[TUNIS ALL INCLUSIVE] 7 noćenja u Hotelu***** s bazenom u Yasmin Hammametu uz uključen povratni let i pristojbe od 2.589 kn!

Uživajte u toplom suncu, pješčanim plažama, šarenim tržnicama i isprobajte fino začinjene afričke specijalitete

Tunis, Hammamet**** 8 dana all inclusive i let

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (9) »

    		
				    		
	            
Tunis***** 8 dana, all inclusive -28%
-28%

[TUNIS ALL INCLUSIVE] 7 noćenja u Hotelu***** s bazenom u Yasmin Hammametu uz uključen povratni let i pristojbe od 2.589 kn!

Uživajte u toplom suncu, pješčanim plažama, šarenim tržnicama i isprobajte fino začinjene afričke specijalitete

Tunis, Hammamet**** 8 dana all inclusive i let

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (9) »
  • Polazak je iz Zagreba (ukoliko ne bude dovoljan broj prijavljenih putnika, polazak će biti prebačen na Ljubljanu uz besplatni povratni transfer Zg - Ljubljana)
  • Moguće nadoplate:
    - soba morska strana 55 kn po osobi i noćenju u sezoni B
    - 75 kn u sezonama C i D
    - superior soba 95 kn po osobi i noćenju
    - odrasla osoba na pomoćnom ležaju plaća punu cijenu
  • Tablicu sezona, popuste za djecu i redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Prije kupovine potrebno je telefonski provjeriti raspoloživost željenog termina, a odmah nakon kupovine javiti Agenciji podatke osoba koje putuju i kupljeni datum i opciju polaska
  • Nakon slijetanja, prolaska kroz carinu s provjerom putovnice te nakon što podignete svoju prtljagu, dočekat će vas predstavnici agencije i otpratiti do autobusa koji će vas dovesti do hotela
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Bitno je naglasiti da kupovinom ove ponude potvrđujete i slažete se s
    općim uvjetima putovanja
    prema kojima se rade i povrati, odnosno u slučaju otkaza, povrat sredstava moguć je uplatom osiguranja od otkaza.
  • Ugovorite putno osiguranje
Hotel El Mouradi Hammamet*****

Lokacija

Nalazi se u turističkom naselju Yasmine Hammamet, smješten je uz divnu pješčanu plažu. Udaljen je 200 m od zabavnog parka Carthage Land, 500 m od marine Yasmine Hammamet, grad Hammamet je udaljen 8 km. Za golfere postoji mogućnost uživanja na dva golf terena koji su udaljeni svega 6 km od hotela. Golf tereni Yasmine Golf (27 rupa) i Citrus Golf (45 rupa). Autobusni transfer od zračne luke Monastir do hotela traje oko 1 sat i 15 minuta, a od zračne luke Enfidha-Hammamet oko 35 minuta.

Hotelska ponuda

Recepcija, glavni buffet restoran, restoran na plaži (za vrijeme ljetne sezone), a la carte restoran, 3 bara, maurska kavana, disco, jedan vanjski i jedan unutarnji bazen s jacuzzijem, dječji bazen, frizer, thalasso i wellness centar (sauna, hammam, masaže), fitness, kongresni centar, suvenirnice, mjenjačnica, animacija. Suncobrani i ležaljke na plaži (bez nadoplate), ručnici za plažu ili bazen (uz depozit). WiFi na recepciji (bez nadoplate). Gosti također mogu koristiti neke od sadržaja hotela El Mouradi El Menzah (à la carte restorane, bazene i dr.). Neke hotelske usluge zahtijevaju nadoplatu ili depozit koji se vraća prilikom odlaska.



Sobe

Hotel ima 377 standardnih i superior (renoviranih) soba. Sve sobe su klimatizirane i imaju terasu ili balkon, kupaonicu (kada ili tuš, WC, sušilo za kosu), telefon, satelitsku TV, mini frižider (uz nadoplatu) i sef. Većina soba ima Internet. Sobe superior: potpuno renovirane, dodatno na standard sobe neke imaju zaseban dnevni boravak, king size krevet te LCD TV.

All inclusive usluga

Svi buffet obroci (doručak, ručak i večera) u glavnom buffet restoranu, prigrisci i pića u odabranim barovima tijekom dana ili tijekom određenih sati, animacijski program, odabrana sportska ponuda za odrasle i djecu. Obvezno nošenje narukvice. Neke hotelske usluge zahtijevaju naknadu ili depozit, koji se vraća na kraju boravka. Alkoholna pića se poslužuju samo gostima starijim od 18 godina. Korištenje dodatnih usluga iz ponude ovisi o raspoloživosti. Detaljniji opis all inclusive-a gosti dobivaju po dolasku.

Sportska ponuda

Tenis, stolni tenis, odbojka na pijesku, mini golf, fitness, biljar, pikado, video igrice, kanu, razni vodeni sportovi. Neki sportovi zahtijevaju predrezervaciju ili nadoplatu. Neki sportovi dostupni su isključivo za vrijeme ljetne sezone.

Ponuda za djecu

Dječji mini klub (5 – 12 godina), mini disco i dječji bazen.

Turistička agencija Sunčani odmor
Ulica Lavoslava Ružičke 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 555 2130
E-mail:
Web: http://www.suncaniodmor.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
SUNČANI ODMOR d.o.o.
Ulica Lavoslava Ružičke 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate