GOLD CLASS·PUTOVANJA
- stvorena za tebe -

Wellness i spa opuštanje u Hotelu Monti 4* - 2 ili 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina uz korištenje bazena, sauna, jacuzzija, slane sobe itd.

+ 20% popusta na cijene ski karata, korištenje do 28.2.

Wellness i spa opuštanje u Hotelu Monti 4* - 2 ili 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina


    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 2
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 3
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 4
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 5
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 6
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 7
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 8
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 9
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 10
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 11
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 12
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 13
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 14
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 15
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 16
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 17
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 18
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 19
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 20
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 21
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 22
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 23
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 24
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 25
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 26
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 27
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 28
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 29
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 30
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 31
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 32
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 33
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 34
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 35
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 36
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 37
Hotel Monti 4*, Spa & Wellness - slika 38

Wellness i spa opuštanje u Hotelu Monti 4* - 2 ili 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina uz korištenje bazena, sauna, jacuzzija, slane sobe itd.

+ 20% popusta na cijene ski karata, korištenje do 28.2.

Wellness i spa opuštanje u Hotelu Monti 4* - 2 ili 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina

  • Ponuda uključuje:
    - 2 ili 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina u dvokrevetnoj Delux sobi u Hotelu Monti 4*
    - korištenje Wellness & Spa Centra
    - korištenje Six Sence Spa
    - korištenje fitness centra
    - korištenje vanjske dječje igraonice
    - rani check in i kasni check out (ovisno o raspoloživosti)
    - besplatan Wi-Fi
  • Dodatne pogodnosti:
    - popust 20% na cijene ski karata
  • Klikom na kupi birate:
    - 2 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina za 197 €
    - 4 noćenja s doručkom za 2 odrasle osobe i 1 dijete do 5,99 godina za 368 €
  • Rok iskoristivosti: 28.2.2025.
  • Hotel Monti, Spa & Wellness nalazi u srcu olimpijske planine Igman, u dolini Velikog Polja, samo dvadesetak kilometara južno od prijestolnice Sarajeva. Vrlo jednostavno možete doći do ove destinacije koristeći dobru cestovnu mrežu iz Sarajeva, ili avionom do Sarajevskog aerodroma
  • Luksuzni Six Sense Spa nudi 1,200 m2 spa prostora, unutarnji bazen koji se zagrijava, tursku kupelj, 3 vrste sauna, slanu sobu, hladnu sobu, Kneipp kupku i jacuzzi
  • Novi zimski park se nalazi u sklopu hotela. Među sadržajima koje ovaj park nudi su ski lift, eskalator i skijalište za one najmlađe i početnike, tubing staza, također tu je i snježni vrtuljak/carousel koji će im priuštiti smijeh i radost dok se vrte u magičnom planinskom okruženju
  • Opremljenost Delux sobe: 25 - 36 m2, bračni ili odvojeni kreveti, kupaonica sa walk in tušem, sef veličine laptopa, pribor za kavu i čaj, aparat za kavu, minibar, balkon, radni stol, TV ravnog ekrana, prostor za sjedenje, kontrola klime, besplatan Wi-Fi
  • Moguće nadoplate:
    - dijete od 6 do 11,99 godina: 15 €/dan
    - dijete 12+ ili treća odasla osoba: 30 €/noć
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba i osiguranje: 2,05 €/osoba/noć
  • Check in: od 14:00 h
    Check out: do 11:00 h
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživosti željenog termina na [email protected] ili 00 387 33 744 700. A nakon kupovine termin i potvrditi s partnerom
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 2 dana ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook i Instagram stranice hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge.
    U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
    U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti.
    U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Monti 4*, Spa&Wellness
Veliko polje bb, Igman, Bosna i Hercegovina

Kontakt podaci
Telefon: 00 387 33 744 700
E-mail:
Web: https://monti.ba/ba/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
Hotel Monti 4*
ul. Veliko Polje bb (Igman), Sarajevo, BiH

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate