Dubrovnik, Štikovica - posjetite naš celebrity grad, zavalite se u luksuzni bazen na krovu hotela i uživajte u terminu po izboru tijekom CIJELE SEZONE

4 ili 8 dana s doručkom za dvoje u Hotelu Villa Paradiso udaljenom od privatne hotelske plaže samo 50m od 3.000 kn!

Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 55
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 18
3 zvjezdice: 11
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 7
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 2
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 3
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 4
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 5
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 6
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 7
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 8
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 9
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 10
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 11
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 12
Dubrovnik, Štikovica - 4 ili 8 dana s doručkom za dvoje - slika 13
-62%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    3 ili 7 noćenja s buffet doručkom za dvije osobe u sobi s balkonom i pogledom na park ili more (ovisno o raspoloživosti) u Hotelu Villa Paradiso 2 u mjestu Štikovica nadomak Dubrovnika
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 3 noćenja s doručkom za dvoje za 3.000 kn
    - 7 noćenja s doručkom za dvoje za 7.000 kn
  • Hotel ima vlastitu plažu, udaljena je oko 50m
  • Rok iskoristivosti: 31.8.2017.
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Besplatan parking i WiFi
  • Jedno dijete do 3 god gratis smještaj - u krevetu s roditeljima
  • Redovne cijene i pogodnosti za djecu pogledajte na CJENIKU
  • Popusti za djecu navedeni na linku cjenika se odnose na redovne cijene
  • Check in: od 14h; Check out: do 11h
  • Prije kupovine potrebno provjeriti raspoloživost termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko niste došli na rezervirali termin, a isti niste otkazali 48h ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrdu nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš Facebook
Villa Paradiso - raj na zemlji

"Villa Paradiso 2" je moderni novoizgrađeni hotel u jednoj od najljepših uvala na dalmatinskoj obali. Nalazi se u mjestu Štikovica, između naselja Lozica i Zaton. Hotel je samo 9 km udaljen od Starog grada Dubrovnika i to ga čini savršenim izborom za odmor i razgledavanje okolnih zanimljivosti.

Dodatna atrakcija ovog hotela je bazen s ležaljkama i suncobranima, koji se nalazi na krovu hotela s prekrasnim pogledom na uvalu Zatona.

zaton

Hotel se nalazi neposredno ispod glavne ceste, koja vodi prema Dubrovniku. Sa svojim parkingom te panoramskim liftom od ceste do parkinga i recepcije, hotel je vrlo pristupačan. Hotel ima 5 katova i 50 soba. Sve sobe su s pogledom na more, na uvalu Zaton i okolne otoke. Sve sobe su opremljene s modernim namještajem, tušem i WC-om, SAT TV, Wi-Fi internetom, klima uređajem i balkonom.

Hotel ima vlastitu plažu (betoniranu) koja se nalaze cca 50 metara od hotela i dostupna je stepenicama. Smještaj je vrlo dobro povezan s lokalnim autobusima sa starog grada Dubrovnika. Hotel ima vlastiti autobus koji također može odvesti goste do starog grada i vratiti ih natrag (cijena je 4,00 € po osobi u jednom smjeru).

Hotel Villa Paradiso 2 4*
Štikovica, Zaton, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 00385 20 696 987
E-mail:
Web: http://www.dubrovnikparadiso.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
MISTRAL d. o. o.
Gajevo Šetalište 18, Crikvenica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 55
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 18
3 zvjezdice: 11
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 7

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata