GOLD CLASS·PUTOVANJA
- stvorena za tebe -

Alfir resort 4* - proljetni odmor na Korčuli uz 2 noćenja s polupansionom za 2 odraslih
+ GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina uz korištenje Wellness & Spa zone

Savršeno mjesto za bijeg od svakodnevnog stresa + popusti na tretmane wellnessa i konzumaciju hrane i pića, 16.5. - 13.6.

Alfir resort 4* na Korčuli - 2 noćenja s polupansionom za 2 odraslih + GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina


    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Korčula, Alfir resort 4*
Korčula, Alfir resort 4* - slika 2
Korčula, Alfir resort 4* - slika 3
Korčula, Alfir resort 4* - slika 4
Korčula, Alfir resort 4* - slika 5
Korčula, Alfir resort 4* - slika 6
Korčula, Alfir resort 4* - slika 7
Korčula, Alfir resort 4* - slika 8
Korčula, Alfir resort 4* - slika 9
Korčula, Alfir resort 4* - slika 10
Korčula, Alfir resort 4* - slika 11
Korčula, Alfir resort 4* - slika 12
Korčula, Alfir resort 4* - slika 13
Korčula, Alfir resort 4* - slika 14
Korčula, Alfir resort 4* - slika 15
Korčula, Alfir resort 4* - slika 16
Korčula, Alfir resort 4* - slika 17
Korčula, Alfir resort 4* - slika 18
Korčula, Alfir resort 4* - slika 19
Korčula, Alfir resort 4* - slika 20
Korčula, Alfir resort 4* - slika 21
Korčula, Alfir resort 4* - slika 22
Korčula, Alfir resort 4* - slika 23
Korčula, Alfir resort 4* - slika 24
Korčula, Alfir resort 4* - slika 25
Korčula, Alfir resort 4* - slika 26
Korčula, Alfir resort 4* - slika 27
Korčula, Alfir resort 4* - slika 28
Korčula, Alfir resort 4* - slika 29
Korčula, Alfir resort 4* - slika 30
Korčula, Alfir resort 4* - slika 31
Korčula, Alfir resort 4* - slika 32
Korčula, Alfir resort 4* - slika 33
Korčula, Alfir resort 4* - slika 34
Korčula, Alfir resort 4* - slika 35
Korčula, Alfir resort 4* - slika 36
Korčula, Alfir resort 4* - slika 37

Alfir resort 4* - proljetni odmor na Korčuli uz 2 noćenja s polupansionom za 2 odraslih
+ GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina uz korištenje Wellness & Spa zone

Savršeno mjesto za bijeg od svakodnevnog stresa + popusti na tretmane wellnessa i konzumaciju hrane i pića, 16.5. - 13.6.

Alfir resort 4* na Korčuli - 2 noćenja s polupansionom za 2 odraslih + GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina

  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 odrasle osobe + GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina u sobi po izboru u Alfir resortu 4*
    - korištenje Wellness & SPA sadržaja
    - piće dobrodošlice u lobby baru hotela na dan dolaska
    - poklon iznenađenja: boca vode i svježe voće u sobi na dan dolaska
    - smještaj u sobi više kategorije sukladno raspoloživosti
    - rana prijava i kasna odjava, sukladno raspoloživosti (potvrda na recepciji)
    - besplatan Wi-Fi i jedno parkirno mjesto (sukladno raspoloživosti)
  • Dodatne pogodnosti:
    - 10% popusta na tretmane u Wellness & SPA centru hotela, uz prethodnu rezervaciju termina na recepciji
    - 10% popusta na konzumacije hrane i pića na svim punktovima u hotelu
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj usluzi uključen je GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina na pomoćnom ležaju
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Standard dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem, u terminu 16. - 30.5. za 210 €
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem, balkonom i pogledom na more, u terminu 16. - 30.5. za 270 €
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Standard dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem, u terminu 30.5. - 13.6. za 270 €
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem, balkonom i pogledom na more, u terminu 30.5. - 13.6. za 340 €
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima 2025.
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Ako dobijete odgovor da je smještaj raspoloživ, potrebno je kupiti ponudu i poslati potvrdu do roka određenog s njihove strane, a kontakt dobijete na potvrdi/računu
  • U wellness i spa zoni hotela pronaći ćete savršeno mjesto za opuštanje i regeneraciju. Gosti mogu uživati u finskoj sauni, gdje toplina pomaže u oslobađanju od stresa i napetosti. Uživajte u raznovrsnim tretmanima, opuštajućim masažama i termalnim sadržajima koji su osmišljeni za vaš mir i regeneraciju. Za one koji žele dodatnu razinu relaksacije, dostupna je i turska kupelj, poznata po svojim blagotvornim učincima na kožu i dišne puteve
  • Vanjski bazen hotela Alfir savršen je za osvježavajući bijeg od vrućih dana, a terasa za sunčanje s ležaljkama i suncobranima pruža idealno mjesto za odmor
  • Opremljenost soba : 32 m2, osnovni ležaj (180 x 200 cm), pomoćni ležaj u obliku dvosjeda (160 x 200 cm), kupaonica s walk-in tušem, kozmetičkim ogledalom, sušilom za kosu te luksuznom kozmetikom, kućni ogrtači, papuče, klima uređaj, LED televizor sa satelitskim programima, mini bar, sef, kuhalo za vodu ili aparat za kavu, WiFi. Dječji krevetić je dostupan na zahtjev
    Maksimalni kapacitet soba je 4 odrasle osobe (2 odrasle osobe na bračnom krevetu + 2 odrasle osobe ili 2 djece na pomoćnom ležaju)
  • GRATIS paket za 2 djece do 11,99 godina na pomoćnom ležaju
  • Moguća nadoplata: osoba starija od 12 godina na pomoćnom ležaju u:
    - Standard dvokrevetnoj sobi: 31,50 €/dan za termin 16. - 30.5. i 40,50 €/dan za termin 30.5. - 13.6.
    - Superior dvokrevetnoj sobi s pogledom na more: 40,50 €/dan za termin 16. - 30.5. i 51 €/dan za termin 30.5. - 13.6.
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba
    - odrasli: 1,90 €/osoba/dan
    - djeca 12 - 18 godina plaćaju 50%
    - djeca do 12 godina besplatno
  • Check in: 15 h
    Check out: 11 h
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 4 dana prije rezerviranog dolaska (do 14h) u suprotnom se kupon smatra iskorištenim i daljnje korištenje kupona nije moguće
  • Preko portala kupujete rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Klikni za provjeru termina

Alfir resort 4*
Prižba 7, Blato, otok Korčula, Hrvatska

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate