Napredna tehnologija filtracije! Pročišćena voda u vašem domu ili na
poslu uz stakleni vrč s filterom za vodu ili filter za slavinu EcoPro

Filteri uklanjaju klor, teške metale, kamenac i ostale štetne tvari + lagana montaža + testirano u nezavisnim laboratorijima

Napredna tehnologija filtracije! Pročišćena voda uz stakleni vrč s filterom za vodu ili filter za slavinu EcoPro


    		
				    		
	            
NOVO! Filter za vodu, Zagreb
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 2
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 3
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 4
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 5
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 6
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 7
NOVO! Filter za vodu, Zagreb - slika 8

Napredna tehnologija filtracije! Pročišćena voda u vašem domu ili na
poslu uz stakleni vrč s filterom za vodu ili filter za slavinu EcoPro

Filteri uklanjaju klor, teške metale, kamenac i ostale štetne tvari + lagana montaža + testirano u nezavisnim laboratorijima

Napredna tehnologija filtracije! Pročišćena voda uz stakleni vrč s filterom za vodu ili filter za slavinu EcoPro

  • Ponuda uključuje:
    Stakleni vrč s filterom za vodu ili Filter za vodu EcoPro - 1200L čiste vode proizvođača Volim vodu
  • Klikom na "kupi" birate:
    - stakleni vrč s filterom za vodu za
    345 kn
    - filter za vodu EcoPro za slavinu - 1200L čiste vode za 345 kn
  • Rok iskoristivosti: 9.10.2022.
  • Stakleni vrč s filterom za vodu ima kapacitet od 1,45 L i omogućuje filtraciju bez čekanja
    - voda se filtrira dok je ulijevate u čašu zbog posebnog zračnog kanala u obliku cijevi
    - uživate u pitkoj vodi izvrsnog okusa uz alkalne kuglice koje povećavaju alkalnost vode
    - napredna mikro filtracija uklanja preko 80 kontaminanata iz vode iz slavine: mikroplastiku, klor, nitrate i teške metale uz zadržavanje vitalno važnih minerala u vodi
    - filtarski ulošci kapaciteta od 450 do 600L traju 3 mjeseca, a zamjenski filteri se mogu naknadno kupiti
  • Filter za vodu EcoPro - 1200L čiste vode daje vodu vrhunske kvalitete bez stvaranja plastičnog otpada, minimizirajući utjecaj na okoliš
    - pročišćena i pitka voda izvrsnog okusa je odmah dostupna iz slavine
    - ultra-napredna mikro filtracija putem aktivnog ugljena uklanja preko 100 kemijskih tvari zagađivača, kamenac, mikroplastiku, klor, nitrate i toksične teške metale
    - ulošci filtera mogu pročistiti do 1200 L vode i traju 3 mjeseca, a zamjenski filteri se mogu naknadno kupiti
  • Proizvod je certificiran od EU neovisnog laboratorija, a ovdje pogledajte rezultate LABORATORIJSKIH TESTOVA
  • Filter je lako montirati bez ikakvog posebnog alata. Prije kupnje filtera potrebno je izmjeriti navoj na slavini i provjeriti je li širina 22mm. Ukoliko nije, bit će potreban nastavak pa vas molimo da se za veličinu nastavka obratite na info@volimvodu.hr (upute za mjerenje su u galeriji)
  • Voda koju pijemo je tretirana klorom i sva voda iz javne opskrbe u RH je ispravna za piće, međutim nusproizvodi klora, teški metali, pesticidi i herbicidi imaju negativan utjecaj na ljudsko zdravlje, osobito djecu i ljude s narušenim zdravljem
  • Voda iz plastike nije dobar izbor jer stoji i upija sastojke iz plastike i ima čestice mikoplastike u sebi, što voda duže stoji u plastici to je lošije kvalitete
  • Voda u prirodi teče, a Tapp Water filteri pročišćavaju vodu u trenutku kad je pijete tako da voda ne stoji
  • Dostava iznosi 2,52 € (19 kn) za RH, za Zagreb je u roku od 2 radna dana, a izvan Zagreba do 5 radnih dana. Radni dani su ponedjeljak – petak
  • Radno vrijeme:
    pon - ned: 0 - 24h
  • Posjetite Facebook i Instagram stranice proizvođača
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Volim vodu
Ciglarska ulica 19, Hrvatski Leskovac, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 269 044
E-mail:
Web: https://volimvodu.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bondish j.d.o.o. za trgovinu
Ciglarska ulica 19, Hrvatski Leskovac

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate