PRAZNIK RADA U OMIŠU - uživajte u novootvorenom Hotelu Saint Hildegard 4* uz
3 ili 4 noćenja s polupansionom za dvoje + gratis paket za 1 dijete uz korištenje bazena

Mogućnost premještaja u Superior sobu i piće dobrodošlice, korištenje 26.4. - 1.5.

PRAZNIK RADA u novootvorenom Hotelu Saint Hildegard 4* u Omišu uz 3 ili 4 noćenja s polupansionom za dvoje + bazen


    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 2
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 3
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 4
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 5
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 6
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 7
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 8
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 9
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 10
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 11
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 12
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 13
1.MAJ, Hotel Saint Hildegard 4*, Omiš - slika 14

PRAZNIK RADA U OMIŠU - uživajte u novootvorenom Hotelu Saint Hildegard 4* uz
3 ili 4 noćenja s polupansionom za dvoje + gratis paket za 1 dijete uz korištenje bazena

Mogućnost premještaja u Superior sobu i piće dobrodošlice, korištenje 26.4. - 1.5.

PRAZNIK RADA u novootvorenom Hotelu Saint Hildegard 4* u Omišu uz 3 ili 4 noćenja s polupansionom za dvoje + bazen

  • Ponuda uključuje:
    - 3 ili 4 noćenja s polupansionom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 4,99 godina u dvokrevetnoj Standard sobi u Hotel Saint Hildegard 4*
    - piće dobrodošlice za sve koji se odluče iskoristiti opciju za 4 noćenja
    - korištenje bazena
    - upgrade u Superior sobu (ovisno o raspoloživosti)
    - ranu prijavu i kasnu odjavu (ovisno o raspoloživosti)
    - besplatan Wifi i parking
  • Klikom na "kupi" birate: U svaku uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 4,99 godina
    - 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe za 319 €
    - 4 noćenja s polupansionom za 2 osobe za 399 €
  • Korištenje u terminu: 26.4. - 1.5.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Novootvoreni boutique hotel Hotel Saint Hildegard 4* smješten je u Lokvi Rogoznici blizu Omiša, samo nekoliko kilometara južnije od Splita nadomak Makarske rivijere
  • Sadrži 36 smještajnih jedinica, a gostima su još na raspolaganju šetalište uz plažu i borovu šumu, konferencijska soba, zabavna animacija i sportovi na plaži te 50km udaljen konjički klub za ljubitelje rekreacijskog/terapijskog jahanja te restoran s pogledom na bajkovitu morsku hrid okupanu srebrnim valovima i romantičnim zalascima sunca
  • Objekt nudi uslugu najma bicikala i skutera a na recepciji je uz nadoplatu moguće dogovoriti jednodnevne izlete i putovanja
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Gratis paket za 1 dijete do 4,99 godina u krevetu s roditeljima
  • Moguće nadoplate:
    - veći tip sobe (boravak za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 14,99 godina): 50 €/noć
    - Deluxe soba ili Deluxe suite s kaučem na rasklapanje za dvoje (boravak za 2 odrasle osobe i 2 djece do 14,99 godina): 80 €/noć
  • Standard sobe dizajnerske su sobe koje se nalaze na trećem katu hotela. Elegantne su i veličine između 28-32 m2 s balkonom koji ima betonsku ogradu te je veličine 6 m2. Ove sobe šarmiraju prostranim balkonom s pogledom na more te svojim jedinstvenim oblikom. Klimatizirane su te sadrže radni stol, telefon, mini bar, smart tv sa satelitskim kanalima i sjedeću garnituru na balkonu. U kupaonici se nalaze besplatne toaletne potrepštine, grijač, sušilo za kosu i kada
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 1,33 € osoba/dan
    - dijete od 12 do 17,99 godina: 0,70 € osoba/dan
    - dijeca do 12 godina ne plaćaju
  • Check in: 14:00 h
    Check out: 10:00 h
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost smještaja na +385 21 214 640, +385 91 621 55 53 ili [email protected] te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom.
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak ovisno o raspoloživosti
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite Facebook i Instagram stranice hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Saint Hildegard 4*
Ruskamen 4, Lokva Rogoznica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 (21) 214 640
E-mail:
Web: https://hotelhildegard.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ANTE JURIĆ, d.o.o. za turizam, ugostiteljstvo, trgovinu i građenje
Ulica don Petra Cara 35, Podstrana

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata