RAB, San Marino Camping Resort 4* by Valamar - obiteljski odmor uz 2 noćenja
za 4 osobe i 2 djece do 11,99 god u Lopar Garden mobilnim kućicama

+ vrhunska ponuda restorana, obavezna nadoplata završnog čišćenja, 15.9. - 29.9.

RAB, San Marino Camping Resort 4* by Valamar - 2 noćenja za do 4 osobe i dvoje djece do 11,99 godina u mobilnim kućicama

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 47
5 zvjezdica: 41
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (21) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
+
RAB, San Marino Camping Resort 4*
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 2
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 3
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 4
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 5
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 6
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 7
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 8
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 9
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 10
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 11
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 12
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 13
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 14
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 15
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 16
RAB, San Marino Camping Resort 4* - slika 17

RAB, San Marino Camping Resort 4* by Valamar - obiteljski odmor uz 2 noćenja
za 4 osobe i 2 djece do 11,99 god u Lopar Garden mobilnim kućicama

+ vrhunska ponuda restorana, obavezna nadoplata završnog čišćenja, 15.9. - 29.9.

RAB, San Marino Camping Resort 4* by Valamar - 2 noćenja za do 4 osobe i dvoje djece do 11,99 godina u mobilnim kućicama

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 47
5 zvjezdica: 41
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (21) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja za do 4 odrasle osobe i 2 djece do 11,99 godina u Lopar Garden Home za 4+2 kamping kućici u San Marino Camping Resortu 4*
    - trošak plina, vode i struje
    - parking
  • Korištenje u terminu: 15.9. - 29.9.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Obvezna nadoplata:
    - završno čišćenje i početni set posteljine te 2 ručnika po osobi: 37 €
  • Kućni ljubimci: (uz prethodnu najavu)
    - nadoplata: 10 € ljubimac/dan
    - naknada za završno čišćenje u slučaju kada u kamping kućici boravi kućni ljubimac iznosi: 53 €
  • San Marino Resort 4* smješten je na poluotoku Loparu tik uz veličanstvenu pješčanu Rajsku plažu dugu 1,5 km. Resort pruža idiličan ambijent za kampiranje s obitelji u udobnim camping homeovima
  • U resortu vas još očekuju brojni restorani i barovi za raznolike gourmet doživljaje u neodoljivom mediteranskom ambijentu. Uživajte u toploj i gostoljubivoj atmosferi glavnog restorana, brojnih buffeta i cocktail & lounge bara i restorana Pharos do raznolikih barova s voćem, sladoledima ili osvježavajućim pićima
  • Najveća atrakcija otoka Raba, čuvena pješčana Rajska plaža nalazi se tik do resorta te nudi iznimno širok izbor sadržaja za zabavu i opuštanje. Osim neizostavnih igri u pijesku i izrazito plitkom moru, djeci su na raspolaganju plutajući vodeni park na napuhavanje u moru, dječja igrališta, trampolin i druge ljetne zanimacije
  • Opremljenost Lopar Garden Home za 4+2: površina 34 m2 s terasom površine 20 m2, vrtni namještaj, dvije spavaće sobe - jedna s bračnim krevetom (160x200 cm), a druga s dva odvojena kreveta za po jednu osobu (80x190 cm), kupaonica s tušem i WC-om, dodatna kupaonica s tušem, blagovaonica s klupom za razvlačenje na kojoj mogu spavati dvije osobe, kuhinja: štednjak na plin i četiri ploče za kuhanje, mikrovalna pećnica, uređaj za kuhanje kave, hladnjak, satelitska televizija, klimatizacijski uređaj, vlastito parkiralište
  • Boravišna pristojba: (plaća se na licu mjesta)
    - odrasli: 1,90 €/osoba/dan
    - djeca od 12 do 17,99 godina: 50%
    - djeca do 11,99 godina ne plaćaju boravišnu
  • Check in: od 16 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine OBAVEZNO je provjeriti raspoloživost smještaja na 052 465 000 te nakon kupnje na portalu isti ODMAH rezervirati pozivom na 052 465 000 ili mailom na [email protected], uz navođenje šifre kupona prodajnom agentu
  • Hotelu je potrebno javiti podatke o valjanoj kreditnoj kartici (ista se neće teretiti već služi kao garancija rezervacije)
    U slučaju kasnog otkaza (manje od 48 h prije) ili nedolaska, smještajni objekt će teretiti vašu karticu za ostatak iznosa koji ste trebali platiti prilikom korištenja
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu Valamara
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

San Marino Camping Resort 4* by Valamar
Lopar 488, Rab, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 465 120
E-mail:
Web: https://www.valamar.com/hr/kamping-rab/san-marino-camping-resort

Detalji o partnerovom sjedištu:
IMPERIAL RIVIERA D.D.
Jurja Barakovića 2, Rab

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama