Tečaj komunikacijskih vještina za srednjoškolce i studente - pobijedite strah od javnog nastupa, poboljšajte prezentacijske i socijalne vještine!

Edukacija u trajanju 12 školskih sati uz uključenu skriptu i diplomu o pohađanju za 449 kn!

Tečaj komunikacijskih vještina za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 112
5 zvjezdica: 89
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (47) »

	            
Tečaj komunikacijskih vještina  za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn!
Tečaj komunikacijskih vještina  za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn! - slika 9
Tečaj komunikacijskih vještina  za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn! - slika 9
Tečaj komunikacijskih vještina  za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn! - slika 9
Tečaj komunikacijskih vještina  za srednjoškolce i studente - 12h za 449 kn! - slika 9
-70%
1.500kn
449kn
Cijena uključuje PDV
1.500kn
449kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 4 rate
Kupljeno 4

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    tečaj komunikacijskih vještina za srednjoškolce i studente u dobi 15 do 25 godina u trajanju 12 školskih sati u Logos edukacijama
  • Raspored predavanja:
    - 17.11.2018.: 10h - 15h
    (uključena pauza za ručak)
    - 24.11.2018.: 10h - 15h
    (uključena pauza za ručak)
  • Predavanja se održavaju u prostoru Trgovačke škole, Kennedyjev trg 4
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Broj polaznika u grupi: 12 - 15
  • Po završetku tečaja stječete diplomu o pohađanju
  • Skripta je uključena u cijenu
  • Predavačice: Anđelka Ravlić, Katarina Aladrović Slovaček i Maja Kraljeta
    Na linku pročitajte više o njima
  • Nakon kupovine, a prije početka tečaja potrebno je ispuniti obrazac ili se javiti sa svojim imenom na skolalogos@gmail.com kako biste dobili sve potrebne informacije
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu škole
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Tečaj komunikacijskih vještina za srednjoškolce i studente

U današnje vrijeme neovisno što radili susrećete se sa situacijama u kojima nekome nešto trebate izreći, pojasniti, prezentirati ili poučiti ga.

Za sve to, ali ne samo za poslovno, nego i za privatno okruženje, važno vam je kako komunicirate. Važno je na koji se način obraćate svojim bližnjima, svojim prijateljima, ali i svojim kolegama jer će vas ljudi zapravo doživljavati najčešće kroz to kako komunicirate: otvoreno, zatvoreno, dobro, loše, prosječno, isprekidano, tiho, nedovoljno jasno. Ako vam se čini da vaše komunikacijske sposobnosti mogu biti i bolje ovo je tečaj za vas.

Tečaj komunikacijskih vještina uključuje sljedeće sadržaje:

➥ vježbe za glas i izgovor (2 šk. h)
➥ neverbalna komunikacija (1 šk.h)
➥ strah i trema u komunikaciji (1 šk.h)
➥ polemika i debata (2 šk.h)
➥ socijalne vještine i emocionalna inteligencija u komunikaciji (1 šk.h)
➥ prezentacijske vještine i vještine aktivnoga slušanja i pamćenja (2 šk.h)
➥ vježbe opuštanja i improvizacije (1 šk.h)
➥ završna prezentacija i debata (2 šk.h)



Pogledajte Logos Facebook.

Mišljenja polaznika:

"Predavanja su bila izuzetno dobra. Profesorice stvarno znaju svoj posao. Apsolutno za svaku pohvalu." - Tomislav

"Ugodna i opuštena atmosfera. Predavači izvrsni i zabavni te nadasve kreativni. Sviđa mi se što je bio niz zanimljivih predavanja."
Marko

"Odlična atmosfera i energija. Sve mi se svidjelo i htjela bih nastaviti dalje s nadogradnjom u komunikaciji."
Gordana

"Tečaj je odlično organiziran i dinamičan. Predavači su izvrsni. Ovim tečajem sam otkrila pogreške koje činim u svakodnevnoj komunikaciji i koje ću pokušati svesti na minimum."
Anamarija

"Vrlo dobra intenzivna predavanja, u malo vremena moglo se dosta naučiti. Dobar omjer teorije i prakse. Osjećam se sigurnije i opuštenije prilikom govorenja".
Sanjin

Logos edukacije
Kennedyev trg 4 (Trgovačka škola), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 1980 224
E-mail:
Web: http://www.logos-edukacije.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Logos edukacije j.d.o.o
Lastovska 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 112
5 zvjezdica: 89
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 5

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat