Ples na svili - povećajte snagu i fleksibilnost spojem plesa i gimnastike uz mjesec dana treninga za početnike u centru grada za 179 kn!

Uz stručne trenerice s 20 godina iskustva za kratko vrijeme izvodit ćete zanimljive zračne akrobacije :)

Ples na svili - mjesec dana treninga za početnike u centru grada za 179 kn!


    		
				    		
	            
Ples na svili, 1 mjesec -40% Centar
Ples na svili, 1 mjesec -40% Centar - slika 2
Ples na svili, 1 mjesec -40% Centar - slika 3
Ples na svili, 1 mjesec -40% Centar - slika 4
Ples na svili, 1 mjesec -40% Centar - slika 5
-40%

Ples na svili - povećajte snagu i fleksibilnost spojem plesa i gimnastike uz mjesec dana treninga za početnike u centru grada za 179 kn!

Uz stručne trenerice s 20 godina iskustva za kratko vrijeme izvodit ćete zanimljive zračne akrobacije :)

Ples na svili - mjesec dana treninga za početnike u centru grada za 179 kn!

  • Ponuda uključuje:
    ples (akrobaciju) na svili - mjesec dana treninga za početnike u organizaciji s.VILA
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Treninzi se održavaju utorkom i četvrtkom od 20:30 do 22:00h na adresi Trg Republike Hrvatske 10, Centar
  • S treninzima je potrebno započeti najkasnije do roka iskoristivosti: 31.1.2020.
  • Ponuda je namijenjena za žene i muškarce
  • Minimalna dob: 15 god.
  • Ples na svili je zračna akrobacija novog cirkusa. Spoj je plesa i gimnastike, a odvija se na dvije okomito postavljene trake materijala. Razvija cijelo tijelo i neizmjerno je zabavna i zarazna! :)
  • Trening se sastoji od 3 dijela: prvi dio je osvještavanje vlastitog tijela (zagrijavanje i osnove motorike potrebne za ovladavanje zračnom akrobacijom), drugi se dio odvija u zraku, na tkanini (uče se vještina, figure i razvija vlastiti umjetnički izraz), treći dio je istezanje kako bi se smanjila bol u mišićima
  • Trenerice: Nikolina Komljenović i Virna
  • Nikolina Komljenović jedna je od prvih izvođačica plesa na svili u regiji. Ovom umjetnošću bavi se već 20 godina, a podučava od 2008. Gostovala je sa svojim projektima i vodila radionice diljem cijelog svijeta, od Kine, Palestine, Jordana, Alžira i Nigerije do Njemačke, Belgije, Francuske, Poljske, Grčke te cijele ex-yu regije
  • Virna je od malih nogu pokazivala strast prema gimnastici, akrobacijama i cirkuskim vještinama. Već u vrtiću i kroz osnovnu školu trenirala je gimnastiku u zagrebačkom klubu Sokol. Po završetku srednje škole počela se baviti plesom na svili i u tome pronašla svoju strast. Kad god ima priliku vježba i isprobava ostale akrobatske vještine poput acro joge, letećeg trapeza, ringa, hoda na žici i sve ostalo za što joj se pruži prilika, obožava plesati na svili i jedva čeka da tu strast prenese na nove naraštaje
  • Nakon kupovine potrebno je kontaktirati trenerice kako biste rezervirali mjesto u grupi i dobili sve potrebne informacije
  • Dolazak se smatra iskorištenim ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Ekscena
Trg Republike Hrvatske 10, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8755 778 (Nikolina) , 097 7818 214 (Virna)
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/ekscena/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Eksperimentalna slobodna scena
Makančeva 13, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama