[ORTOPEDSKI ULOŠCI] Izrađeni po mjeri za djecu i odrasle uz garanciju 6 mjeseci i kompjutersku analizu hoda - za plitku ili sportsku obuću od 180 kn!

+ 50% popusta na punu cijenu za još jedne uloške, dostupno za cijelu Hrvatsku

Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom od 180 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Ortopedski ulošci -50% HR
Ortopedski ulošci -50% HR - slika 2
Ortopedski ulošci -50% HR - slika 3
Ortopedski ulošci -50% HR - slika 4
Ortopedski ulošci -50% HR - slika 5
Ortopedski ulošci -50% HR - slika 6
-50%

[ORTOPEDSKI ULOŠCI] Izrađeni po mjeri za djecu i odrasle uz garanciju 6 mjeseci i kompjutersku analizu hoda - za plitku ili sportsku obuću od 180 kn!

+ 50% popusta na punu cijenu za još jedne uloške, dostupno za cijelu Hrvatsku

Ortopedski ulošci po mjeri uz garanciju 6 mjeseci s dostavom od 180 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    ortopedske uloške za djecu i odrasle po mjeri uz garanciju 6 mjeseci - jedan par iz ponude Ortomed Shop-a
  • Klikom na "kupi" birate:
    - ortopedske uloške Normal za 180 kn
    - ortopedske uloške S-plus za 270 kn
    - ortopedske uloške Sport extreme za 450 kn
  • Ortopedski uložak tipa normal tanji je model uložaka namijenjen laganoj obući (balerinka, mokasina i niska cipela)
    Ortopedski uložak S - plus je namijenjen za osjetljiva stopala, za tenisice, čizme i dublju komfornu obuću
    Ortopedski uložak Sport extreme je namijenjen za izrazita opterećenja (maraton, trčanje) s dodatnim amortizirajućim materijalom cijelom dužinom uloška
  • Dodatne pogodnosti:
    - gratis kompjuterska analiza hoda
    - 50% popusta na redovnu cijenu na bilo koji model uložaka
  • Redovne cijene i tipove uložaka pogledajte na CJENIKU
  • Važno je napraviti otisak stopala na jedan od načina opisanih na LINKU
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
    Preuzimanje osobno na adresi Klovićeva 2, Zagreb
  • Za korisnike s prebivalištem u Zagrebu dostava se nadoplaćuje 30kn, za ostatak Hrvatske dostava je uključena u cijenu
  • Ukoliko želite da vam ulošci stignu dostavom, potrebno je na mail [email protected] poslati svoje podatke: ime, prezime, adresu, kontakt broj, otisak stopala i potvrdu (stiže na vašu e-mail adresu i nalazi se na vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“)
  • Adresu dostave birate prilikom kupovine, u polju "napomene" potrebno je navesti broj telefona kako bi vas dostavljač mogao kontaktirati
  • Dostavu vrši HP
    Rok za dostavu: 2 - 5 dana
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“ ili je istu potrebno proslijediti mailom na [email protected]
  • Rok iskoristivosti: 12.7.2019.
  • Radno vrijeme:
    - Klovićeva 2, Zagreb:
    pon - pet: 9h - 15h, sri: 9h - 18h (potrebna najava od 16h do 18h),
    sub: 9h - 12h (potrebna najava)
    Analize stopala: pon - pet: 9:30h - 14:30h bez najave
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Ortopedski ulošci za djecu i odrasle

Statistički podaci pokazuju da 50-80% gradskog stanovništva ima spuštena stopala što se povezuje s činjenicom da se stopalo još nije potpuno anatomski i funkcionalno prilagodilo opterećenju dvonošca. Ono degenerira zbog stalnog stajanja i hodanja po ravnoj podlozi, stisnuto je u neprikladnu obuću, a slobodni pokreti, toliko potrebni za pravilan razvoj stopala su onemogućeni.

Spušteno je stopalo karakterizirano gubitkom njegovih normalnih, fizioloških svodova gotovo redovno praćeno i deformitetom stražnjeg dijela stopala.  Promjena statike na stopalima te nepravilno opterećenje može biti povezana s bolovima u potkoljenicama, natkoljenicama, kukovima te naročito u slabinskom dijelu kralježnice.

Osim redovnim vježbama, statika stopala se može korigirati izradom odgovarajućih individualno izrađenih ortopedskih uložaka koji se stavljaju u cipele, obuću u kojoj pojedinac provodi najveći dio dana te u športsku obuću jer kod športaša može doći do velikih problema zbog deformiranih stopala i to na samom stopalu (prijelomi zamora) ili izvan stopala (Ahilove tetive, potkoljenice, natkoljenice, slabinski dio kralježnice).

Korekcija statike stopala izuzetno je bitna kod djece, može se reći čak i najbitnija. Jer ukoliko se ulošci krenu nositi od najranije dobi kada se primijete nepravilnosti velike su šanse da se problem ispravi.

No, ne morate imati „samo“ spuštena stopala da bi vam trebali ortopedski ulošci. Zbog tvrdih podloga, kao što su beton i asfalt, naša stopala gube prirodno stečenu elastičnost i zbog tih razloga gubi se dobra, kako statička tako i dinamička, funkcija stopala.
Posljedice toga su svima poznate: bol u lumbalnoj i vratnoj kralježnici, osjećaj umora i težine u nogama, boli te naticanja nogu.

Zahvaljujući novoj tehnologiji danas postoje kompjuterski programi kojima se kvantitativno i kvalitativno analizira hod i izrađuju se ortopedski ulošci koji korigiraju opterećenja stopala u stajanju i hodu.

Ortomed Shop
Klovićeva 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2363 240
E-mail:
Web: http://www.mojastopala.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Za korak više j.d.o.o.
Stonska 1, Osijek

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama