Hotel La Luna 4*, PAG - proljetni obiteljski odmor uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2
odraslih i do 3 djece uz korištenje bazena, fitnessa i jacuzzija te dječjih sadržaja

Kids club, Playstation konzole, napuhanci i trampolin + popust na tretmane u Wellness & SPA centru, 26.4. - 30.5.

Hotel La Luna 4*, PAG - proljetni obiteljski odmor uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 odraslih i do 3 djece uz bazen

Pogledaj iskustva drugih (2) »

    		
				    		
	            
+
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 2
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 3
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 4
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 5
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 6
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 7
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 8
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 9
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 10
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 11
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 12
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 13
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 14
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 15
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 16
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 17
Hotel La Luna 4*, ALL INCLUSIVE, PAG - slika 18

Hotel La Luna 4*, PAG - proljetni obiteljski odmor uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2
odraslih i do 3 djece uz korištenje bazena, fitnessa i jacuzzija te dječjih sadržaja

Kids club, Playstation konzole, napuhanci i trampolin + popust na tretmane u Wellness & SPA centru, 26.4. - 30.5.

Hotel La Luna 4*, PAG - proljetni obiteljski odmor uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 odraslih i do 3 djece uz bazen

Pogledaj iskustva drugih (2) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom ležaju i 1 dijete do 4,99 godina u krevetu s roditeljima u Standard sobi ili za 2 osobe + gratis paket za 2 djece do 11,99 god na pomoćnom ležaju i 1 dijete do 4,99 god u krevetu s roditeljima u Obiteljskoj sobi u Hotelu La Luna 4*
    - smještaj u sobi više kategorije sukladno raspoloživosti
    - rani check-in i kasni check-out sukladno raspoloživosti (potvrda na recepciji hotela)
    - korištenje dječjih zabavnih sadržaja: Kids club, Playstation konzole (sukladno raspoloživosti), Gumeni grad (napuhanac) i Trampolini
    - korištenje unutarnjeg bazena, jacuzzija i fitnessa
    - besplatan Wi-Fi
    - jedno parkirno mjesto (sukladno raspoloživosti)
  • Dodatne pogodnosti:
    - 15% popusta na tretmane u Wellness & SPA centru
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe u Standard sobi za 219 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 4,99 god. u krevetu s roditeljima i 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom ležaju
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe u Obiteljskoj sobi za 289 € U uslugu je uključen gratis paket za 2 djece do 11,99 god. na pomoćnom ležaju i 1 dijete do 4,99 god u krevetu s roditeljima
  • Korištenje u terminu: 26.4. - 30.5.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Zauzeti termini:
    - sve sobe: 18.5., 24.5. - 25.5.
    - obiteljska soba: 10.5. - 11.5.
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Ako dobijete odgovor da je smještaj raspoloživ, potrebno je kupiti ponudu i poslati potvrdu do roka određenog s njihove strane, a kontakt dobijete na potvrdi/računu
  • ALL INCLUSIVE usluga uključuje: buffet doručak, ručak i večera, grickalice na mini švedskom stolu, svi sokovi, topli napitci, voda, lokalna alkoholna pića (pivo, vino) u neograničenim količinama (samoposluživanje)
  • Hotel La Luna 4* moderan je i komforan hotel, na obali mora, koji se nalazi u Jakišnici, malenom ribarskom naselju na sjeverozapadnom dijelu otoka Paga. Udaljen je 15 km od najbližeg grada Novalje i 19 km od nadaleko poznate plaže Zrće. Također, 86 km je udaljen od najbliže zračne luke u Zadru
  • Opremljenost standard sobe: oko 23 m2, king size bračni krevet, klima, mini bar, kupaonica s kadom, SAT TV, WiFi, strana park
  • Opremljenost Obiteljske sobe: oko 32 m2, pogled na park, bračni krevet i krevet na razvlačenje, klima, mini bar, kupaonica s kadom, SAT TV, WiFi
  • Moguće nadoplate (samo uz opciju Standard sobe):
    - soba s balkonom (na upit): 10 €/dan, plaćanje na recepciji
    - soba s pogledom na more (na upit): 10 €/dan (plaćanje na recepciji)
  • Boravišna pristojba
    - odrasli: 1,33 € osoba/dan
    - djeca 12 - 17,99: 50% iznosa
    - djeca do 12 godina ne plaćaju
  • Smještaj nema uvjete za kućne ljubimce
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Posjetite Facebook stranicu hotela
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 4 dana prije rezerviranog dolaska (do 14 h). U suprotnom se ponuda smatra iskorištenim i daljnje korištenje ponude nije moguće
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel La Luna 4*
Jakišnica 289A, Lun, Hrvatska

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate