Krk - provedite savršeni kraj ljeta u Hotelu Dražica 3* uz 2 noćenja s polupansionom
za 2 osobe uz korištenje vanjskih bazena od 877 kn!

1 dijete do 11,99 godina na dodatnom ležaju GRATIS ponuda, korištenje 18.9. - 11.10.

Krk - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Dražica 3* od 877 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 21
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (16) »

    		
				    		
	            
Hotel Dražica 3* -27% Krk
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 2
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 3
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 4
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 5
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 6
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 7
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 8
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 9
Hotel Dražica 3* -27% Krk - slika 10
-27%

Krk - provedite savršeni kraj ljeta u Hotelu Dražica 3* uz 2 noćenja s polupansionom
za 2 osobe uz korištenje vanjskih bazena od 877 kn!

1 dijete do 11,99 godina na dodatnom ležaju GRATIS ponuda, korištenje 18.9. - 11.10.

Krk - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Dražica 3* od 877 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 21
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (16) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja u dvokrevetnoj sobi (tip sobe dodjeljuje se sukladno raspoloživosti na dan dolaska) s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Dražica 3*
    - piće iz automata uz doručak i večeru
    - korištenje vanjskih bazena s ograničenim brojem ležaljki i suncobrana (ovisno o vremenskim prilikama)
    - besplatan WiFi i parking
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u terminu 18.9. - 25.9. za 975 kn
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u terminu 25.9. - 11.10. za 877 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • 1 dijete do 11,99 godina ima GRATIS ponuda (smještaj na pomoćnom ležaju)
  • Nadoplate za djecu:
    nadoplata za 2. dijete do 11,99 godina: 240 kn/ponuda (u terminu 18.9. - 25.9.) ili 220 kn/ponuda (u terminu 25.9. - 11.10.)
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 10 kn osoba/dan do 30.9.,
    7 kn osoba/dan od 1.10.
    - djeca 12 - 18 godina: 50% iznosa
    - djeca do 12 godina: ne plaćaju boravišnu pristojbu
  • Ekološka pristojba:
    - odrasli i djeca 12-18 godina: 1 kn osoba/dan
    - djeca do 12 godina: ne plaćaju ekološku pristojbu
  • Vrsta sobe i ležaja se dodjeljuje po dolasku u hotel
    Fotografije su samo ilustrativne i informativne prirode
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Udaljenost od centra Krka: 800 m
  • Hotel Dražica 3* smješten je uz samu plažu, ima dva vanjska bazena i aquagun. Gosti se redovno vraćaju u hotel zbog savršenog spoja luksuznog smještaja s direktnim pristupom plaži i bogate ponude za slobodne aktivnosti
  • Kućni ljubimci nisu dopušteni u hotelu
  • Rezervacija termina moguća je na upit, ovisno o smještajnoj raspoloživosti hotela
  • Prije kupnje obavezna provjera slobodnih termina te predrezervacija na e-mail info@hotelikrk.hr ili na tel. +385 (0)51 655 570 ili +385 (0)51 655 755. Ukoliko su u periodu valjanosti ponude pojedini datumi rasprodani, hotel zadržava pravo odbiti rezervaciju
  • Obavezna rezervacija putem e-maila uz broj kupljenih ponuda te kontakt podatke gostiju
  • Možete kupiti 5 ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti svoj boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Vrsta sobe i ležaja dodjeljuje se po dolasku u hotel. Navedene fotografije su samo ilustrativne i informativne prirode
  • Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 3 dana prije predviđenog dolaska do 14 h (prema raspoloživosti). U suprotnom se ponuda smatra iskorištenom
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu Hotela Krk
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Dražica 3*
Ružmarinska 6, Krk, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 655 570 , 051 655 755
E-mail:
Web: http://www.hotelikrk.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Hoteli Krk d.o.o.
Ružmarinska 6, Krk

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama