Progresivne naočale i više od 160 okvira na odabir uz stručno optometrijsko utvrđivanje dioptrije za daljinu i blizinu u Optici Vidimo za 1.750 kn!

Uz HMC+ višestruki antirefleksni sloj i tvrdi sloj za zaštitu od grebanja leća

Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn!
Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn! - slika 2
Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn! - slika 3
Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn! - slika 4
Progresivne naočale i utvrđivanje dioptrije u Optici Vidimo za 1.750 kn! - slika 5
-31%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    - stručno optometrijsko utvrđivanje dioptrije za blizinu ili daljinu u Optici Vidimo
    - par organskih progresivnih leća Essilor Smile Freef 1,5
    - HMC+ višestruki antirefleksni sloj i tvrdi sloj za zaštitu od grebanja leća
    - uslugu individualne izmjere parametara ugradnje leća i samu ugradnju leća u okvir
    - uslugu završne prilagodbe naočala s uključenim neograničenim naknadnim prilagodbama, ukoliko su potrebne
    - jamstvo prilagodbe na progresivne naočale
    - okvir iz kolekcija od 160 komada metalnih ili plastičnih okvira brendova Vogue, von Bogen, Mexx, OWP, CAT, John Lennon i Superdry
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 9.11.2020.
  • Jamstvo prilagodbe vrijedi za rok od 2 mjeseca od datuma računa kupljenih progresivnih naočala
  • Više o samom pregledu možete pročitati OVDJE
  • Radno vrijeme:
    pon i čet: 12 h - 19 h
    uto, sri i pet: 8 h - 14 h
    sub: 9 h - 12 h
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponudu možeš koristiti nakon kupnje. Ključno je da znaš šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možeš imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko moba i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook stranicu Optike Vidimo
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Stručno optometrijsko utvrđivanje dioptrija za daljinu i blizinu

Kad nam zatrebaju naočale, prvi i najvažniji korak je kvaliteno utvrđivanje pogreške vidne oštrine i potrebne korekcijske dioptrije ("pregled vida"). Pri tome je potrebno točno odrediti dioptrije posebno za desno i lijevo oko, kao i izvšiti binokularnu (oba oka zajedno) korekciju. Za uspješnu prilagodbu na progresivne naočale još je važnije točno određivanje svih elemenata potrebne korekcije, kao što su sferna i cilindrična (korekcija astigmatizma) vrijednost, os cilindra i potreban dodatak dioptrije za vid na blizinu (adicija).

U Optici Vidimo optometrijsko utvrđivanje dioptrije vrši iskusan optometrist s više tisuća izvršenih postupaka na zadovoljstvo korisnika

Usluga individualne izmjere parametara ugradnje leća i sama ugradnja leća u okvir

Kod ugradnje leća u okvir važno je uzeti u obzir razmak zjenica korisnika naočala. To je važno u cilju sprječavanja otežanog korištenja naočala zbog velikog nepodudaranja optičkih osi oka i naočalne leće. Na to je još važnije paziti pri izradi progresivnih naočala budući da progresivne naočalne leće imaju neprekidan prijelaz dioptrija od dioptrije za daljinu do dioptrije za blizinu te donekle horizontalno ograničeno područje jasnog vida. Izmjera se vrši posebno za desno i lijevo oko, pazeći pri tome na položaj okvira na glavi i prirodan stav korisnika.

Ugradnja leća u okvir mora biti točno u skladu s prethodno uzetim parametrima jer u suprotnom dolazi do teže prilagodbe na progresivne naočale kao i do smanjenja širine jasnog vidnog polja. U Optika Vidimo izmjeru parametara i ugradnju leća u okvir vrši iskusan majstor optičar.

Jamstvo prilagodbe na progresivne naočale

U rijetkim slučajevima može se dogoditi da se korisnik ne može priviknuti na nošenje progresivnih naočala. Jamstvo prilagodbe podrazumijeva mogućnost zamjene kupljenih progresivnih naočala za dva para odvojenih jednojakosnih naočala, za daljinu i blizinu, i to s lećama istih dioptrija, indeksa loma i antirefleksne zaštite kao na vraćenim progresivnim lećama.

Pri tome se jedan par po izboru ugrađuje u okvir u kojem su bile progresivne leće, a drugi u novi okvir na koji odobravamo 40% popusta ili u donešeni tehnički ispravan vlastiti okvir. Jamstvo prilagodbe vrijedi za rok od 2 mjeseca od datuma računa kupljenih progresivnih naočala.

Optika Vidimo d.o.o.
Pakoštanska 3A, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: +385 1 30 10 243 , 091 5096072
E-mail:
Web: https://optikavidimo.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
OPTIKA VIDIMO d.o.o.
Pakoštanska 3 A, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata