POREČ - istražite Zelena Resort i uživajte u očaravajućem
pogledu u Hotelu Gran Vista 3* Plava Laguna!

+ korištenje bazena, zona za igru za najmlađe

POREČ - istražite Zelena Resort i uživajte u očaravajućem pogledu u Hotelu Gran Vista 3* Plava Laguna!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (4) »

    		
				    		
	            
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 2
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 3
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 4
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 5
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 6
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 7
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 8
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 9
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 10
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 11
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 12
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 13
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 14
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 15
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 16
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 17
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 18
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 19
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 20
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 21
Poreč, Gran Vista 3* Plava Laguna - slika 22

POREČ - istražite Zelena Resort i uživajte u očaravajućem
pogledu u Hotelu Gran Vista 3* Plava Laguna!

+ korištenje bazena, zona za igru za najmlađe

POREČ - istražite Zelena Resort i uživajte u očaravajućem pogledu u Hotelu Gran Vista 3* Plava Laguna!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 1
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (4) »
  • Ponuda uključuje noćenje s polupansionom u Hotelu Gran Vista 3* Plava Laguna
  • Piće uz obroke uključeno je u terminu 25.5. - 27.9.2025.
  • Plaža: popločana, stjenovita, travnata i šljunčana, ležaljke i suncobrani (uz nadoplatu), tuševi, restorani i barovi
  • Hotelsko naselje sadrži suvenirnicu, sefove na recepciji (uz nadoplatu), restorane, barove, trgovine, sportski centar te parking: nadoplata 1,50 € automobil/dan
  • Animacijski program (26.5. - 29.8.2025., svakodnevno osim subote):
    - programi za djecu: Pepi club za djecu 4 - 12 godina u jutarnjim i popodnevnim terminima (kreativna radionica i razne igre, sport i sl.), dječji večernji programi
    - programi za odrasle: jutarnja gimnastika, sportski turniri: odbojka na pijesku, odbojka na pijesku, mini golf, nogomet, stolni tenis
    - večernji program: animacijski programi u centru Zelena Resorta
  • Boravišna pristojba uključena u cijene smještaja
  • Check in: od 14h
    Check out: do 10h
  • Kućni ljubimci nisu dozvoljeni
  • Što posjetiti u Poreču?
    - Eufrazijevu braziliku
    - Palaču Sinčić
    - Otok Sv. Nikola
  • Povezanost s gradom (učestalost tijekom sezone, uz nadoplatu):
    - turistički vlakić (svakih 30 min)
    - brod (svakih 60 min)
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 14 dana ranije za Posebne ponude ili 7 dana ranije za Standard ponude
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili debitnim i kreditnim karticama
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Gran Vista 3* smjestio se u samom središtu Zelena Resorta i poznat je po pogledu iz restorana koji ostavlja bez daha. Uz objed možete uživati u pogledu na more i horizont, a kasnije istraživati skrivena mjesta unutar okoline Resorta i uživati u nezaboravnim trenutcima.
 
Hotel se nalazi u samom središtu Zelena Resorta i okružen je sadržajima i terenima za uživanje u odbojci, nogometu ili raznim sportovima na vodi i plaži, kao i u drugim oblicima zabave Jedan od oblika zabave i odmora je i onaj na bazenu, a djeca osim u dječjem bazenu, vrijeme mogu provoditi i u zoni za igru unutar hotela što će vam omogućiti malo vremena za sebe.

Za sve ljubitelje trčanja Plava Laguna pripremila je zanimljivu trkačku turu koja je dostupna kroz SightRun mobilnu aplikaciju i započinje ispred hotela Molindrio Plava Laguna.

Za one kojima se sportske aktivnosti podrazumijevaju kao dijelom odmora unutar Resorta Zelena možete uživati u odbojci ili tenisu, windsurfingu, jahanju i mnogim drugim aktivnostima (uz nadoplatu) Uživanje možete podebljati i odabirom večere koji se poslužuje u prostorijama Hotela.
Cijeli resort je prava mala prirodna oaza, stoga ne čudi što se mogu pohvaliti i s međunarodnim priznanjem ''Plava zastava'' koja ide u prilog čistoći mora.




Hotel Gran Vista 3*
Zelena Laguna 13, Poreč, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 52 413 500
E-mail:
Web: https://www.plavalaguna.com/hr/hoteli/gran-vista/

Detalji o partnerovom sjedištu:
PLAVA LAGUNA d. d.
Rade Končara 12, Poreč

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
Željeni termin je trenutno zauzet, ali možeš ostaviti svoj e-mail i javit ćemo ti ako se oslobodi.
Traženi broj osoba i/ili termin nije privremeno dostupan, odaberite drugi termin ili nas kontaktirajte