REVOLUCIJA U UČENJU JEZIKA! Kroz Fluent Talk platformu vježbajte govor, pisanje, gramatiku i vokabular jezika po izboru u trajanju čak 1 godine, za početnike i napredne

Online učenje engleskog, njemačkog, talijanskog i brojnih drugih jezika, AI sugovornici i teme koje su vama bliske!

REVOLUCIJA U UČENJU JEZIKA! Kroz Fluent Talk platformu vježbajte govor, pisanje, gramatiku i vokabular jezika po izboru

Pogledaj iskustva drugih (1) »

    		
				    		
	            
Fluent Talk za učenje jezika -90%
Fluent Talk za učenje jezika -90% - slika 2
Fluent Talk za učenje jezika -90% - slika 3
Fluent Talk za učenje jezika -90% - slika 4
Fluent Talk za učenje jezika -90% - slika 5
Fluent Talk za učenje jezika -90% - slika 6
-90%

REVOLUCIJA U UČENJU JEZIKA! Kroz Fluent Talk platformu vježbajte govor, pisanje, gramatiku i vokabular jezika po izboru u trajanju čak 1 godine, za početnike i napredne

Online učenje engleskog, njemačkog, talijanskog i brojnih drugih jezika, AI sugovornici i teme koje su vama bliske!

REVOLUCIJA U UČENJU JEZIKA! Kroz Fluent Talk platformu vježbajte govor, pisanje, gramatiku i vokabular jezika po izboru

Pogledaj iskustva drugih (1) »
  • Ponuda uključuje:
    - 1-godišnju članarinu za učenje jezika po izboru uz platformu Fluent Talk Ai
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 1-godišnju članarinu za Fluent Fast program (20 sati mjesečno) za 28,49 €
    - 1-godišnju članarinu za Fluent Mastery program (40 sati mjesečno) za 67,99 €
  • Redovne cijene i RAZLIKU između Fluent Fast i Fluent Mastery programa pogledajte NA LINKU
  • Ponudu je potrebno početi koristiti do roka iskoristivosti: 28.6.2024.
  • Fluent Talk Ai platforma ne nudi klasičnu edukaciju i lekcije već je zamišljena kao mjesto gdje možete vježbati željeni jezik kroz općeniti razgovor na željenu temu. Tako ćete nakon log in-a imati prilike vježbati govor i pisanje na odabranom jeziku. Sugovornici su AI generirani, a razgovori su UŽIVO, a kroz razgovor dobivate INSTANT povratne informacije na svoj izgovor, gramatiku, čitanje, pisanje i vokabular
  • Na linku saznajte ZAŠTO ODABRATI OVAJ NAČIN UČENJA
  • Učite kada i gdje vama odgovara, jednostavno i lako, putem bilo kojeg uređaja, a pogledajte i PROMO VIDEO
  • Hrvatski prijevod ugrađen je u platformu, a nakon što se ulogirate birate jedan od jezika na kojem želite raditi te željenu razinu (početna, srednja, napredna). Dostupno je preko 15 jezika: engleski, španjolski, njemački, talijanski, francuski, arapski, kineski i drugi
  • Nakon kupovine ponude potrebno je poslati potvrdu koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „moje kupovine“ na mail [email protected] kako biste dobili daljnje informacije za aktivaciju
  • Aktivacija će biti omogućena najranije 2 radna dana nakon kupovine ponude
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko niste započeli s tečajem do roka iskoristivosti
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Fluent Talk Ai
Singapur, Singapur

Kontakt podaci
Telefon:
E-mail:
Web: https://fluenttalkai.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
DLCG PTE. LTD.
111 Somerset Road #08-10A, Singapur

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate