Hotel Cvita 4* - pravi hedonizam uz 2 noćenja za 2 osobe s gourmet
doručkom i dvije večere u 3 SLIJEDA po izboru Chefa + wellness

Dijete do 5,99 god. gratis, besplatan upgrade u sobu sa balkonom, korištenje do 24.12., posjetite i gradski advent!

Hotel Cvita 4* - 2 noćenja za dvoje s gourmet doručkom, 2 večere u 3 SLIJEDA i wellness + dijete gratis

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Hotel Cvita 4*, Split
Hotel Cvita 4*, Split - slika 2
Hotel Cvita 4*, Split - slika 3
Hotel Cvita 4*, Split - slika 4
Hotel Cvita 4*, Split - slika 5
Hotel Cvita 4*, Split - slika 6
Hotel Cvita 4*, Split - slika 7
Hotel Cvita 4*, Split - slika 8
Hotel Cvita 4*, Split - slika 9
Hotel Cvita 4*, Split - slika 10
Hotel Cvita 4*, Split - slika 11
Hotel Cvita 4*, Split - slika 12
Hotel Cvita 4*, Split - slika 13
Hotel Cvita 4*, Split - slika 14
Hotel Cvita 4*, Split - slika 15
Hotel Cvita 4*, Split - slika 16
Hotel Cvita 4*, Split - slika 17
Hotel Cvita 4*, Split - slika 18
Hotel Cvita 4*, Split - slika 19
Hotel Cvita 4*, Split - slika 20
Hotel Cvita 4*, Split - slika 21
Hotel Cvita 4*, Split - slika 22
Hotel Cvita 4*, Split - slika 23
Hotel Cvita 4*, Split - slika 24
Hotel Cvita 4*, Split - slika 25

Hotel Cvita 4* - pravi hedonizam uz 2 noćenja za 2 osobe s gourmet
doručkom i dvije večere u 3 SLIJEDA po izboru Chefa + wellness

Dijete do 5,99 god. gratis, besplatan upgrade u sobu sa balkonom, korištenje do 24.12., posjetite i gradski advent!

Hotel Cvita 4* - 2 noćenja za dvoje s gourmet doručkom, 2 večere u 3 SLIJEDA i wellness + dijete gratis

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s gourmet doručkom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 5,99 godina u Superior sobi u Hotelu Cvita 4*
    - 2x večeru u 3 slijeda po izboru Chefa
    - korištenje wellness sadržaja za vrijeme boravka (unutarnji grijani bazen, sauna, gym)
    - besplatan upgrade u sobu sa balkonom (prema raspoloživosti)
    - rana prijava i kasna odjava (prema raspoloživosti)
    - besplatan WiFi i parking (prema raspoloživosti)
  • Dodatna pogodnost:
    - 15% popusta u restoranu
  • Rok iskoristivosti: 24.12.2022.
  • Ne propustite uživati i u čarima adventa koji ove godine u Splitu počinje 22.11.
  • Gratis paket za 1 dijete do 5,99 godina
  • Moguće nadoplate:
    - 1 dijete do 14,99 godina na pomoćnom ležaju: 26,41 €/noć (199 kn/noć)
    - dodatno noćenje: 86,27 €/noć (650 kn/noć)
  • Superior soba sastoji se od prostranog bračnog kreveta s mogućnošću dodatnog kreveta. Soba je opremljena klima uređajem, mini barom, sefom, TV ravnog ekrana, radijem i telefonom
  • Hotel Cvita 4* novoizgrađeni je obiteljski hotel smješten na južnim padinama Marjana, okružen gustom borovom šumom i ima prekrasan pogled na jug prema otvorenom moru
  • Udaljenost od mora: 600 m
    Udaljenost od centra Splita: oko 3,5km
  • Boravišna pristojba
    - odrasli:1,33 € (10 kn) osoba/dan
    - djeca do 11,99 godina ne plaćaju
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 11 h
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost smještaja na [email protected] ili 099 4489 910 te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice.
    Ukoliko preko portala platite cjelokupan iznos ponude ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom.
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama (Maestro, Mastercard, Visa, Amex i Diners)
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih te tako produžiti boravak
    Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu Hotela Cvita 4*
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Cvita 4*
Antuna Mihanovića 42F, Split, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 21 549 731 , 099 44 899 10
E-mail:
Web: https://hotelcvita.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
PLITVICE ĐOGAŠ d.o.o. Hotel Cvita 4*
Pod Kosom 40, Split

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata