Pejanić Promet j.d.o.o.

Petrinjska 9B, Sisak, Hrvatska

Telefon: 099 400 1641
Ocjena naših korisnika:
Vrlo dobro!
4,35 od 5
Ukupno glasova: 83
Vrlo dobro!
4,35 od 5
Ukupno glasova: 83
5 zvjezdica: 60
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 7
1 zvjezdica: 4
"Gospodin se nije javio i nije iskorištena ponuda."
Ana Šojić 18.09.2018.
"Poštovana Ana, sukladno prepisci putem maila, žao nam je što niste uspjeli dogovoriti termin korištenja. Budući da je prošao rok iskoristivosti, opcija koja postoji jest da se čujete s partnerom za dogovor oko korištenja ponude nakon roka, a ukoliko ćete ubuduće imati sličnu situaciju, svakako nam se javite odmah po nastanku, odnosno do roka iskoristivosti kako bismo mogli na vrijeme reagirati. Za sva pitanja smo na raspolaganju."
PonudaDana.hr 19.09.2018.
"NE POSLOVNI! Ne preporučujem nikako ovu ponudu! Nažalost ponudu nisam iskoristila, unatoč tome što sam rezervirlra termin odmah nakon što sam kupila ponudu. Javili su se na telefon i rekli da im pošaljem sms kako bi imali moj broj da mi se jave.Ekipa je bila na godišnjem odmoru do 15.8., a nakon toga mi se nisu javljali! Niti mailom, niti sms porukom, niti telefonskim pozivom! Zamolila sam ih za čišćenje nakon 20.9. do 1.9."
Zvjezdana Antoš 11.09.2018.
"Poštovana Zvjezdana, žao nam je na lošem iskustvu s dogovorom termina korištenja. Budući da je prošao rok iskoristivosti, opcija koja postoji jest dogovor s partnerom za korištenje ponude nakon roka, što ste, ako smo ispravno shvatili, i dogovorili nakon 20.9. Ukoliko ćete ubuduće imati sličnu situaciju da ne uspijevate kontaktirati partnera, svakako nam se javite odmah po nastaloj situaciji kako bismo i mi mogli reagirati i provjeriti za Vas, odnosno do roka iskoristivosti za povrat ili zamjenu ukoliko ne uspijete dogovoriti termin korištenja."
PonudaDana.hr 11.09.2018.
"Vrlo loše iskustvo!!!! Nakon 3 tjedna čekanja da dođemo na red, čovjek došao, ali nije očistio namještaj jer mu nismo posebno naglasili da se radi o kožnom namještaju pa nije ponio krpu??!!? Naglasio da za novi dolazak (sa krpom) namjerava naplatiti dodatnih 50,00 kn."
Marina Pašalić 06.09.2018.
"Poštovana Marina, hvala na javljanju. Kontaktirali smo partnera i kaže da je za kožni namještaj potrebna posebna krpa, a budući da nije imao napomenu da je kod Vas riječ o kožnom namještaju, nije imao odgovarajuće krpe sa sobom jer ih je ostavio na opkuhavanju ne računajući da će mu trebati za čišćenje kod Vas. Dogovorili smo da nema nadoplate kod sljedećeg dolaska i dobili informaciju da bi sljedeći termin mogao biti idući tjedan zbog povećanog obujma posla. Ukoliko Vam navedeno ne odgovara, možemo Vam izvršiti zamjenu ili povrat do sutra jer je sutra rok iskoristivosti, potrebno je samo da nam se danas povratno javite s Vašom odlukom. Za sva pitanja smo na raspolaganju."
PonudaDana.hr 07.09.2018.
"Odlično, temeljito, sve najbolje."
hrvoje sadarić 01.09.2018.
"Odlična usluga! Lako dogovaranje termina i super čisti kauč, ponovit ću uslugu definitivno"
Ana Kljajić 05.07.2018.
"Čišćenje je bilo temeljito, sve nečistoće su nestale. Koristiti ću ponudu i ubuduće. Preporučam, Irena Mrduljaš Jelinčić"
Irena Mrduljaš Jelinčić 05.07.2018.
"Izuzetno nekorektno i neprofesionalno, od toga da je nastao problem jer se nije zvalo gospodina direktno već se kupio kupon, preko toga da ne pere jastuke bez obzira što su u sastavu garniture (premekani su?), do toga da je oprana prednji dio garniture a ne i leđa, ona su ostala prljava uz objašnjenje da je to ležaj i da se aplaćuje posebno? Sve u svemu, vrlo neugodno iskustvo nakon kojeg smo prisiljeni platiti dodatno čišćenje nakon što je ovo već plaćeno."
Sanja Blažeković Zdionica 03.07.2018.
"Draga Sanja, hvala Vam na javljanju, žao nam je na Vašem nezadovoljstvu. Kontaktirali smo partnera i kaže da se mekani jastuci ne peru strojno sukladno napomeni u ponudi jer mogu promijeniti oblik, na što partner nažalost ne može utjecati, a morao bi odgovarati za eventualne promjene pa je zbog toga moguće strojno čišćenje samo tvrdih jastuka koji su dio garniture. Ako kutna ima ležaj, za čišćenje ležaja je potrebna nadoplata, no leđa garniture ulaze u ponudu, samo s obzirom na to da su veoma osjetljiva, ako korisnik želi da se čiste, partner ih čisti na odgovornost korisnika zbog mogućih reakcija materijala na čišćenje. Također, dobili smo informaciju da ste od kupljene 2 količine iskoristili 1 te smo Vam za neiskorištenu količinu poslali na mail zahtjev za povrat, ljubazno molimo da ga ispunite i vratite nam putem maila do 10.7. kako bismo izvršili povrat."
PonudaDana.hr 03.07.2018.
"Jako sam zadovoljna sa čišćenjem kutne garniture. Preporučujem i svojim prijateljicama."
Marijana Stjepčević 20.04.2018.
"Nisam očekivao da će se uspijeti tako dobro počistiti ali stvarno je !"
Josip Bartoluci 20.04.2018.
"Ljudi su se stvarno potrudili da posteno odrade posao. Svaka cast!"
Bakran Jasna 20.04.2018.
"Zadovoljan :)"
Aleksandar Matijašević 22.03.2018.
"Super zadovoljna sa ciscenjem kutne garniture i tepiha "
Ana Barin Turica 03.03.2018.
"Super zadovoljni čišćenjem kutne garniture i tepiha... za svaku preporuku !!!"
Ines Iličić 21.02.2018.
"Brzina, profesionalnost i kvaliteta izvedbe djelatnika tvrtke"
Tamara Jerman 20.02.2018.
"Ponuda je bila super za čistu peticu."
Marko Šop 05.01.2018.
"zadovoljna sam sa stanjem kutne garniture nakon čišćenja"
Nada Bjelcic 18.12.2017.
"Super očišćena kutna garnitura.Sve pohvale gospodinu Pejaniću ,iskrene preporuke za budući rad."
Ivanka Jerković 09.12.2017.
"Dečki su odradili posao u kratkom roku, a dogovor je bio jednostavan. Malo je bilo problema s čekanjem, zbog gužve - ali isplati se :)"
Dinko Đurđević 08.12.2017.
"Pohvala za cčšćenje gospodinu iz Pejanić Promet-a. Korektno odrađen posao vrlo brzo ."
Marija Jelić 01.12.2017.
"Za svaku pohvalu. Gospodin vrlo ljubazan, točan a najviše stručan i želi pomoći."
Sandra Mahovic 28.11.2017.
"Profesionalno i lijepo odrađen posao. Lp"
josip kelemen 20.11.2017.
"Sve pohvale!!! Čovjek je došao na vrijeme, po dogovoru. SAVRŠENO odrađen posao. Pristojan; vrijedan, komunikativan.. Nemam dovoljno riječi hvale. Znam da ću svaki idući puta zvati samo njega! Kapa dolje!!"
Goran Šestok 04.11.2017.
"Sve preporuke. Izvrsna usluga, temeljito čišćenje."
Marija Morić 05.07.2017.
"Malo dulje čekala na uslugu ali isplatilo se .Sve ok.Dobro odrađeno."
Vesna Bulović 21.06.2017.
"odlično urađeno!"
Mia Mijatović 07.06.2017.
"Kutna mi je bila fest prljava. Sve to dečki su uspjeli vrlo brzov i efikasno rješiti. Jedino što sušenje ne traje 2-3 sata nego prije 6 -12 sati.. Sve u svemu jako sam zadovoljna "
MIHAELA KANISEK 12.05.2017.
"Super očišćeno! Isplati se."
Ivona Batrla Vida 10.05.2017.
"Dosta neprofesionalno! Omjer cijene i kvalitete isporučene usluge nije zadovoljavajući!"
Dubravko Dragicevic 19.04.2017.
"Ciscenje nije ni ni priblizno onome sto je navedeno u ponudi..nikako ih nebi preporucio bez obzira na cjenu"
Jadran Ikanović 17.04.2017.
"Jako sam zadovoljan. Profesionalno odrađeno, ljudi ljubazni i simpatični. Za svaku preporuku."
Tomislav Šunc 17.04.2017.
"Svakako preporucam!"
Inja Savnik 13.02.2017.
"Odlično obavljen posao! Garnitura je savršeno očišćena, a komunikacija vrlo ugodna i profesionalna."
Gabrijela Kovač-Salopek 13.02.2017.
"Odlično su mi očistili veliku kutnu garnituru. Kad ću trebat opet čišćenje sigurno zovem njih, mislim da je to dovoljna referenca."
Ivan Babić 07.02.2017.
"Zadovoljan sam, brzo, nenametljivi i doista očišćeno."
Sandra Novosel 02.02.2017.
"Odlično obavljen posao. Detaljno opisana ponuda na vašoj stranici."
Danijela Jandrić Schwarz 28.12.2016.
"Neprofesionalno ponašanje djelatnika koji je izašao na teren,posao obavljen brže-bolje u dosta kompliciranja i filozofiranja.Moglo je bolje.Nije izdao račun o izvršenoj usluzi i cijena nije bila ista...."
Ivan Odrčić 09.12.2016.
"Postovani, zahvaljujemo na javljanju i povratnom komentaru. Zao nam je sto niste bili zadovoljni ponudom i sto ista nije ispunila Vasa ocekivanja. Svakako cemo proslijediti Vase dojmove pruzatelju usluge kako bismo apelirali da se navedeno ne ponavlja, a u slucaju potrebe provjerit cemo i zadovoljstvo ostalih korisnika. Buduci da ste preko portala platili iznos rezervacije, za taj dio Vam je dostupan racun na Vasem profilu na nasem portalu. Ovim Vas putem pozivamo da nam se i ubuduce javljate s povratnim komentarima nakon koristenja kako bismo sto bolje pratili kvalitetu nasih oglasenih ponuda."
PonudaDana.hr 14.12.2016.
"Odlično,preporučujem svima,korektan odnos prema klijentu."
marija vela 09.11.2016.
"Prezadovoljna uslugom! Temeljito ociscena garnitura .... puno Vam hvala"
Matilda M. 06.11.2016.
"Osim malih poteškoća oko dogovora termina (podjednakom krivnjom) - jako sam zadovoljna uslugom! Gospodin Pejanić je bio brz i učinkovit te moja bijela kožna garnitura izgleda kao nova. A i tepih također. Preporučam!"
Vesna Fijačko Fodor 02.11.2016.
"super usluga, jako zadovoljna"
Natasa Zezelj 30.10.2016.
"Gospodin je brz, temeljit i nadasve pouzdan. Jako sam zadovoljna sa ponudom i svakako preporučujem."
Ana Shek Vugrovečki 24.10.2016.
"Zadovoljna u cijelosti. Jedino je bilo potrebno znatno dulje susenje od dva sata navedena u ponudi. Ali garnitura je sada cista i mirisna."
Jelena Kapulica 23.10.2016.
"Svaka čast, nisam mislila da će se dvosjed, trosjed i fotelja koje je pas tijekom godina uprljao uspjeti očistiti tako da ponovo izgledaju kao novi! Super usluga, a gspodin koji je došao obaviti čišćenje jako susretljiv i simpatičan."
Nikolina Batur 03.10.2016.
"Brza i kvalitetna usluga!"
MARTINA KLJUČEC 15.09.2016.
"Vrlo loše iskustvo, kad se kontaktiralo rečeno je od strane Pejanić Prometa j.d.o.o. da će se javiti u roku 3 do 5 dana, međutim prvi kontakt od strane Pejanić Prometa je bio nakon 14 dana. U međuvremenu sam bio otišao na odmor i dogovoreno je da će mi javiti točan datum oko termina, to se nije dogodilo. A podaci o platitelju poslani su sms 18.srpnja 2016. godine. na zahtjev Pejanić Prometa j.d.o.o. I na kraju sam ostao bez 49 kuna za rezervaciju."
Miljenko Benger 16.08.2016.
"Poštovani, hvala što ste se javili. Sukladno našem telefonskom razgovoru, još jednom se ispričavamo na dužem čekanju na termin. Kontaktirali smo partnera koji je spreman ponuditi vam termin čim prije pa ukoliko se odlučite, slobodno ga kontaktirajte na broj 099 400 1641."
PonudaDana.hr 17.08.2016.
"Ponuda je super.Jako sam zadovoljna sa ekipom koja je vrlo profesionalna,ljubazna i učinkovita.Nadam se da će i u budućnosti nuditi ovakvu vrstu ponude jer ću svakako koristiti.Naravno da sam već preporučila i svojim bližnjima da svakako iskoriste ponudu jer ja ponovno imam komad novog namještaja.Hvala."
BILJANA PARAGA 08.07.2016.
"Super zadovoljna, brzi, profesionalni, sve mrlje iz bijele garniture izašle :)"
Rina Brkljačić 31.05.2016.
"odlično, opet ću koristiti. Ljudi super, korektni, sve odlično urađeno."
Branka D 30.05.2016.
"Jako dobar omjer cijene i kvalitete"
Ivan Zrno 10.05.2016.
"brzi, točni, uredni"
daria skansi 14.04.2016.
"Trosjed uredno očišćen uz njega i gratis tepih a dogovorili smo i pranje taburea. Sve profesionalno odrađeno. Gospodin je došao na vrijeme."
Ana Martić 22.03.2016.
"Kutna garnitura kao nova, odlična ponuda."
Zrinka Karadakić 17.03.2016.
"Brzo,povrsno i napola obavljeno...a o gratis ciscenju tepiha ni spomena :-("
Ivanka Androic 16.03.2016.
"Žao nam je što niste u potpunosti bili zadovoljni s izvršenom uslugom. Što se tiče pranja tepiha svakako Vas pozivamo da se javite direktno nama kako bismo Vam izvršili i čišćenje tepiha."
Pejanić 21.03.2016.
"Kupili smo ponudu mi i prijatelji- covjek se pokusao izvuci od pranja tepiha, muz ga je natjero pa je otisao u auto po nastavak za tepihe, a isti taj dan prijateljima nije oprao tepih uz objasnjenje da nisu to dogovorili iako u ponudi pise da je gratis. Na kutnoj nije htio oprat zadnju stranicu jer smo mu u jednom trenu rekli da je to lezaj, a lezaj se naplacuje dodatno, da nismo rekli da je lezaj oprao bi ju najnormalnije. Kauc je tamno siv pa nemogu bas ocjenit samo pranje."
Vanja Sokolić 16.03.2016.
"Žao nam je što niste u potpunosti bili zadovoljni navedenom uslugom. Što se tiče čišćenja zadnje stranice kutne garniture, preporučio sam da se navedeno ne čisti jer se to ni inače ne čisti , no ako korisnik traži da se i to očisti mi to tada radimo na njegovu odgovornost. Ukoliko je bilo ikakvih problema sa samim izvršenjem usluge svakako Vas pozivamo da nas kontaktirate na naš kontakt broj kako bismo popravili nešto ako nije dobro obavljeno."
Pejanić 21.03.2016.
"Odlično obavljen posao..."
DUBRAVKO BLAIĆ 16.03.2016.
"gospodin stigao na vrijeme, usluga vrlo dobra, za pohvalu."
Krešo Cirković 15.03.2016.
"Sve same pohvale, kutna garnitura je nakon čišćenja kao nova!"
KATARINA PAĆIN 14.03.2016.
"Garnitura je zablistala! Izgleda kao nova! Jako sam zadovoljna uslugom, ljubaznošću i profesionalnošću! Preporučujem svima! Nećete požaliti!"
Dijana Regvar 01.03.2016.
"Vrhunski napravljeno čišćenje. Zaista sam ugodno iznenađen rezultatima. Moja preporuka."
Goran Dobos 25.02.2016.
"Jako sam zadovoljna uslugom, garnitura mi je bila izrazito prljava, a sada je gotovo kao nova :))) Jedino što se pod ovim zimskim vremenskim uvjetima mora sušiti puno duže od 2 sata, možda čak i pola dana, unatoč grijanju na max. temperaturu. Inače, gospodin je bio jako ljubazan i došao je u dogovoreno vrijeme. Jedina zamjerka je da u oglasu nije naglašeno da se cijena od 125 kn odnosi samo na L kutnu garnituru."
Slavena Galić 21.01.2016.
"Izuzetno kvalitetno i profesionalno odrađen posao. Jako dobar odnos prema kupcu, od samog dogovora termina pa sve do same realizacije. Našoj šestogodišnjoj kutnoj garnituri vraćen je sjaj kao prvog dana. Hvala vam i svaka preporuka"
Ivan Miljan 20.01.2016.
"Poštovani, moj kožni trosjed, dvosjed i fotelja blistaju kao i prvi dan. I još k tome tepih gratis. Ne može bolje!"
Marina Maček 20.01.2016.
"Poštovani, danas mi je izvršena usluga kemijskog čišćenja unutrašnjosti auta koju sam kupio preko vas i izuzetno sam zadovoljan izvršenom uslugom i ovakvom načinu rada. Djelatnik me kontaktirao drugi dan nakon što sam nazvao kontakt broj i odmah dan poslije se najavio i došao na moju adresu te očistio auto čak i bolje nego što sam očekivao."
Igor 22.07.2015.
Vrh stranice