GOLD CLASS·PUTOVANJA
- stvorena za tebe -

Nova godina u Grand Hotelu Donat Superior 4* - proslavite najzabavniju noć u godini te
se odmorite uz 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe uz korištenje wellnessa i kasina

+ nadoplata za novogodišnju večeru, gratis paket za 1 dijete, korištenje od 29.12.2024. do 6.1.2025.

Nova godina u Grand Hotelu Donat Superior 4*- proslavite najzabavniju noć u godini uz 3 noćenja s polupansionom za dvoje

Pogledaj iskustva drugih (2) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Nova godina, Grand Donat Superior 4*
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 2
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 3
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 4
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 5
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 6
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 7
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 8
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 9
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 10
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 11
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 12
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 13
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 14
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 15
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 16
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 17
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 18
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 19
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 20
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 21
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 22
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 23
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 24
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 25
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 26
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 27
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 28
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 29
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 30
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 31
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 32
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 33
Nova godina, Grand Donat Superior 4* - slika 34

Nova godina u Grand Hotelu Donat Superior 4* - proslavite najzabavniju noć u godini te
se odmorite uz 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe uz korištenje wellnessa i kasina

+ nadoplata za novogodišnju večeru, gratis paket za 1 dijete, korištenje od 29.12.2024. do 6.1.2025.

Nova godina u Grand Hotelu Donat Superior 4*- proslavite najzabavniju noć u godini uz 3 noćenja s polupansionom za dvoje

Pogledaj iskustva drugih (2) »
  • Ponuda uključuje:
    - 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 1,99 godina u Classic sobi s balkonom, dvokrevetnoj sobi s balkonom ili Superior apartmanu u Grand Hotelu Donat Superior 4*
    - mogućnost pripreme dijetalne hrane
    - besplatan ulaz na unutarnji bazen hotela
    - besplatan ulaz u Svijet sauna (finska, turska, biljna, infra i bio sauna)
    - ogrtač, ručnik, plahta za saunu i hotelske papuče
    - besplatan ulaz u fitness centar
    - besplatan ulaz u Casino Fontana
    - besplatan wifi
    - besplatan parking ispred hotela
  • Klikom na "kupi" birate:U svaku od usluga uključen je GRATIS paket za 1 dijete do 1,99 godina
    - 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Classic sobi s balkonom za 588 €
    - 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe u dvokrevetnoj sobi s balkonom za
    618 €
    - 3 noćenja s polupansionom za 2 osobe u Superior apartmanu za 720 €
  • Korištenje u terminu:
    29.12.2024. - 6.1.2025.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Grand Hotel Donat Superior 4* je smješten u srcu Rogaške Slatine, mjestu najpoznatijem po prirodnoj mineralnoj vodi Donat koja je bogata magnezijem. U hotelu se nalazi najveći unutarnji bazen u Rogaškoj Slatini
  • Sobe su udobno uređene, klimatizirane, mini barom, sefom, SAT TV-om, sušilom za kosu, ogrtačem, papučama i internetskim priključkom
    U Classic dvokrevetnoj sobi nema mogućnosti pomoćnog ležaja
  • GRATIS paket za 1 dijete do 1,99 godina u krevetu s roditeljima
  • Mogući popusti za dodatne osobe:
    - dijete 2 - 4,99 godina u sobi na dodatnom ležaju: 50% popusta
    - dijete 5 - 9,99 godina u sobi s jednom odraslom osobom na osnovnom ležaju: 30% popusta
    - treća osoba u sobi na dodatnom ležaju (djeca starija od 10 godina i odrasli): 20% popusta
  • Moguće nadoplate:
    - soba s pogledom na park: 5 €/dan
    - ručak: 25 €/osoba
    - dječji krevetić: 10 eur/noć
    - kasni check out: 40 eura do 18 sati (po dogovoru s recepcijom, ovisno o raspoloživosti)
    - dodatna noć u Classic sobi s balkonom: 196 €
    - dodatna noć u dvokrevetnoj sobi s balkonom: 206 €
    - dodatna noć u Superior apartmanu: 240 €
  • Nadoplata za Novogodišnju večeru uz živu glazbu:
    - odrasli: 115 €/osoba
    - djeca 6 - 11,99 godina: 50 €/osoba
    - djeca 2 - 5,99 godina: 40 €/osoba
  • Pogledajte video turu hotela
  • Više o hotelskim uslugama pročitajte OVDJE
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 3 €/dan
    - djeca 7 - 11,99 godina: 1,50 €/dan
    - djeca do 6,99 godina: ne plaćaju
    Jednokratna prijava: 2 €/osoba starija od 14 godina
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Prije kupovine obavezno je provjeriti raspoloživost smještaja na broj +386 (0)3 811 3000 ili email [email protected] te nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 72h ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Grand hotel Donat Superior 4*
Zdraviliški trg 10, Rogaška Slatina, Slovenija

Kontakt podaci
Telefon: +386 (0)3 811 3000
E-mail:
Web: http://ghdonat.com/en/home-en/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTELI IN TURIZEM ROGAŠKA d.o.o.
Zdraviliški trg 10, Rogaška Slatina

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata