužbu..i nudi drugu uslugu..prijavit ću salon Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori."
Maja 05.02.2018.
"Poštovana Majo, sukladno telefonskom razgovoru žao nam je na Vašem lošem iskustvu i nezadovoljstvu rezultatom tretmana. Budući da nam je zadovoljstvo korisnika na prvom mjestu, sukladno dogovoru, izvršit ćemo povrat sredstava uplaćenih preko našeg portala na Vaš račun što će Vam biti vidljivo kroz 2 radna dana. Ovim bismo Vam putem zahvalili na javljanju i pozvali Vas da nam se i ubuduće javljate s povratnim komentarima nakon korištenja kako bismo što bolje mogli pratiti kvalitetu naših oglašenih ponuda."
PonudaDana.hr 05.02.2018.
"Sve je bilo ok, posluga vedra i nasmijana!"
Vesna 11.01.2018.
"Savršeno!"
Ivka 20.12.2017.
"Kokteli su ukusni"
Sandra 12.12.2017.
"OČAJ, U PONUDI STOJI ZA BRZ PRELAZAK IZ TAMJE U SVIJETLIJU NIJANSU, A KADA SAM DOŠLA TAMO, MOGLA SAM DOPLATITI 380 KUNA ZA PRELAZAK NA SVIJETLIJU BOJU (PRAMENOVI) ILI DA ME OBOJA U TAMNO SMEĐE. NISAM KOMPLICIRALA I ODABRALA SAM TAMNO SMEĐE I DOBILA SR*NJE OD FRIZURE - TREBALO JE SAMO OŠIŠATI VRHOVE DA MI OSTANE BOB FRIZURA KOJU SAM IMALA, NO DOBILA SAM JEDNU STRANU KRAĆU, JEDNU DUŽU ITD... ZNAM DA OVAJ KOMENTAR PO OBIČAJU NEĆETE OBJAVITI AL DOBROG KOMENTARA NEMAM"
Antonija 21.11.2017.
"Poštovana Antonija, sukladno prepisci iz 10.mj putem maila, žao nam je na Vašem lošem iskustvu. Provjerili smo tada sa salonom vezano za Vaše javljanje i rekli su nam kako smo Vam prenijeli, da im se javite za dogovor oko novog termina za popravak jer im je žao na Vašem nezadovoljstvu i i cilj im je da budete zadovoljni i dobijete ono što ste očekivali. Tada ste nam se javili putem kontakt forme na mail te sukladno tome to javljanje nije objavljeno jer nije bilo u formi komentara, no ovaj je komentar vidljiv i objavljen. Žao nam je ukoliko im se niste javili za termin popravka, vjerujemo kako biste u konačnici bili zadovoljni i javili nam se s pozitivnim komentarom."
PonudaDana.hr 22.11.2017.
"Ok"
Eva 05.11.2017.
"Necu postavljati pitanje vec ostaviti komentar. Totalno nezadovoljna bojom kose koja nema veze sa trazenom bojom. Sisanje bezvezno. Usput mi je i zamazana bijela majica sa bojom (to mi u zivotu nikad nitko u salonu niti jednom nije napravio). Frizerka Lea odradivala posao. Izasla skroz nezadovoljna iz salona. Zelim na teret salona popravak boje i placanje majice ako ne uspijem oprati. Pozdrav"
Maja 23.10.2017.
"Postovana Majo, zahvaljujemo na Vasem javljanju. Zao nam je na nastaloj situaciji i sto niste bili zadovoljni kupljenom ponudom. Provjerili smo sa salonom i, prije svega, prenosimo isprike na situaciji s majicom. Vlasnica salona zamolila nas je da Vam prenesemo da im se javite za dogovor oko novog termina bojanja i za dogovor oko naknade za majicu kako biste u konacnici bili zadovoljni :)"
PonudaDana.hr 24.10.2017.
Vrh stranice
Pričaj s nama :) Chat