Radionica osobnog razvoja 'Povratak sebi' - donesite odluku o promjeni, odredite cilj i isplanirajte kako ćete doći do njih

4 susreta u trajanju od 2 sata uz osnovni ciklus grupnog coachinga i masažu u pola cijene za 349 kn!

Radionica osobnog razvoja

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
Radionica osobnog razvoja -42% Svetice
-42%

Radionica osobnog razvoja 'Povratak sebi' - donesite odluku o promjeni, odredite cilj i isplanirajte kako ćete doći do njih

4 susreta u trajanju od 2 sata uz osnovni ciklus grupnog coachinga i masažu u pola cijene za 349 kn!

Radionica osobnog razvoja

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje:
    radionicu Povratak sebi - 4 susreta u trajanju od 2 sata uz osnovni ciklus grupnog coachinga u Radionici Povratak sebi
  • Dodatna pogodnost: 50% popusta na masažu po izboru
  • Radionicu vodi Vanja Varga, psiholog i iskusni coach
  • Više o radionici pročitajte lijevo
  • S radionicom je potrebno početi najkasnije do roka iskoristivosti 25.1.2017.
  • Dinamika radionice: 1 tjedno po 2 h
    Veličina grupe: 5 - 6 polaznika
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Nakon kupovine potrebno je kontaktirati Povratak sebi na 098 1699 917 ili mail: [email protected] kako biste dobili sve potrebne informacije o upisu i terminima održavanja radionice
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 12h i 17h - 21h,
    sub: 15h - 20h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrdu nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Radionica Povratak sebi

Teme radionica su koraci procesa Povratka sebi: 

1. Odluka na promjenu i cilj promjene 
Donijeti odluku da želimo dugotrajnu promjenu tj. Povratak sebi je ključni uvjet da se krene na put ostvarivanja te promjene. Cilj, ishod, drugi je uvjet koji osigurava da znamo prema kamo se usmjeravamo, koje je naše odredište. Zajedno, odluka i cilj daju energiju i osiguravaju motivaciju. Često preskačemo ove korake i odmah krećemo u akciju. Upravo ovo je najčešći razlog manjka ili nedostatka motivacije, neustrajanja i odustajanja.

2. Polazište promjene
Naše polazište je naša realnost. Da bi krenuli na put Povratka sebi, moramo znati odakle krećemo. Nismo svi jednaki. Nemamo svi jednake razloge zbog kojih smo nezadovoljni. Nemamo svi jednake teškoće koje nas sprečavaju da ustrajemo. Važno je „mapirati“ svoje individualne faktore jer jedino tako možemo naći točno ono čime se mi trebamo baviti. Time štedimo energiju i djelujemo ciljano. 

opisslike

3. Ruta – put promjene
Znamo što želimo ostvariti i koje je naše trenutno stanje - na redu je odabir načina kako ćemo od postojećeg stanja kojim smo nezadovoljni stići do onog kojim ćemo biti zadovoljni. Načina je bezbroj. Naći svoju „rutu“ znači pogledati opcije i pozabaviti se time koja je za mene najoptimalnija.
Zašto? Jednako kao što nismo svi iz istih razloga nezadovoljni nećemo svi iz istih razloga postati sretni. Na isti način ostvariti svoj cilj. Shvatiti i pobrojati što nam pomaže, odgovara, brže funkcionira, manje nas zamara, bolje nas motivira ... neizmjerno olakšava Povratak sebi.

4. Plan i raspored puta promjene
Najčešće odlučimo da hoćemo promjenu i krenemo u akciju. Nespremni - ne uspijevamo. Tek nakon prva tri koraka spremni smo krenuti na put.
Ono što sada radimo je plan i raspored akcije. Strategija kako ćemo stići. Time osiguravamo da stalno znamo što točno trebamo raditi i kada. Ovo neizmjerno olakšava izvedbu u svakodnevici kada, zbog milijun stresova, lako izgubimo fokus na cilj. Ovo također znači da izrađujemo raspored koji nama odgovara – našim mogućnostima (realnost) i ruti kojom želimo ići (opcijama) u vremenu u kojem želimo stići na cilj. Također, bavimo se održavanjem – korakom koji osigurava trajnost, a koji redovito izostaje:postignemo cilj i ne održavamo ga – posustajemo i vraćamo se na neželjeno stanje...

Povratak sebi
Lupoglavska 5, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 1699 917
E-mail:
Web: http://bit.ly/2feWeU5

Detalji o partnerovom sjedištu:
NA PIJEDESTALU d.o.o.
Donje Svetice 79 C, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate