Uklanjanje proširenih kapilara nogu - odlični rezultati uz pouzdanu tehniku sklerozacije u Poliklinici Marija za 590 kn!

Pojava proširenih kapilara početni je stadij venske bolesti i zato reagirajte na vrijeme!

Uklanjanje proširenih kapilara nogu uz bezbolnu i trajnu tehniku sklerozacije za 590 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Uklanjanje proširenih kapilara nogu uz bezbolnu i trajnu tehniku sklerozacije za 590 kn!
Uklanjanje proširenih kapilara nogu uz bezbolnu i trajnu tehniku sklerozacije za 590 kn! - slika 9
Uklanjanje proširenih kapilara nogu uz bezbolnu i trajnu tehniku sklerozacije za 590 kn! - slika 9
Uklanjanje proširenih kapilara nogu uz bezbolnu i trajnu tehniku sklerozacije za 590 kn! - slika 9
-40%
990kn
590kn
Cijena uključuje PDV
990kn
590kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    uklanjanje kapilara na nogama tehnikom sklerozacije (4 ml sklerozansa) u Poliklinici Marija
  • Sklerozacija je klasična tehnika kojom se u kapilaru uštrcava sklerozantno sredstvo; kapilara se sljepljuje i vremenom nestaje
  • Sklerozans se aplicira putem posebnih iglica, a za pomoć u detekciji i preciznosti koristi se Veinlite tehnologija (posebno polarizirano svjetlo) kojom se liječniku olakšava da sredstvo aplicira u tzv. „kapilare hranilice“
  • Prije zahvata preporučuje se napraviti UZV Color Doppler nogu kako bi se utvrdilo stvarno stanje venskog sustava
  • Priprema za zahvat: preporučuje se da se područje ne depilira ili ne brije 3 dana prije postupka
    Koža treba biti čista, ne nanositi kreme, mlijeka ili losione za kožu
  • Prilikom aplikacije sklerozansa, pacijent može osjetiti peckanje
    Anestezija nije potrebna
  • Pogledajte tijek tretmana na videu te pročitajte postupak
  • Trajanje tretmana: 30 minuta
  • Nakon zahvata treba nositi kompresivni zavoj ili čarape minimalno 3 dana do 3 tjedna te izbjegavati sportske aktivnosti, odlazak u saunu ili na masaže
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 22.7.2019.
  • Termin je potrebno rezervirati ranije isključivo telefonskim putem
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponude možete pokloniti prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Što su kapilare i zašto nastaju?

Kapilare su najsitnije krvne žilice, smještene na granici arterijskog i venskog sustava. Prvenstveno su estetski problem, no pojava kapilara je najblaži stupanj venske bolesti nogu, pa liječnici prije uklanjanja kapilara svakako preporučujeu UZV Color Doppler nogu kako bi utvrdili stvarno stanje venskog sustava. 

Često pitanje pacijenata je hoće li im se kapilare vratiti. Uklonjene kapilare se ne vraćaju, no zbog predispozicije se mogu napraviti nove. Upravo zato je bitan gore spomenuti UZV pregled; ako je uzrok nastanku kapilara u kroničnoj venskoj bolesti, bit će potreban zahvat na venama.

Uklanjanje kapilara sklerozacijom

Ovo je klasična tehnika kojom se u kapilaru uštrcava sklerozantno sredstvo. Kapilara se sljepljuje i vremenom nestaje. U jednom uklanjanju je 4 ml sredstva, a broj tretmana ovisi o količini kapilara koje se tretiraju.

Trebam li se pripremiti za zahvat?

Preporučuje se da se područje ne depilira ili ne brije 3 dana prije postupka. Koža treba biti čista, ne nanositi kreme, mlijeka ili losione za kožu. Prije zahvata će se fotografirati dio koji se tretira.


Tijek zahvata

Zahvat traje oko pola sata. Prije zahvata će vas liječnik dodatno pogledati. Sklerozans se aplicira putem posebnih iglica, a za pomoć u detekciji i preciznosti koristi se Veinlite tehnologija kojom se liječniku olakšava da sredstvo aplicira u tzv. „kapilare hranilice“.
Anestezija nije potrebna, a pacijent može osjetiti peckanje prilikom aplikacije.

Kako se ponašati nakon zahvata?

Nakon zahvata treba nositi kompresivni zavoj ili čarape minimalno 3 dana do 3 tjedna. Iste se mogu kupiti u Poliklinici po pristupačnim cijenama od 40 - 200 kn

Na mjestu aplikacije su mogući podljevi ili crvenilo koje kroz 10 dana spontano nestaju. Mirovanje nije potrebno, no potrebna je pošteda od sportski aktivnosti (aerobic, teretana) kao i dolaska u saunu ili na masaže do tjedan dana.

Poliklinika Marija
Kneza Mislava 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 410 26 37
E-mail:
Web: http://www.poliklinikamarija.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika Marija
Kneza Mislava 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat