GOLD CLASS·PUTOVANJA
- stvorena za tebe -

Doživite romantično jesensko jutro u Opatiji uz 1 ili više noćenja s polupansionom
za dvoje + GRATIS za 1 dijete do 5,99 godina, ulaz u casino u Hotelu Paris 4*

Uz kupnju 2 kupona besplatan ulaz u Spa oazu! Korištenje od 15.10. - 29.11.

Romantično jesensko jutro u Opatiji - 1 ili više noćenja s polupansionom za 2 + gratis 1 dijete do 5,99

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 64
5 zvjezdica: 44
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (27) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
+
Hotel Paris 4*, Opatija
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 2
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 3
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 4
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 5
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 6
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 7
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 8
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 9
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 10
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 11
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 12
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 13
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 14
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 15
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 16
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 17
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 18
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 19
Hotel Paris 4*, Opatija - slika 20

Doživite romantično jesensko jutro u Opatiji uz 1 ili više noćenja s polupansionom
za dvoje + GRATIS za 1 dijete do 5,99 godina, ulaz u casino u Hotelu Paris 4*

Uz kupnju 2 kupona besplatan ulaz u Spa oazu! Korištenje od 15.10. - 29.11.

Romantično jesensko jutro u Opatiji - 1 ili više noćenja s polupansionom za 2 + gratis 1 dijete do 5,99

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 64
5 zvjezdica: 44
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (27) »
  • Ponuda uključuje:
    - 1 noćenje s polupansionom (bogati buffet doručak i buffet večera) za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 5,99 godina u Standard dvokrevetnoj sobi u Hotelu Paris 4*
    - ulaz u casino
    - besplatan WiFi
  • Korištenje u terminu:
    15.10. - 29.11.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Dodatna pogodnost:
    - uz 2 kupljena kupona za dva noćenja u nizu: 1 x besplatan ulaz u Spa oazu tijekom boravka
  • Spa ulaz uključuje korištenje finske saune, infracrvene saune, tople klupe i whirpoola u trajanju 90 minuta po osobi. S obzirom na ograničen kapacitet, rezervacija korištenja spa oaze je obavezna i vrši se na recepciji hotela prilikom prijave. Dodatni termini se plaćaju direktno u hotelu
  • Gratis paket za jedno dijete do 5,99 godina u krevetu s roditeljima
  • U srcu Opatije, okružen velebnim austrougarskim građevinama i prekrasno uređenim parkom Angiolina, na idealnoj lokaciji samo nekoliko koraka od mora i poznate šetnice Lungomare, Hotel Paris oduševit će Vas u svakom pogledu!
  • Novorenovirani moderan hotel smješten je u centru Opatije, nekoliko koraka od najpoznatijeg parka Angiolina te u blizini mora i čuvene šetnice Lungomare koja običnu šetnju pretvara u poseban doživljaj. U blizini ćete pronaći i brojne šljunčane plaže, pješačke staze i kulturne znamenitosti
  • Kutak za djecu sadrži: hodalicu za bebe, podlogu za bebe, tobogan, kuhinjicu, guralice, pribor za crtanje
  • Moguće nadoplate: (plaćanje u hotelu, dodatni ležaj moguć samo u superior sobama)
    - dijete do 11,99 godina na pomoćnom ležaju (sofa): 25 €/noć
    - odrasla osoba 12+ godina na pomoćnom ležaju: 40 €/noć
    - doplata za Superior sobu: 10 € osoba/dan
    - korištenje SPA oaze - sauna, whirlpool i topla klupa ( uz prethodnu rezervaciju) u trajanju 90 min: 15 €/osoba
    - parking (sukladno raspoloživosti, bez mogućnosti rezervacije): vanjski parking 15 € po noćenju, garaža: 20 € po noćenju
  • Standard dvokrevetna soba: 20 m2, opremljena je bračnim krevetom (160 x 200), satelitskim TV-om, minibarom, tepihom, radnim stolom,vlastitom kupaonicom s walk-in tušem te sušilom za kosu. Gostima su na raspolaganju i sef, telefon, besplatni Wi-Fi, besplatni toaletni pribor i usluga buđenja
  • Kućni ljubimci (mali psi do 10 kg): 20 € ljubimac/noć
  • Boravišna pristojba: 1,50 € osoba/dan
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 11 h
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost smještaja na 051 210 540 ili [email protected] te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 72 h ranije
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih te tako produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu Hotela Paris 4*
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Paris 4*
Ulica Vladimira Nazora 1, Opatija, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 210 540
E-mail:
Web: https://hotel-paris.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
PALISADA d.o.o.
Vladimira Nazora 1, Opatija

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata